  • 241. Data: 2017-01-08 13:21:21
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 stycznia 2017 12:43:48 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Sat, 7 Jan 2017 02:42:53 -0800 (PST), w
    > <1...@g...c
    om>, Budyń

    poprzewracało - jesli nie rządzi właściwa strona to panstwo można zniszczyć -mozna
    zniszczyc szacunek dla instytucji prezydenta itd

    > Nie odwracaj po pisowsku kota ogonem -- chodzi o analizy pisma, przesłuchania
    > itp.

    co jest w nich nie w porzadku jesli zachodzi podejrzenie popelnienia przestepstwa?

    a frasyniuka pytaj skąd pomysły nieszczenia autorytetu glowy panstwa niezaleznie kto
    ja pełni

    b.

  • 242. Data: 2017-01-08 14:02:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    om>, Budyń

> [...]
    >
    > a frasyniuka pytaj skąd pomysły nieszczenia autorytetu glowy panstwa niezaleznie

    naraz nie można wykazywać, że "głowa państwa" łamie prawo?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 243. Data: 2017-01-08 17:14:03
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 stycznia 2017 14:04:31 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    om>, Budyń

    poprzewracało - jesli nie rządzi właściwa strona to panstwo można zniszczyć -mozna
    zniszczyc szacunek dla instytucji prezydenta itd

    > naraz nie można wykazywać, że "głowa państwa" łamie prawo?

    alez oczywiscie ze gdy lamie prawo to trzeba pietnowac -niezaleznie z ktorej opcji
    politycznej pochodzi.

    b.

  • 244. Data: 2017-01-08 17:14:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    om>, Budyń

> [...]
    zniszczyc szacunek dla instytucji prezydenta itd

    > alez oczywiscie ze gdy lamie prawo to trzeba pietnowac -niezaleznie z ktorej opcji

    chyba, ze się jest Frasyniukiem wtedy nie można?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 245. Data: 2017-01-08 18:18:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Popatrz na to szerzej. Budzet zyje z podatkow. Panstwo ma juz bardzo malo fabryk z
    ktorych by moglo jakas kase z zysku wyciagnac. Jesli 500 dane obywatelowi obroci sie
    wiele razy to wygeneruje wiecej podatkow niz jest samo warte. Jesli dzien wolnosci
    podatkowej przypada w polowie roku to oni daja 250 o wartosci nabywczj 500. 500+ to
    przyklad dzialajacej kreatywnej ksiegowosci. Zaraz duren masti spyta dlaczego nie
    dali 1000. Ale to duren i szkoda pradu na odpowiadanie.

    Kogutek pier...sz jak zwykle, bo łykasz tą komunistyczną propagandę pisu
    jak pelikan rybki.

    Prawda jest taka, że każde 500+ kosztuje każdego Polaka 1500-

    Problem w tym, że jeszcze nie ruszyła cała lawina. Ona dopiero ruszy. Na
    początku wydaje się wszystko takie piękne. Jednak okazuje się, że ceny
    idą w górę, bo ci co finansują to 500+ muszą sobie odrobić straty. W
    rzeczywistości zapłacą także i ci co te 500+ dostali. Odniosą w zębach
    te 500+ +dodatkowe pieniądze. Zamiast się bogacić to relatywnie
    zubożeją, a najbardziej zubożeją ci, którzy rzucili pracę.

    Póki co TVP podporządkowana polityce kłamców przepełniona jest
    propagandą i nienawiścią. Od czasów obalenia komuny PRL żaden z rządów
    jeszcze tak sobie nie podporządkował publicznej telewizji.

