  • Data: 2018-08-10 12:46:03
    Temat: Re: Miejsce do życia dla emeryta
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Aug 2018 12:33:12 +0200, Jacek wrote:
    > A jak wprowadzą podatek katastralny 2% wartości nieruchomości rocznie to
    > co? Wszystko wskazuje, że tak będzie.

    Ale czy nie będzie także dotyczył mieszkań? Nie wiem jakie tam plany mają
    politycy w kraju, ale w modelu Francuskim który jest pierwowzorem (jeden
    z wynalazków Napoleona) podatek płacą zarówno właściciele domów jak i
    mieszkań. Za skromny dom na wsi płaci się podobnie jak za mieszkanie w
    dużym mieście, wszak zasada polega na tym by wyliczyć "ile człowiek
    mógłby zarobić gdyby odnajął swoją nieruchomość zamiast w niej mieszkać".

    Mateusz