  • Data: 2018-08-10 16:57:30
    Temat: Re: Miejsce do życia dla emeryta
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Inne opcje to wyprowadzka do mniejszego miasta.

    To jest myśl

    > Na wies sie nie pchaj bo wszedzie bedzie daleko, trzeba miec auto albo kogos kto ci
    zakupy zrobi.
    > No i hatke trzeba jakos tam utrzymac.
    Ale jak chatka nowa. Media tylko są potrzebne i tyle.

    > Inna opcja to wyprowadzka do dzieci.
    To już mija ta "moda". Każdy woli własne ale ciasne.

    > Kolejna opcja to wyprowadzka z kraju gdzies gdzie jest jako tako ale tanio.
    > Tak aby renta z zus wyzywila i zakwaterowala.
    > Nie zebym polecal jakies indie czy inne filipiny ale cos w ten desen.
    Ja pracowałem za granicą jakiś czas. I wiem że wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma.

    Poza tym kiedyś żona pracowała w indiach i razem byliśmy na wyjeździe
    w indiach.
    Za gorąco i OGROMNE różnice kulturowe. Żona do tej pory jak widzi hindusa
    to się wkurza

    > Kolejna alternatywa to wynajecie tego krakowskiego mieszkania. Za nie skasujesz
    wiecej niz zaplacisz za mieszkanie gdzies poza krakowem.

    > Kolejna opcja jak juz chcesz na wies to zamieszkanie u dobrego znajomego na tej
    wsi.
    > Dzieci wyjezdzaja, rodzice sa sami wiec z radoscia moga zamieszkac dobrego
    znajomego ktory dorzuci sie do utrzymania domu.

    różnica charakteru dwójki starych ludzi ze swoimi przyzwyczajeniami.
    moja teściowa jest sama i moja mama jest sama.
    próbowałem.
    każda mówi nie

    > Kazda z opcji ma zalety i wady, nie kazda nada sie kazdemu. Ale moze cos tam ci
    przypasuje. Wazne aby w kazdym z tych przypadkow papierkologie ogarnac zeby sie potem
    nie zdziwic.

    ostatnio miałem urodziny
    lata lecą
    szukam rozwiązań