  • 211. Data: 2017-01-04 16:24:39
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Dec 2016 22:04:06 +0100, w <o2pno1$av0$1@node1.news.atman.pl>,
    "Grzegorz" <n...@f...too> napisał(-a):

    > Kiedy ci "inwestorzy" nie mogą liczyć na dalsze dojenie budżetu bo rząd
    > przesuwa środki na programy socjalne
    > to przenoszą się na inne rynki tzw wschodzące i doją tam.

    A jakieś szczegóły tego dojenia?
    Bo ja znam jeden -- fabryka silników Mercedesa, do której rząd dopłacił 90mln.
    To już nie dojenie?

  • 212. Data: 2017-01-04 16:29:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Dec 2016 09:27:29 +0100, w <1nsopouyh4be6$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Wed, 14 Dec 2016 00:04:51 -0800 (PST), Lisciasty

    > To jest masakra jakaś. :/
    > Monitor mi piszczy jak musi takie brednie wyświetlać.

    Może Kapelinder jest po gimnazjum? Może faktycznie trzeba to zlikwidować,
    myślenia jak widać nie nauczyło :)

  • 213. Data: 2017-01-04 16:31:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Dec 2016 00:04:51 -0800 (PST), w
    <4...@g...c
    om>, Lisciasty
    <l...@p...pl> napisał(-a):

    > A ponoć pokolenie, które przeżyło komunę, miało być zdrowo myślące,
    > odporne na słodkie pierdolenie z telewizora i rządową propagandę.
    > Widać są wyjątki :]

    Jakbyś po kilka h dziennie oglądał TVP Info i czytał niezalezna.pl, też miałbyś
    zlasowany umysł. Zobacz co Castro zrobił z Kubańczykami :).
    Ta metoda po prostu działa od czasów III Rzeszy.

  • 214. Data: 2017-01-04 16:33:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 04 Jan 2017 16:20:07 +0100, w
    <3...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Tue, 13 Dec 2016 15:44:14 -0800 (PST), w
    > <4...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder

    > A rząd te wyniki skąd wziął?
    > Stąd?
    > http://natemat.pl/198397,rzad-chwali-sie-ze-ubostwo-
    dzieci-spadlo-o-polowe-a-naukowcy-to-nieprawda-oni-n
    awet-badan-na-ten-temat-nie-zlecaja

    PS.
    "... program 500+ jest mało efektywny jako narzędzie redystrybucji. W całej
    populacji redukuje on skrajne ubóstwo z 7,5% do
    4,6%. Tymczasem skierowanie ledwie około połowy środków przeznaczanych na
    program 500+ (12 mld zł)
    tylko dla osób żyjących w skrajnej biedzie spowodowałoby całkowite
    wyeliminowanie nędzy nie tylko wśród
    dzieci, ale i w całym polskim społeczeństwie! Reszta środków mogłaby być
    przeznaczona na różnego rodzaju
    polityki wspomagające płodność."

    Całość: http://coin.wne.uw.edu.pl/mbrzezinski/500plus.pdf

    Znaczy się -- utopimy się finansowo, a efekt mizerny.

  • 215. Data: 2017-01-04 16:38:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Dec 2016 19:33:18 +0100, w
    <5851906b$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>, Uzytkownik <a...@s...pl>
    napisał(-a):

    Fajny post. Ale adresowany do Zenka. On całe życie się opierdalał, a teraz chce
    wszystko za pół darmo. Naprawdę myślisz, że zrozumie? :)

  • 216. Data: 2017-01-04 16:40:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Dec 2016 14:31:23 -0800 (PST), w
    <9...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Z pol roku temu wicepremier Morawiecki mowil ze pracuja nad wprowadzeniem nowego
    podatku dla prowadzacych dzialalnosc gospodarcza. Ma wynosic 25% dochodu i w tych
    dwudziestu pieciu procentach ma byc to co sie popularnie nazywa zusem, czyli skladka
    emerytalna zdrowotna itd. Do ok szesciu tysiecy dochodu zus ma byc placony od
    realnego dochodu a nie jakiejs wyimaginowanej kwoty. Powyzej szesciu tysiecy dochodu
    zus ma byc placony na dotychczasowych zasadach. W 2018 chca to wprowadzic. Zatkalo
    ruskie kakao?

    Nie oglądaj propagandy. Tam widocznie ci nie podali, że zrezygnowali z
    jednolitego podatku.

    Morawiecki od 2 lat ma same pomysły. I żadnego z nich nie wdrożył.

  • 217. Data: 2017-01-04 19:48:42
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 4 stycznia 2017 16:36:36 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Jakbyś po kilka h dziennie oglądał TVP Info i czytał niezalezna.pl, też miałbyś
    > zlasowany umysł. Zobacz co Castro zrobił z Kubańczykami :).
    > Ta metoda po prostu działa od czasów III Rzeszy.

    widzisz misiu, od 25lat mogles oglądać/czytać/słuchać mediów wyłącznie jedynej
    słusznej linii, cos tam niszowego sie pojawiało to było powszechnie zamilczane, a gdy
    juz sie nie dało (jak radio maryja) to wyśmiewane. Wiec masz rację - mase ludków od
    tego ma zlasowany mózg.

    Teraz jest lepiej, nie mówie ze calkiem dobrze - oglądam fakty w tvn, potem
    wiadomosci w tvpis i moge sobie wyciągnąć średnią. Za poprzedniej wladzy nie do
    pomyslenia.

    A zapisales sie do kodu?

    b.

  • 218. Data: 2017-01-04 20:52:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    wiadomosci w tvpis i moge sobie wyciągnąć średnią. Za poprzedniej wladzy nie do

    ROTFL

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 219. Data: 2017-01-05 08:27:54
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 4 stycznia 2017 16:20:49 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Tue, 13 Dec 2016 09:01:22 -0800 (PST), w
    > <c...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder

    > Od państwa nic nie można dostać, bo państwo nic nie ma. Jeżeli państwo coś
    > daje, to komuś zabiera.

    Można dostać. I ludzie dostają, od nas, bo to my jesteśmy państwo ale tylko finansowo
    bo wplyw na nie mamy znikomy.

    Co nie zmienia faktu ze mozna dostać cos nawet od państwa polskiego.

  • 220. Data: 2017-01-05 11:10:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 4 Jan 2017 10:48:42 -0800 (PST), w
    om>, Budyń
    <b...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    wiadomosci w tvpis i moge sobie wyciągnąć średnią. Za poprzedniej wladzy nie do

    ROTFL. Republice itp. podobnych wynalazkom broniła ta władza nadawać?

    > A zapisales sie do kodu?

    Dziwię się, że nie zapytałeś czy ktoś z moich przodków nie był ubekiem
    (Niemcem/Żydem/liberałem* - niepotrzebne skreślić).
    No i czy nie oderwano mnie od koryta.