  • Data: 2018-08-10 16:14:07
    Temat: Re: Miejsce
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/10/2018 3:57 PM, abn140 wrote:
    > a najtansze rozwiazanie to gril. nawet nowy nie musi byc.
    > worek wegla.
    > jak juz nie dajesz rady to odpalasz grila, wnosisz do jakiegos pomieszczenia
    > i zamykasz drzwi i okna.
    > reszte zalatwi tlenek wegla .

    Sąsiadów też może załatwić. Lekki uraz mózgu potwierdzony legitymacją
    czasem się przydaje jak się stoi w kolejce do ortopedy. A jak przy
    okazji spłoną to może nawet lepiej, należy się h..om.

    Kiedyś widziałem wywiad z takim jednym co mu zdązyli sąsiedzi zakręcić
    gaz. Stwierdził że skoro bedzie martwy to go gowno interesują inni. Czy
    ten pomysł z grilem to coś z tej okolicy?