  • 271. Data: 2017-01-10 21:31:24
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 10 Jan 2017 03:20:27 -0800 (PST), w
    <2...@g...c
    om>, Budyń
    <b...@g...com> napisał(-a):

    > rozumiesz słowa "powaga urzedu prezydenta"?

    W przeciwieństwie do prezydenta -- tak :)

  • 272. Data: 2017-01-10 21:32:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kris napisał:

    > Lepiej by się gadało w oparciu o konkretne fakty a nie poetyczne ogólniki
    > Ale pewnie zmiany pokoleniowej do tego potrzeba
    > Ale mimo to chętnie poznam przykłady "lekceważenia"

    Chętnie? A to może warto było się zapoznać z przykładem przed jego
    nierozważnym wycięciem? "Trafil nam się prezydent" jest dla mojego
    pokolenia ogromnym wyrazem lekceważenia. Za szczeniackich lat tego
    pokolenia za to na porządku dziennym były napisy "ANDRZEJ DUPA" w
    szkolnej toalecie. Ale gdyby to było nawet "WIESŁAW DUPA", to nikt
    by się nie odważył robić ekspertyz grafologicznych -- bo w końcu
    to ten, komu się skojarzyło, jest najbardziej podejrzany o "zdradę
    stanu". Konkretne fakty są take, że najlepiej o nich milczeć (to
    znów opinia mojego pokolenia). Polemika z Budyniem, obojętne jednym
    czy drugim, niczego nowego nie przyniesie.

    Jarek

    --
    -- Którego Ferdynanda, pani Müllerowo? Ja znam dwóch Ferdynandów: jeden
    jest posługaczem u drogisty Pruszy i przez pomyłkę wypił tam razu pewnego

  • 273. Data: 2017-01-10 21:36:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 10 Jan 2017 08:12:53 -0800 (PST), w
    <e...@g...c
    om>, Budyń
    <b...@g...com> napisał(-a):

    > qurcze, trafil nam sie prezydent który języki zna, potrafi sie zachowac wsrod
    innostonców, ortografie zna i nie łazi po fotelach w obcym parlamencie - ale mozna po
    nim jechać tylko bo pochodzi z odmiennej opcji politycznej? Gdzie niby duda sie tak
    skompromitowal zeby go oskarzyc o łamanie powagi urzędu?
    > W dupie urząd, powaga parlamntu, zasady demokracji - wszystko mozna zniszczyc bo do
    wladzy doszla opozycja.

    Chyba mówisz o postępowaniu obecnej reżimowej władzy.
    https://www.youtube.com/watch?v=mUP8lTWe-qA

  • 274. Data: 2017-01-10 22:46:26
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 21:35:52 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > W przeciwieństwie do prezydenta -- tak :)

    Zatem czym prezydent łamie powage urzedu? Bo nic sie z was nie da wycisnąć, zadnego
    obciążającego zeznania, no dajcie jakies przykłady. Komorowski mial akcje niezbyt
    licujace z prezydenturą, duda - nie.
    Moze to ze podpisuje ustawy ktore tworzy jego zaplecze polityczne? To oczywiste,
    komorowski tez podpisywał projekty swojego zaplecza, i nie za to miał kiepska opinie.
    To ze sie z linia polityczną pisu nie zgadzacie to oczywiste, ale to nie znaczy ze
    aby obalic pis mozna rozpier... kraj. Nie mozecie 3lat do wyborow poczekac? Metody
    demokratyczne nie sa wystarczajaco dobre?

    Zauwazcie ze pis mógł przy trybunale grzebac bo PO dala swietny pretekst. Nie ucząc
    sie na bledach opozycja swoimi durnymi protestami znow daje pretekst do jakis ruchów
    ustawowych. A wystarczyloby zamknąć sie, przeczekac i za 3 lata pogonic pis. A tak to
    wkurzony kaczor przeglosuje sobie zmiane konstytucji bo obrazona opozycja nie
    przyjdzie na obrady...

    b.

  • 275. Data: 2017-01-11 00:03:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > Zatem czym prezydent łamie powage urzedu? Bo nic sie z was nie da wycisnąć, zadnego
    obciążającego zeznania, no dajcie jakies przykłady. Komorowski mial akcje niezbyt
    licujace z prezydenturą, duda - nie.

    ale beton

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 276. Data: 2017-01-11 08:03:22
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 11 stycznia 2017 00:05:29 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    zadnego obciążającego zeznania, no dajcie jakies przykłady. Komorowski mial akcje
    niezbyt licujace z prezydenturą, duda - nie.

    > ale beton

    wiecie na czym sie opieracie? na żelaznym przekonaniu ze macie racje. Argumentów i
    analizy o tego nie potrzeba :) Są jakies przeczucia. A jesli ktos próbuje z wami
    dysktuowac by uzgodnic stanowiska to trafia wlasnie na beton :)
    W koncuzadalem dosc proste pytanie...

    b.

  • 277. Data: 2017-01-11 10:14:17
    Od: Heraklit <t...@h...pl>

    Był sobie taki dzień: 10 styczeń (wtorek), gdy o godzinie 14:46 *masti*
    naskrobał(a):

    > a to, zę nadala nie zostały przedstawione dane finansowe, które sa
    > niezbędne do wydania koncesji to nic?
    To na jakie dokumenty powoływał się Dworak twierdząc, że z dokumentów
    które wpłynęły do KRRiT wynika, że w ciągu trzech ostatnich lat Fundacja
    Lux Veritatis wykazywała straty wynikające z działalności operacyjnej, a
    pozostałe przychody malały?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 11-01-2017 10:04:01

  • 278. Data: 2017-01-11 12:40:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Heraklit wrote:

> [...]
    > które wpłynęły do KRRiT wynika, że w ciągu trzech ostatnich lat Fundacja
    > Lux Veritatis wykazywała straty wynikające z działalności operacyjnej, a

    OIDP to na te częściowe, które dostał. Ale niekompletne

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 279. Data: 2017-01-11 14:58:47
    Od: Heraklit <t...@h...pl>

    Był sobie taki dzień: 11 styczeń (środa), gdy o godzinie 11:40 *masti*
    naskrobał(a):

    > OIDP to na te częściowe, które dostał. Ale niekompletne

    muszę ci wierzyć na słowo, bo nie znalazłem w necie infa o
    niekompletnych dokumentach.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 11-01-2017 14:53:05

  • 280. Data: 2017-01-11 16:47:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 21:32:24 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

> [...]
    > znów opinia mojego pokolenia). Polemika z Budyniem, obojętne jednym
    > czy drugim, niczego nowego nie przyniesie.

    Dużo się naprodukowałeś+wierszyk na końcu a konkretów brak.
    Podaj konkretne przykłady kompromitacji Prezydenta.
    Że np pijany zakonnice w ciąży potrącił na pasach czy coś innego ale konkrety.
    Bo na razie same ogólniki były. Konkrety poproszę