  • 41. Data: 2018-11-19 16:33:30
    Temat: Re: Kontrolowanie ilości wody w łazience
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pete zauważył:

    > Kary i nagrody to dobre do tresowania zwierząt są. Z ludźmi się rozmawia
    > i tłumaczy. Nawet z dziećmi.

    Tę jakże światłą myśl w czasie długich przemarszów drugiej wojny światowej
    wprowadził do wojskowości Wiaczesław Mołotow. Mówił on tak: koniom owsa,
    a żołnierzom wytłumaczyć.

    Jarek

    --
    Ech żołnierze, żołnierze -- jesteście jak dzieci, tylko wódka i dziwki
    wam w głowie!

  • 42. Data: 2018-11-19 16:54:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie chodzi o to zeby zakrecac wode i razic pradem. Uklad czasowy nastawiony np na
    trzy minuty uruchamiany przyciskiem. Na pol minuty przed wylaczeniem wody robi
    piiiiip wystarczy nacisnac przycisk zeby na kolejne trzy minuty byla woda. Tanie w
    zrobieniu i uzyteczne nie tylko dla dzieci. Mam zalozony w lazience czujnik
    wlaczajacy swiatlo a teraz rowniez termowentylator jak ktos sie pojawi w jego
    zasiegu. Nie widze zadnej logicznej alternatywu dla tego co zrobilem. Jak jest
    dluzsze posiedzenie i zgasnie swiatlo to wystarczy ruszyc reka zeby sie wlaczylo.

  • 43. Data: 2018-11-19 17:05:59
    Od: l...@g...com

    Tego nie kupuję, zgaszenie światła podczas posiedzenia jest mega wkurzające.

  • 44. Data: 2018-11-19 17:40:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bez przesady z wkurzaniem, idzie sie przyzwyczaic. Inna sprawa ze jak ustawiona jest
    wysoka czulosc to oddychanie i mruganie samo przedluza czas swiecenia.

  • 45. Data: 2018-11-19 21:17:32
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-11-19 o 15:43, Pete pisze:

    > Kary i nagrody to dobre do tresowania zwierząt są. Z ludźmi się rozmawia
    > i tłumaczy. Nawet z dziećmi.

    A ci wszyscy durnie z PiS-u, KOD-u/KONSTYTUCJI czy różnorakich Komisji
    Europejskich jeszcze o tym nie wiedzą?

  • 46. Data: 2018-11-20 09:45:40
    Od: MK <d...@t...pl>

    W dniu 2018-11-16 o 20:51, Bolko pisze:

    > I powiedzmy po 3 minutach się wyłącza?

    Kup zawór antyzalaniowy i podłącz wąż prysznicowy :)
    "Zawór antyzalaniowy kontroluje w sposób ciągły ilość przepływającej
    wody. Urządzenie w sposób mechaniczny mierzy ilość wody przepływającej w
    jednym cyklu w zakresie programowalnym przez użytkownika np. od 5 do 50
    L. W przypadku zmierzonego przepływu większego, aniżeli zaprogramowany,
    zawór odcina dopływ wody do czasu interwencji użytkownika. Jeżeli ilość
    wody pobieranej przez urządzenie jednorazowo nie osiąga zaprogramowanej
    wartości, zawór resetuje się i przy następnym cyklu poboru wody zaczyna
    mierzenie od nowa."
    Pdr. M

    ---
    Avast.

  • 47. Data: 2018-11-20 10:20:43
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > wprowadził do wojskowości Wiaczesław Mołotow. Mówił on tak: koniom owsa,

    Rzuć jeszcze parę równie błyskotliwych metafor.

    A ad rem masz coś do powiedzenia?

    --
    Pete

  • 48. Data: 2018-11-20 10:21:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-11-19 o 15:57, Bolko pisze:

    > Generalanie to się z Tobą zgadzam.
    > Tylko jak zrobić żeby mały człowiek robił to na co nie ma wogóle ochoty?

    NVC

    --
    Pete

  • 49. Data: 2018-11-20 10:22:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-11-19 o 21:17, nadir pisze:

    > A ci wszyscy durnie z PiS-u, KOD-u/KONSTYTUCJI czy różnorakich Komisji
    > Europejskich jeszcze o tym nie wiedzą?

    Nie wiedzą bo jak sam napisałeś - to są durnie.

    --
    Pete

  • 50. Data: 2018-11-20 10:23:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Super pomysl. Nie wiedzialem ze takie cos istnieje. Bez pradu, przewodow itp.