  • 251. Data: 2017-01-08 20:08:25
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 stycznia 2017 19:36:13 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Ale za to zloto stanialo i wszystkie wyroby zlotopochodne. Do sklepu obok na >tej
    drogiej teraz benzynie przywoza chleb i kosztuje tyle samo co rok temu. >Gazu nie mam
    ale w telewizji mowili i w internetach pisali ze troche stanial. ?>Klamali? Sasiad
    grzeje brykietem. Mowi ze o zlotowke taniej niz rok temu placi.

    http://www.iwonapellets.pl/materialy/prod/big/193_1.
    jpg
    Tak paczka brykietu(10kg) w zeszłym roku ok 10zł kosztowała
    Kilka dni temu w tym samym miejscu widziałem w cenie 5,9zł
    Ale to bez związku z 500+ raczej

  • 252. Data: 2017-01-08 20:30:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciekawe dlaczego Cejrowski nie zrobi reportazy z krajow w ktorych jest gorzej,
    sadzisz ze takich na Ziemi nie ma. Ogladam jego programy. Sztandarowym argumentem ze
    jest lepiej jest to ze brudni ludzie z brudnych straganow sprzedaja jedzenie i cud
    polega na tym ze ichni sanepid sie ich nie czepia. Albo ze gosc nozykiem wycina z
    gumek do scierania olowka pieczatki z misiami, kotkami, podobiznami ludzi ktorzy chca
    miec taka pieczatke. I sukces jego kraju polega na tym ze on podatkow nie placi. O
    tym czy pieczatkarz ma jakakolwiek opieke zdrowotna tez nie mowil. Chciales uslyszec
    ze gdzies nie ma zusu to ci Cejrowski powiedzial. Nie slysalem w wielu interesach
    jakie prowadzi Cejrowski w wielu krajach. Od standardowo uzyskuje jakies zezwolenie
    na krecenie reportazu, placi cos za to. I kreci material. Sadzisz ze zaczyna nowy
    reportaz od wynajecie biura w najdrozszym biurowcu i zarejestrowania dzialalnosci
    gospodarczej?

  • 253. Data: 2017-01-08 22:03:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    reportaz od wynajecie biura w najdrozszym biurowcu i zarejestrowania dzialalnosci

    Mówisz, że w USA gość nożykiem z gumek ołówków wycina pieczątki i
    sprzedaje brudne żarcie na brudnych straganach?

    Jeżeli chodzi o Cejrowskiego to także prowadzi interesy w USA i jednak
    chwali tamten system, choć jest to system w którym podatek to świętość i
    za niezapłacony podatek są gorsze sankcje jak w Polsce. Różnica jednak
    polega na tym, że tam podatek płaci się niższy i nie mnoży się podatków
    na zasadzie podatek od podatku jak w Polsce.

    Akurat lubię jego programy i oglądam wszystkie, choć jego samego jako
    osobowości nie trawię ze względu na fanatyzm.

  • 254. Data: 2017-01-08 22:14:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-08 o 20:01, Kris pisze:
    > W dniu niedziela, 8 stycznia 2017 19:20:18 UTC+1 użytkownik Zyga napisa

    > Wzrost ceny benzyny z 500+ łączysz?

    A cena $, EUR i CHF też sobie tylko w PL skoczyła bo taki miała kaprys?

    --
    Pete

  • 255. Data: 2017-01-08 22:17:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-08 o 20:01, Uzytkownik pisze:

    > Węgiel, który kupowałem, zdrożał o ok. 5% Wcześniej przez kilka lat jego
    > cena stała w miejscu.

    A propos węgiel. Za chwilę Kogutek ujrzy na fakturze za prund piękną
    dużą pozycję p.t. opłata przejściowa.

