  • 261. Data: 2017-01-10 10:23:19
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Jan 2017 00:42:10 +0100, w <5872ce57$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>,
    Uzytkownik <a...@s...pl> napisał(-a):

    > Jak sądzisz do których polskich firm motoryzacyjnych trafiają te pieniądze?
    > Trafiają do Czechów, Japończyków, Niemców ...
    > Jak więc widać najwięcej z tego 500+ mają firmy zagraniczne.

    Już nawet handlarze starych aut z Niemiec śmieją się, że Polacy tak kupują
    auta, aby rata wyniosła 500zł :)

  • 262. Data: 2017-01-10 10:25:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 8 Jan 2017 04:21:21 -0800 (PST), w
    <1...@g...c
    om>, Budyń
    <b...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    poprzewracało - jesli nie rządzi właściwa strona to panstwo można zniszczyć -mozna
    zniszczyc szacunek dla instytucji prezydenta itd

    > co jest w nich nie w porzadku jesli zachodzi podejrzenie popelnienia przestepstwa?

    Bo uczeń napisał na drzwiach Andrzej Dupa? No, jesteś idealnym wyborcą PiS :D

  • 263. Data: 2017-01-10 12:20:27
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 10:26:09 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Sun, 8 Jan 2017 04:21:21 -0800 (PST), w
    > <1...@g...c
    om>, Budyń

    poprzewracało - jesli nie rządzi właściwa strona to panstwo można zniszczyć -mozna
    zniszczyc szacunek dla instytucji prezydenta itd

    > Bo uczeń napisał na drzwiach Andrzej Dupa? No, jesteś idealnym wyborcą PiS :D

    rozumiesz słowa "powaga urzedu prezydenta"?

    b.

  • 264. Data: 2017-01-10 12:21:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    om>, Budyń

    poprzewracało - jesli nie rządzi właściwa strona to panstwo można zniszczyć -mozna
    zniszczyc szacunek dla instytucji prezydenta itd

    > rozumiesz słowa "powaga urzedu prezydenta"?

    acha. Powaga to jest nocne tweetowanie z Leśnym Ruchadłem?
    A pisanie w kiblu przez dziecko tę powagę obraża?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 265. Data: 2017-01-10 12:37:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budyń napisał:

    > rozumiesz słowa "powaga urzedu prezydenta"?

    Czy chodzi o to, że wszyscy poprzedni (nie wyłączając Lecha Kaczyńskiego)
    tę powagę potrafili uszanować, a obecnie urzędującemu jakoś to nie
    wychodzi? W tej sytuacji nie dziwi mnie, że nikt z nim nie próbuje
    prowadzić poważnego sporu, za to lud prześciga się w tzw. jajcarstwie.

    Jarek

    --
    Brudno, zaduch, muchy, upał...
    Nikt nie mówi nic, a zwłaszcza

  • 266. Data: 2017-01-10 15:26:11
    Od: Heraklit <t...@h...pl>

    Był sobie taki dzień: 9 styczeń (poniedziałek), gdy o godzinie 15:26
    *masti* naskrobał(a):

    > no własnie piszę, że łyknąłeś piperzenie Rydzyka bez popitki
    Raport (lipiec 2012) NIK, w którym zarzucono KRRiT rażące błędy w
    postępowaniu koncesyjnym też pewnie "łykneli pieprzenie Rydzyka bez
    popitki"?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 10-01-2017 15:21:25

  • 267. Data: 2017-01-10 15:46:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Heraklit wrote:

> [...]
    > Raport (lipiec 2012) NIK, w którym zarzucono KRRiT rażące błędy w
    > postępowaniu koncesyjnym też pewnie "łykneli pieprzenie Rydzyka bez

    a to, zę nadala nie zostały przedstawione dane finansowe, które sa
    niezbędne do wydania koncesji to nic?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 268. Data: 2017-01-10 17:12:53
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 12:37:52 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

> [...]
    > wychodzi? W tej sytuacji nie dziwi mnie, że nikt z nim nie próbuje
    > prowadzić poważnego sporu, za to lud prześciga się w tzw. jajcarstwie.

    qurcze, trafil nam sie prezydent który języki zna, potrafi sie zachowac wsrod
    innostonców, ortografie zna i nie łazi po fotelach w obcym parlamencie - ale mozna po
    nim jechać tylko bo pochodzi z odmiennej opcji politycznej? Gdzie niby duda sie tak
    skompromitowal zeby go oskarzyc o łamanie powagi urzędu?
    W dupie urząd, powaga parlamntu, zasady demokracji - wszystko mozna zniszczyc bo do
    wladzy doszla opozycja.

    No to rzeczywiscie nie jestesmy w stanie sie dogadac. Wystarczy jakas iskra by
    wyskoczyl kolejny cyba i mordowal politycznych przeciwnikow. Szkoda ze nie ma
    mozliwosci znaleźć wspolnej plaszczyzny porozumienia.

    b.

  • 269. Data: 2017-01-10 20:10:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budyń napisał:

    > qurcze, trafil nam sie prezydent [...]

    Hola, hola! Uprasza się o nie manipulowanie faktami! Sam się taki
    przecież nie trafił. Takiego sobie wybraliśmy, więc takiego mamy.
    Widać zasłużyliśmy. Jakkolwiek by on sobie z postawionym przed nim
    zadaniem nie radził, to sam akt wyboru oraz wszystkich wyborców
    należy uszanować. Oni nie zasłużyli na takie lekceważenie (dalsze
    wywody tym bardziej nie zasługują na mój komentarz, więc wycinam).

    --
    Jarek

  • 270. Data: 2017-01-10 21:00:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 20:10:07 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

> [...]
    > należy uszanować. Oni nie zasłużyli na takie lekceważenie (dalsze
    > wywody tym bardziej nie zasługują na mój komentarz, więc wycinam).

    Lepiej by się gadało w oparciu o konkretne fakty a nie poetyczne ogólniki
    Ale pewnie zmiany pokoleniowej do tego potrzeba
    Ale mimo to chętnie poznam przykłady "lekceważenia"