  • Data: 2018-08-10 16:34:36
    Temat: Re: Miejsce do życia dla emeryta
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 15:27:46 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Dla emeryta tylko miasto. Niby dlaczego mialo by nie byc emerytur? Bo tak jakies
    barany z PO twierdza? Klamia.

    W ubiegłym roku przeciętna emerytura wypłacana przez ZUS wynosiła 2132 zł brutto,
    czyli 1770 zł netto, natomiast połowa emerytów otrzymywała do 1834 zł brutto, czyli
    1527 zł na rękę.

    Ja płacę za mieszkanie 50 m2 własnościowe z podatkiem prądem
    i wszystkim ok 800 zł.
    Jak dzieci wyjdą z domu to zejde do 700zł.
    Emeryture bede dostawał taką jak wszyscy czyli 1500 zł.
    Zostaje mi 800 zł
    W sklep typu tesco i biedronka wydaje ok 1600 zł/4 osoby (sprawdziłem w banku). Wiec
    wydaje 400zł na jedzenie. OK 300 zł bo emerytem jestem.
    Zostaje mi 500zł
    Ekstra wydatki 100 zł (ciuchy nowy projektor).
    Zostaje 400zł
    Bedę miał za co kupić wnukom cukierki.
    A może auto se kupie:)