  • 32. Data: 2020-03-15 17:59:58
    Temat: Re: Koronawirus - filtry do rekuperatorów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik e...@g...com ...

    > Totalni się zaraz rzuca, ze wirusy trzeba chronić jak dziki, drzewa,
    > karpie. Zabijać można tylko dzieci w łonie matki.

    Serio serio? Dawaj linka! Bo mozesz czasami wyjsc na totalnego... ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 31. Data: 2020-03-15 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Mnie tylko zastanawia, że totalniacy tak łatwo opanowują umysły
    > ludzi. Jak nie faszyści, to komuniści, teraz inni ...iści. Może po
    > prostu ludzi jest za dużo i pożądana jest depopulacja, więc się
    > steruje w kierunku nieposiadania dzieci. Może cywilizacja łacińska
    > juz się "przejadła" i przyszedł na nią kres. Ciekawe, co potem.

    Bardzo rzeczowo i merytorycznie.
    To moze teraz jeszcze wytłumacz dlaczego Zieba ma racje z działaniem
    lewoskretnej witaminy C. Tylko prosze równie merytorycznie. koniecznie z
    uzyciem faszystów i komunistów!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 33. Data: 2020-03-15 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

    > Gołębie na przykład roznoszą zarazki :>
    >
    > https://bebzol.com/data/201202/60074-77f023c5654321b
    70b39e4b61b96fc06
    > .jpg

    I to nie od dzis.
    Wniosek: zaleca sie nie jesc gołebi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 34. Data: 2020-03-15 18:08:21
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Przyjętą granicą dopuszczalną jest zero (co nie znaczy, że po burzy
    > zaleca się wkładanie masek p-gaz).

    za wiki:
    Najwyższe dopuszczalne stężenie ozonu w miejscu pracy wynosi 0,1 mg/m?
    (według PN-Z-04007-2:1994 NDS wynosi 0,15 mg/m?).

    > Teraz wszyscy mają jakieś pomysły na wirusa. Czytałem o takim, by
    > przestrzenie publiczne oświetlać niezbyt silnymi promieniami UVC.
    > Jakiś sens w tym jest, zastanawiam się, jak wielki.

    Ja wydumałem by ozonować miejsce pracy lub oświetlać UVC ale na razie
    ograniczyłem się do przygotowywania roztworów etylowego do rąk i
    izopropanolu do reszty.

  • 35. Data: 2020-03-15 18:19:12
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 15.03.2020 o 17:59, Budzik pisze:
    > Bardzo rzeczowo i merytorycznie.
    > To moze teraz jeszcze wytłumacz dlaczego Zieba ma racje z działaniem
    > lewoskretnej witaminy C. Tylko prosze równie merytorycznie. koniecznie z
    > uzyciem faszystów i komunistów!
    Zięba nie jest dla mnie wiarygodny, więc nie podejmuję tematu.
    Jacek

  • 36. Data: 2020-03-15 18:31:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    >chcesz o tym porozmawiac?
    A ja dzisiaj pierwszy raz od lat wielu bez grzechu.
    Niedziela a kościoła nie musiałem odwiedzać;)
    Biskup pozwolił.

  • 37. Data: 2020-03-15 18:52:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sirapacz napisał:

    > za wiki:
    > Najwyższe dopuszczalne stężenie ozonu w miejscu pracy wynosi 0,1 mg/m3
    > (według PN-Z-04007-2:1994 NDS wynosi 0,15 mg/m3).

    W miejscu pracy. Hałas też ma tam jakąś normę, do której nikt nie chce
    się zbliżać w swoim domu. Przy maszynach elektrycznych bardzo trudno
    jest całkiem uniknąć jednego i drugiego -- hałasu i ozonu. Więc się
    stawia granice. Świat nie jest idealny.

    > Ja wydumałem by ozonować miejsce pracy lub oświetlać UVC ale na razie
    > ograniczyłem się do przygotowywania roztworów etylowego do rąk i
    > izopropanolu do reszty.

    Mam generatory ozonu o sile rażenia 30g/h. Wiem jak i przeciwko
    czemu można ich bezpiecznie użyć. Na pewno nie są do ciągłych
    działań prewencyjnych.

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2020-03-15 19:24:48
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 marca 2020 18:31:15 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > A ja dzisiaj pierwszy raz od lat wielu bez grzechu.
    > Niedziela a kościoła nie musiałem odwiedzać;)
    > Biskup pozwolił.

    a to zależy od lokalnego biskupa. Gdzies tam w gliwicach to wręcz zamknął koscioły. A
    u nas jest lista kto się na dyspenzę łapie -ja na przykład nie.
    Gdybym nie poszedł miałbym grzecha.

    b.

  • 39. Data: 2020-03-15 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > A ja dzisiaj pierwszy raz od lat wielu bez grzechu.
    > Niedziela a kościoła nie musiałem odwiedzać;)
    > Biskup pozwolił.

    Hmm, ja nie chodze a grzechu nie ma nigdy. Dziwne. ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 40. Data: 2020-03-15 21:37:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-03-14 o 21:35, Roman Tyczka pisze:

    > No zobacz, klucze też nie są żywe a także często giną.

    Cud, panie, cud!!!

    Wirusy nie żyją, ale się rozmnażają i pasożytują.

    Ale to i tak jest przysłowiowy "pikuś".

    Prawdziwym cudem to jest Zenek. Gość bez mózgu i bez rozumu, a czasami
    zdarza mu się napisać coś z głową :)