  • 221. Data: 2017-01-05 11:14:12
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 4 Jan 2017 23:27:54 -0800 (PST), w
    <f...@g...c
    om>, s...@g...com
    napisał(-a):

> [...]
    om>, Zenek Kapelinder

    > Można dostać. I ludzie dostają, od nas, bo to my jesteśmy państwo ale tylko
    finansowo bo wplyw na nie mamy znikomy.
    > Co nie zmienia faktu ze mozna dostać cos nawet od państwa polskiego.

    Czyli od państwa nie nie dostajesz -- dostajesz od (współ)obywateli.
    Dziadek, gdy przynosi mu listonosz emeryturę, nie twierdzi że dostaje ją od
    Poczty Polskiej.

  • 222. Data: 2017-01-05 15:13:53
    Od: Heraklit <t...@h...pl>

    Był sobie taki dzień: 5 styczeń (czwartek), gdy o godzinie 11:10
    *r...@k...pl* naskrobał(a):

    > Wed, 4 Jan 2017 10:48:42 -0800 (PST), w
    > <6...@g...c
    om>, Budyń

    słusznej linii, cos tam niszowego sie pojawiało to było powszechnie zamilczane, a gdy
    juz sie nie dało (jak radio maryja) to wyśmiewane. Wiec masz rację - mase ludków od
    tego ma zlasowany mózg.
    wiadomosci w tvpis i moge sobie wyciągnąć średnią. Za poprzedniej wladzy nie do
    pomyslenia.

    > ROTFL. Republice itp. podobnych wynalazkom broniła ta władza nadawać?

    "Wyborcza" skutecznie pacyfikowała portale prawicowe i "nieprawomyślne"
    pozwami do sądu. Uprzedzę Twoje pytanie o przykłady:
    - proces Jacka Maziarkiego
    - przypadek Zbigniewa Herberta
    - proces J. Rymkiewicza

    Przkłady ze środowiska "Wyborczej':
    - Zimą 2011, po uprzedniej nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji,
    nowe władze Telewizji Polskiej i Polskiego Radia dokonały kolejnych po
    sierpniu 2010 roku masowych zwolnień z pracy dziennikarzy niezależnych i
    opozycyjnych i ich współpracowników za tzw. pisowskie poglądy
    - W maju 2011 roku funkcjonariusze służb specjalnych uzbrojeni w broń
    ostrą wkroczyli do mieszkania internauty, studenta, który prowadził
    satyryczną stronę internetową na temat prezydenta, i zarekwirowali mu
    komputer
    - Wiosną 2011 roku organy ścigania ukarały więzieniem ucznia za
    wypisanie na płocie wulgarnego hasła antyrządowego.
    - Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wiosną 2011 odmówiła katolickiej
    TV Trwam miejsca na przyszłym mutipleksie cyfrowym

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 05-01-2017 14:51:22

  • 223. Data: 2017-01-05 15:56:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Heraklit wrote:

    > - Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wiosną 2011 odmówiła katolickiej
    > TV Trwam miejsca na przyszłym mutipleksie cyfrowym

    jasne, bo musiała im dać nawet jeśli nie spełniali podstawowych wymogów
    i nie mieli na to kasy.
    reszta "argumentów" równie z dupy

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 224. Data: 2017-01-06 15:30:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 5 Jan 2017 15:13:53 +0100, w <1...@4...net>,
    Heraklit <t...@h...pl> napisał(-a):

> [...]
    > ostrą wkroczyli do mieszkania internauty, studenta, który prowadził
    > satyryczną stronę internetową na temat prezydenta, i zarekwirowali mu

    Nie przejmuj się -- w Opolu było śledztwo, grupowe przesłuchania i analizy
    grafologiczne za napis na WC -- Andrzej Dupa.

    > - Wiosną 2011 roku organy ścigania ukarały więzieniem ucznia za
    > wypisanie na płocie wulgarnego hasła antyrządowego.

    A wiesz że nie wiem jak skończyła się ta historia z "Andrzejem Dupą"? :)

    > - Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wiosną 2011 odmówiła katolickiej
    > TV Trwam miejsca na przyszłym mutipleksie cyfrowym

    Dziwne, że w ogóle nie cofnęła jej koncesji.
    Poza tym kto w ogóle wpadł na pomysł, aby stacja z <1% udziałem w rynku miała
    miejsce na multipleksie?

  • 225. Data: 2017-01-07 00:06:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 06 Jan 2017 15:30:17 +0100, w
    <a...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie przejmuj się -- w Opolu było śledztwo, grupowe przesłuchania i analizy
    > grafologiczne za napis na WC -- Andrzej Dupa.

    Aha -- zapomniałem dodać -- to działo się w... szkole :))

  • 226. Data: 2017-01-07 11:42:53
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 7 stycznia 2017 11:33:07 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Fri, 06 Jan 2017 15:30:17 +0100, w
    > <a...@4...com>, "r...@k...pl"

    > Aha -- zapomniałem dodać -- to działo się w... szkole :))

    znaczy sie w szkole wolno obrażać prezydenta? wam lemingi juz sie wszystko
    poprzewracało - jesli nie rządzi właściwa strona to panstwo można zniszczyć -mozna
    zniszczyc szacunek dla instytucji prezydenta itd
    Najciekawsze ze walcząc o "demokrację" można próbować zablokowac parlament czyli
    uciekac sie do metod skrajnie niedemokratycznych.

    b.

  • 227. Data: 2017-01-07 12:08:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budyń napisał:

    > znaczy sie w szkole wolno obrażać prezydenta? wam lemingi juz sie
    > wszystko poprzewracało - jesli nie rządzi właściwa strona to panstwo
    > można zniszczyć -mozna zniszczyc szacunek dla instytucji prezydenta itd

    A to nie chodziło o Andrzeja Kisielaka z klasy VIb?!

    Jarek

    --
    Wtem otworzył. W przód się rzuca
    i zaprychał, i zatupał,

  • 228. Data: 2017-01-07 13:39:32
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 7 stycznia 2017 12:08:44 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > A to nie chodziło o Andrzeja Kisielaka z klasy VIb?!

    chodzilo o kogo chodzilo. Uczen tego sobie sam nie wymyslil, przyniosł ze strony
    "prawie-demokratycznej". Ciekawostka taka ze wobec kompromitacji kijowskiego i
    ryszarda pompowanych chyba bedzie frasyniuk - a on tez w obrazaniu PAD bral udzial.

    b.

  • 229. Data: 2017-01-07 18:22:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budyń napisał, co sam wymyślił (albo przyniósł z jakiejś strony):

    > chodzilo o kogo chodzilo. Uczen tego sobie sam nie wymyslil,

    Nihil novi sub sole. Wciąż stara dobra szkolna tradycja. Poeta napisał
    co napisał, chodziło mu o kogo chodziło. Do wielu pasuje, lecz poecie
    nie przystoi -- za przeproszeniem -- prozą wyjaśniać. Co innego pani
    polonistka. Ta musi wiedzieć konkretnie, musi wszystko objaśnić, musi
    swą wiedzą się podzielić. Uczeń sobie sam nic nie wymyśli.

    Jarek

    --
    Z matki obcej; krew jego dawne bohatery,
    A imię jego będzie czterdzieści i cztery.

  • 230. Data: 2017-01-07 20:06:31
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Np. PKO BP, BGŻ (zanim złodzieje z P0 nie sprzedali), BGK?

    -----