    Polecam posłuchać Cejrowskiego co mówi o pisie i pomysłach typu 500+

    Choć gość jest strasznie skrzywiony fanatyzmem katolickim to pod
    względem ekonomii uważam go za geniusza.

    https://www.youtube.com/watch?v=7NXeDYQXP-o

    https://www.youtube.com/watch?v=tFgHU9Plq5M

  • 246. Data: 2017-01-08 19:04:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Fajnych masz idoli. Cejrowski to jakis znany ekonomista znajacy sie na budzetach
    panstw? On mowi to co chcesz uslyszec bo w ten sposob robisz ogladalnosc jego
    programow podrozniczych, bardzo fajnych, i nabijasz mu kase. Mozesz napisac co
    zdrozalo od wprowadzenia 500+. Ja po swojej kieszeni widze ze wydaje tyle samo co rok
    wczesniej. A jesli jest jakas zmiana to dla mnie malo zauwazalna. Sam finansuje swoje
    nic nie robienie. Pilnuje wydatkow to wiem ile co i gdzie kosztuje.

  • 247. Data: 2017-01-08 19:20:15
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Zenek Kapelinder wrote:
    /../
    > Mozesz napisac co zdrozalo od wprowadzenia 500+. Ja
    > po swojej kieszeni widze ze wydaje tyle samo co rok wczesniej.
    /../

    Kogutek, zyjesz w zamknietym swiecie.
    Pierwszy lepszy przyklad z brzegu:
    benzyna dokladnie rok temu grubo ponizej 4zl, a teraz dochodzi do 5 zl./litr
    itd.. pochodne od ceny paliw

  • 248. Data: 2017-01-08 19:36:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale za to zloto stanialo i wszystkie wyroby zlotopochodne. Do sklepu obok na tej
    drogiej teraz benzynie przywoza chleb i kosztuje tyle samo co rok temu. Gazu nie mam
    ale w telewizji mowili i w internetach pisali ze troche stanial. Klamali? Sasiad
    grzeje brykietem. Mowi ze o zlotowke taniej niz rok temu placi. Obok mnie sa obiady
    domowe. Od jakis dwoch lat cena za obiad 12 zlotych. Od kilku lat za strzyzenie place
    19 zlotych, znaczy sie dwadziescia. Dawaj te przyklady cen co wzrosly w zwiazku z
    500+.

  • 249. Data: 2017-01-08 20:01:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 stycznia 2017 19:20:18 UTC+1 użytkownik Zyga napisa

    Wzrost ceny benzyny z 500+ łączysz?

  • 250. Data: 2017-01-08 20:01:36
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Fajnych masz idoli. Cejrowski to jakis znany ekonomista znajacy sie na budzetach
    panstw?

    Cejrowski to gość, który jeździ po świecie i prowadzi biznes w wielu
    krajach, w ten sposób zarabiając na swoje podróże.

    > On mowi to co chcesz uslyszec bo w ten sposob robisz ogladalnosc jego programow
    podrozniczych, bardzo fajnych, i nabijasz mu kase.

    Nie mówi co chciałbym usłyszeć, lecz mówi jak jest w innych krajach i
    dlaczego w Polsce jest tak ch....wo.

> [...]
    zauwazalna. Sam finansuje swoje nic nie robienie. Pilnuje wydatkow to wiem ile co i

    Choćby OC za jedno z aut w pod koniec zeszłego roku zapłaciłem o 50%
    drożej niż rok wcześniej.

    W tym roku, a dokładniej w styczniu i w lutym będę miał opłaty za
    kolejne auta, aż się boję myśleć o ile drożej.

    Ubezpieczenie domu odkładnie takie same warunki jak wcześniej zdrożało
    mi o 20%

    Woda ze ściekami podrożała mi prawie o 22%

    Opłaty w bankach w których mam konta zdrożały nawet o 25%

    Wiele banków wprowadziło opłaty za przelewy i za prowadzenie kont,
    których wcześniej nie było.

    Węgiel, który kupowałem, zdrożał o ok. 5% Wcześniej przez kilka lat jego
    cena stała w miejscu.

    Zdrożało wiele produktów i usług.

    Kogutek albo żyjesz na Księżycu, albo gówno wiesz na temat wydatków i
    żyjesz w świeci organizowanym dla Ciebie przez kogoś innego.