    To na polskie zasoby energetyczne, które tak zaciekle broni PiS

    --
    Pete

  • 256. Data: 2017-01-08 22:27:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciekawe jakie on w usa prowadzi interesy, wiesz to napisz. Kilka programow o usa
    zrobil. Ten z pieczatkami z gumki to z jakiegos kraju ameryki lacinskiej. Brudne budy
    na brudnych ulicach to tez ztamtad. Wybacz ale to nie sa wzorce do nasladowania w
    cywilizowanym swiecie. W innym reportazu z jakiegos kraju arabskiego wzorcem
    przedsiebiorczosci dla Cejrowskiego byl gostek co sprzedawal jakis napoj z saturatora
    noszonego na plecach. W innym chwalil stan techniki bo ze starej felgi zrobili
    siekierki i sprzedawali na straganie. Oczywiscie podatkow ani zusu tam tacy
    przedsiebiorcy nie placa, tak samo nie placa podatkow tacy co ze starych opon od
    motocykli robili japonki. Jak w Polsce zaczniesz robic buty na miare ze starych opon
    to gwarantuje ci ze podatku nie zaplacisz. Od razu nie pytajac o zus zamkna cie w
    psychiatryku. Jesli Cejrowski mowi ze zeby dac 500 trzeba zabrac 1500 albo ze gdzies
    jest lepiej bo nie ma zusu to klamie zeby mial duza ogladalnosc.

  • 257. Data: 2017-01-08 22:34:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Potrafisz wykazac zwiazek przyczynowo skutkowy pomiedzy tym co napisales a programem
    500+? Przy programie 500+ powinno zdrozec zarcie. Ale nie drozeje bo producenci maja
    wieksze moce przerobowe niz popyt.

  • 258. Data: 2017-01-09 00:42:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Potrafisz wykazac zwiazek przyczynowo skutkowy pomiedzy tym co napisales a
    programem 500+? Przy programie 500+ powinno zdrozec zarcie. Ale nie drozeje bo
    producenci maja wieksze moce przerobowe niz popyt.

    To nie jest tak, że przy programie 500+ powinno od razu zdrożeć żarcie.

    Początkowo handel spożywką kompensuje sobie straty wzrostem sprzedaży,
    bo dzięki 500+ wzrosła konsumpcja. Zarówno konsumpcja związana ze
    spożywką, ale także inna zwłaszcza motoryzacyjna. Jednakże ten pierwszy
    zachwyt i wydawanie kasy lekką ręką się ukrócą, bo drożeją inne dobra i
    znów zacznie brakować kasy na podstawowe produkty. Wtedy handel
    spożywczy odbije sobie straty wzrostem cen.

    Żarcie zdrożeje. Tyle, że z opóźnieniem. W pierwszej kolejności drożeją
    usługi oraz produkty bezpośrednio związane z obciążeniem. Są to usługi i
    produkty bankowe, ubezpieczeniowe, energia, transport. Wzrost tych
    pierwszych pociąga za sobą wzrost cen żywności.

    Co do 500+ to wiesz, że w ciągu roku, kiedy jest wypłacane sprzedaż
    nowych aut wzrosła o ok. 25%?

    Wiesz, że w tym okresie wśród kupujących nowe auta potroiła się liczba
    kobiet?

    Jak sądzisz do których polskich firm motoryzacyjnych trafiają te pieniądze?

    Trafiają do Czechów, Japończyków, Niemców ...

    Jak więc widać najwięcej z tego 500+ mają firmy zagraniczne.

  • 259. Data: 2017-01-09 11:43:37
    Od: Heraklit <t...@h...pl>

    Był sobie taki dzień: 5 styczeń (czwartek), gdy o godzinie 14:56 *masti*
    naskrobał(a):

    Wersja dla lemingów.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 09-01-2017 11:41:53

  • 260. Data: 2017-01-09 16:26:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Heraklit wrote:

    > Był sobie taki dzień: 5 styczeń (czwartek), gdy o godzinie 14:56 *masti*
    > naskrobał(a):

    > Wersja dla lemingów.

    no własnie piszę, że łyknąłeś piperzenie Rydzyka bez popitki

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?