  • 1. Data: 2019-11-02 21:00:18
    Temat: NTG Są normalni usługodawcy
    Od: Kris <k...@g...com>

    Gdzieś tam po sąsiedzku ostra dyskusja jest czy na "materiałach" ma zarabć wykonawca
    czy sklep
    Moje zdanie jest takie że każdy zarabia na tym na czy się zna a patologia jest jak
    "wykonawca" bawi się w sprzedawcę
    Ale sa normalni na świecie
    Od ponad ćwierć wieku moje auta naprawiam w tym samym warsztacie
    Ostatnio żony Twingo tam trafiło
    I na drugi dzień facet dzwoni i mówi: cewka= przewody do wymiany. W sumie przewody
    ale Francuzi wymyślili to tak ze cewkę z przewodami jako jedna część zrobili
    Gość więc dzwoni i mówi: robocizna 80zł(z czego diagnoza pochłonęła więcej czasu jak
    późniejsza wymiana) stosowną część mogę mieć dzisiaj za 280zł chyba że Pan sam kupi a
    jak zamontuje
    Podał mi czego mam szukać i znalazłem(konkretny producent ze średniej półki jakiego
    mi zasugerował właściciel warsztatu) za 150zł via net
    Zamówiłem, na drugi dzień była w paczkomacie, trzeciego dnia odebrałem sprawne auto.
    Można uczciwie?

  • 2. Data: 2019-11-02 21:26:52
    Temat: Re: NTG Są normalni usługodawcy
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 2 Nov 2019 13:00:18 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > średniej półki jakiego mi zasugerował właści
    > ciel warsztatu) za 150zł via net
    > Zamówiłem, na drugi dzień była w paczkomacie, trzeciego

    Można, natomiast Łysy z m4k zwraca uwagę, że kupowanie samemu części
    i dawanie jej warsztatowi czasami jest pułapką:

    https://youtu.be/XT1OhlXIQHc?t=5m43s

    W skrócie, często się zdarza, że nowa część może być uszkodzona lub
    zwyczajnie nie pasować. Gdy tą część sprowadza warsztat to załatwia
    ten problem w tle bez udziału klienta, jeśli klient - to nie dość,
    że klient musi sam bujać się z reklamacją ale też musi płacić za
    extra roboczogodzinę montażu wymienionej reklamowanej części.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2019-11-02 21:46:11
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-11-02 o 21:00, Kris pisze:
> [...]
    mi zasugerował właściciel warsztatu) za 150zł via net
    > Zamówiłem, na drugi dzień była w paczkomacie, trzeciego dnia odebrałem sprawne

    Jakiś miesiąc temu trafiłem na starszego mechanika.
    Pojechałem z "ciągnącym" tłoczkiem hamulca - nie odpuszczał, tarcza się
    mocno grzała. Sugerowałem czyszczenie zacisku i wymianę tłoczka z gumkami.
    Nieco później facet dzwoni, że auto jest OK, wystarczyło wyczyścić i
    obrócić tłoczek oraz nasmarować. Wziął za to 30 zł. A roboty trochę
    było, bo to klasyczna terenówka.

    Jeśli ktoś jest w okolicach pomiędzy Pruszkowem a Milanówkiem, to mogę
    zapodać adres.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2019-11-03 08:32:01
    Od: <Ghost>

    trada.pl...

    wrote:

> [...]

    >musi sam bujać się z reklamacją ale też musi płacić za extra roboczogodzinę
    >montażu wymienionej reklamowanej części.

    Co w przypadku kotla nie ma zastosowania. Uslugodawca mowi, polecam w tym
    miejscu ten i ten, moge go dostarczyc za tyle i tyle, chyba, ze pan ma swoje
    zrodlo.

  • 5. Data: 2019-11-03 11:42:00
    Od: abomito <a...@w...pl>

    W dniu sobota, 2 listopada 2019 21:00:20 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    Onegdaj miałem TZ-4K. Zepsułem dość istotną cześć i próbowałem kupić
    .W wszystkich okolicznych warsztatach odpowiedż była jedna:
    Panie nie da się! Podawali jakieś chore terminy i koszty. Nawet w Hortmaszu
    rozłożyli ręce.Niwwiele myśląc z żoną pojechaliśmy do Czech.w końcu to czeski
    ciągnik, to tam będzie łatwiej...Nie bardzo- musieliśmy dojechać do
    producenta-do Prostejowa. Tam kupiliśmy to co trzeba i dowiedziałem się,
    że w Skierniewicach są dwa warsztaty- jeden w którym diabeł nocuje i drugi-
    gdzie taki ciągnik od ręki mógłbym w częściach kupić.
    Zrobiłem 1400 kilometrów po to, że wszystkie części i warsztat mam 50
    kilometrów ode mnie.
    Pozdro.abomito
    P.S. internet wtedy nie dzialał...

  • 6. Data: 2019-11-03 12:27:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 listopada 2019 21:26:56 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > że klient musi sam bujać się z reklamacją ale też musi płacić za
    > extra roboczogodzinę montażu wymienionej reklamowanej części.

    Teoretyczne rację masz
    Jadnak na dzisiaj to po vin się kupuje i pomyłki owszem bywają ale sporadycznie

  • 7. Data: 2019-11-03 14:28:11
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.11.2019 21:00, Kris wrote:
> [...]
    wykonawca czy sklep
    > Moje zdanie jest takie że każdy zarabia na tym na czy się zna a patologia jest jak

    Właśnie o to chodzi, że to patologia.

> [...]
    mi zasugerował właściciel warsztatu) za 150zł via net
    > Zamówiłem, na drugi dzień była w paczkomacie, trzeciego dnia odebrałem sprawne

    Ja też czasem biorę swoje części do warsztatu. Patrzę ile co będzie
    kosztować i kupuję sam.

  • 8. Data: 2019-11-03 14:30:16
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.11.2019 21:26, Marek wrote:

> [...]
    > klient musi sam bujać się z reklamacją ale też musi płacić za extra
    > roboczogodzinę montażu wymienionej reklamowanej  części.

    Spokojnie, spokojnie :-) Jak wiemy co mamy zamówić to mamy też zdjęcie
    jak powinno wyglądać :-) Ja sobie zwykle daję radę :-)

  • 9. Data: 2019-11-03 17:23:56
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2019 o 21:46 Adam <a...@p...onet.pl> pisze:

    > Jeśli ktoś jest w okolicach pomiędzy Pruszkowem a Milanówkiem, to mogę
    > zapodać adres.

    Poproszę.

    TG

  • 10. Data: 2019-11-03 20:56:41