  • Data: 2018-08-10 16:23:22
    Temat: Re: Miejsce do życia dla emeryta
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 03:43:05 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:
    > Kolejne urodziny...
    >
    > Mieszkanie 50m2 w Krakowie kosztuje mnie jakieś 800 zł na dzisiaj.
    > No ale emerytur ma nie być.
    >
    > Działka na wsi jest.
    > Wybudować domek na wsi 80m2 do tego styro 50cm na ściany i PC.
    > Tylko czy PC wytrzyma 20 lat?
    > No i z wsią jest ten problem że wszędzie daleko i auto trzeba mieć.
    > A jak człowiek starszy to i z prowadzeniem auta zaczyna być problem.
    >
    > Kupić działkę w Krakowie?
    > Tylko że ceny takie że kredyt trzeba teraz wsiąść
    > żeby na emeryturze nie mieć zobowiązań.
    >
    > Jakieś inne opcje?
> [...]

    Inne opcje to wyprowadzka do mniejszego miasta.
    Na wies sie nie pchaj bo wszedzie bedzie daleko, trzeba miec auto albo kogos kto ci
    zakupy zrobi.
    No i hatke trzeba jakos tam utrzymac.

    Inna opcja to wyprowadzka do dzieci.

    Kolejna opcja to wyprowadzka z kraju gdzies gdzie jest jako tako ale tanio.
    Tak aby renta z zus wyzywila i zakwaterowala.
    Nie zebym polecal jakies indie czy inne filipiny ale cos w ten desen.

    Kolejna alternatywa to wynajecie tego krakowskiego mieszkania. Za nie skasujesz
    wiecej niz zaplacisz za mieszkanie gdzies poza krakowem.

    Kolejna opcja jak juz chcesz na wies to zamieszkanie u dobrego znajomego na tej wsi.
    Dzieci wyjezdzaja, rodzice sa sami wiec z radoscia moga zamieszkac dobrego znajomego
    ktory dorzuci sie do utrzymania domu.

    Kazda z opcji ma zalety i wady, nie kazda nada sie kazdemu. Ale moze cos tam ci
    przypasuje. Wazne aby w kazdym z tych przypadkow papierkologie ogarnac zeby sie potem
    nie zdziwic.