  • 61. Data: 2018-11-21 10:00:51
    Temat: Re: Kontrolowanie ilości wody w łazience
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > przebieg cofnąć ciężej.
    No i jest to karane. :-)

    Robert

  • 62. Data: 2018-11-21 10:17:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-11-20 o 12:39, Janusz pisze:

    > Widać że nie masz dzieci albo Ci jeszcze nie pokazały co potrafia,
    > gwarantuję Ci że zmienisz zdanie.

    Widać słabo swoje wytresowałeś, że masz teraz taki efekt.

    --
    Pete

  • 63. Data: 2018-11-21 10:21:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-11-20 o 17:04, nadir pisze:

    > Tylko którzy? Bo wszyscy razem i każde z osobna twierdzą, że to oni mają
    > rację. No a wszyscy na raz nie mogą jej mieć.

    Jedni i drudzy są wytresowani i nikt ich nie nauczył jak rozwiązywać
    problemy.
    Tzn nauczył, że rację ma ten, kto jest silniejszy.

    --
    Pete

  • 64. Data: 2018-11-21 10:57:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-21 o 10:17, Pete pisze:

    > Widać słabo swoje wytresowałeś, że masz teraz taki efekt.
    To nie ja mam problem tylko bolko to po 1 a po 2 dzieci się
    wychowuje.Kary i nagrody są także elementami wychowania.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 65. Data: 2018-11-21 12:58:40
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-11-21 o 10:57, Janusz pisze:

    > To nie ja mam problem tylko bolko to po 1
    > a po 2 dzieci się
    > wychowuje.Kary i nagrody są także elementami wychowania.

    Nie są.
    Są elementem tresowania.
    Ewentualnie stosuje się ale dla przypadków beznadziejnych.

    --
    Pete

  • 66. Data: 2018-11-21 19:43:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Karoserię zawsze można wyklepać, ale przebieg cofnąć ciężej.

    W Związku Radzieckim jakiś czas po rewolucji okazało się, że sporo
    ludzi dożywa wieku 120 lat i w dadaktu ma się całkiem dobrze, nie
    chce umierać. W końcu się wyjaśniło. Szła fama, że emerytury będą
    dawać. A że w rewolucyjnym uniesieniu bolszewicy popalili cerkwie
    wraz z księgami chrztów, więc nikt nie wiedział kto kiedy się
    urodził. Ludzie podawali do spisu dużo wcześniejsze daty urodzin,
    by wcześniej przejść na państwowy wikt. Zatem różnie bywa z tym
    przebiegiem, czasem i do przodu popchnąć warto.

    --
    Jarek

  • 67. Data: 2018-11-21 20:04:36
    Od: l...@g...com

    W Warszawie u Waltzowej było podobnie, tu ludzie dożywali nawet 140 lat.

  • 68. Data: 2018-11-21 20:56:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.11.2018 20:04, l...@g...com pisze:

    > W Warszawie u Waltzowej było podobnie, tu ludzie dożywali nawet 140 lat.

    Opowiadając dykteryjki sokołowskie powinieneś je rozbudowywać tak,
    by choć miały ręce i nogi, jak w pierwowzorze. Twoje też nie muszą
    być prawdziwe. Jak to z dykteryjkami bywa. Sokołowskimi.

  • 69. Data: 2018-11-24 08:47:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-11-21 o 12:58, Pete pisze:

    > Nie są.
    > Są elementem tresowania.
    > Ewentualnie stosuje się ale dla przypadków beznadziejnych.

    Skoro są przypadki beznadziejne to po co je stosować i tak nie przyniosą
    skutku.

  • 70. Data: 2018-11-26 10:59:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-11-24 o 08:47, Uzytkownik pisze:

    > Skoro są przypadki beznadziejne to po co je stosować i tak nie przyniosą
    > skutku.

    Gdzie tak napisałem?

    --
    Pete