  • 71. Data: 2016-06-06 23:30:00
    Temat: Re: Kosiarka do krzaczorów
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Bo Ci ceramikę przypomnę oraz parę innych Twoich popisowych dołków.

    Nie rozśmieszaj mnie bo pęknę tylko podaj jakieś wiarygodne źródła tych
    swoich bzdur o niestrawnym mleku UHT z powodu koagulacji białka... Albo
    przynajmniej powiedz z którego palca je wyssałaś.

  • 72. Data: 2016-06-07 11:17:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 6 Jun 2016 16:30:00 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie rozśmieszaj mnie bo pęknę tylko podaj jakieś wiarygodne źródła tych
    > swoich bzdur o niestrawnym mleku UHT z powodu koagulacji białka... Albo
    > przynajmniej powiedz z którego palca je wyssałaś.

    Nie mam zamiaru przekopywać neta tylko po to, aby Twoich uchatym neuronom
    cokolwiek udowodnić. Niech żreją uchate, skoro lubią.

  • 73. Data: 2016-06-07 13:42:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie mam zamiaru przekopywać neta tylko po to, aby Twoich
    > uchatym neuronom cokolwiek udowodnić.
    > Niech żreją uchate, skoro lubią.

    Nie masz zamiaru przekopywać neta zwykle wtedy,
    gdy go właśnie przekopałaś i nic nie mogłaś znaleźć...
    W innych przypadkach przytaczasz całe hektary Googla :-)

  • 74. Data: 2016-06-07 15:23:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Jun 2016 06:42:17 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie masz zamiaru przekopywać neta zwykle wtedy,
    > gdy go właśnie przekopałaś i nic nie mogłaś znaleźć...
    > W innych przypadkach przytaczasz całe hektary Googla :-)

    Przeceniasz się.

  • 75. Data: 2016-06-07 20:24:59
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Oto klasyczny przykład na słuszność powiedzenia: nie dyskutuj z
    kretynem bo błyskawicznie ściągnie cię na swój pozim i pokona
    doswiadczeniem.
    Pozdrawiam koagulująco Ja...cki

    PS Ciekawe czy podczas wykonywania wyroku śmierci na krześle elektrycznym
    koagulują się białka mózgu?

  • 76. Data: 2016-06-07 20:56:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Oto klasyczny przykład na słuszność powiedzenia: nie dyskutuj
    > z kretynem bo błyskawicznie ściągnie cię na swój pozim i pokona
    > doswiadczeniem.

    Żeby chociaż błyskawicznie. Tacy potrafią też działać przez zanudzenie.

    --
    Jarek

  • 77. Data: 2016-06-07 20:59:54
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Dirko <j...@w...pl> wrote:
    > Hejka. Oto klasyczny przykład na słuszność powiedzenia: nie dyskutuj z
    > kretynem bo błyskawicznie ściągnie cię na swój pozim i pokona
    > doswiadczeniem.
    > Pozdrawiam koagulująco Ja...cki

    Zjadłem właśnie na lunch skoagulowane udko kurczaka w piekarniku -
    przepyszne!

    To jest w ogóle dziwne to uczucie fascynacji ludzką głupotą - czuję się jak
    w jakimś XIX wiecznym cyrku objazdowym "freak show" patrząc na
    zaprezentowane dziwadła typu dziecko z dwiema głowami i czterema nogami czy
    kobieta z brodą i trzema parami piersi 333-| z wyjątkiem tego, że tu ludzie
    są upośledzeni umysłowo.

    Wiesz dokładnie, że nie powinieneś się gapić na ludzkie nieszczęście a
    jednak wzroku od dziwadła oderwać nie potrafisz...

    > PS Ciekawe czy podczas wykonywania wyroku śmierci na krześle elektrycznym
    > koagulują się białka mózgu?

    Muszę przyznać że w konkursie na "Dziwne Skojarzenia z Mlekiem UHT"
    zdobywasz złoty medal i pierwsze, honorowe miejsce...