  • 401. Data: 2017-01-18 11:12:22
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-17 o 22:40, Maniek4 pisze:

    > Że 100 lat zaborow, druga wojna swiatowa i piecdziesiat lat komunizmu?
    >
    > Pozdro.. TK

    Ale Polacy lubią być pod zaborami i żyć w komunizmie o czym świadczy
    obecny wybór.

  • 402. Data: 2017-01-18 11:12:26
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 09:45:28 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Glosujesz na Zdzicha a wchodzi Krycha. Taki mniej wiecej masz wplyw
    > poprzez wybory.

    no i co z tego? i zdzich i krych podniosą reke na rozkaz prezesa. Dlatego mnie przez
    wyborami co opowiada prezes tej czy innej partii, oraz czy jest wiarygodny

    To co proponuje kukiz (jowy) w wersji idealnej czyli posel niezalezny od partyjnej
    wierchuszki to ja nie wiem czy to dobre rozwiazanie - czy taki parlament byłby sie w
    stanie dogadac w jakiejkolwiek sprawie? Zapewne nie -dopiero wtedy gdy sie pogrupują
    metodą "ty poprzesz moj projekt X, to ja twój Y". I tak dojdziemy do quasi-partyjnego
    parlamentu.

    b.

  • 403. Data: 2017-01-18 11:13:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-17 o 22:30, Maniek4 pisze:

    > Fakt. Nie mamy montowni w Polsce, polskich importerow i sprzedawcow.
    > Idealne przy okazji jest rozpatrywanie zagadnienia w oparciu o jakas
    > jedna branze. Tlumy w gorach i nadmorskich plazach tez pewnie Ci
    > przeszkadzaja, bo miejsce na parawan musisz rezerwowac o 6 rano, przez
    > swolocz z 500+.
    >
    > Pozdro.. TK

    Ach ten grafen, znów przez Ciebie przemawia.

    Kolego. Zwiększonej turystyki w Polsce nie można zawdzięczać 500+

    Zapewne w jakimś stopniu 500+ się przyczynia do tej statystyki, ale w
    największym stopniu przyczynili się do tego muslimy.

    Po prostu ludzie boją się teraz wyjeżdżać do tych krajów, które do
    niedawna były dla nas atrakcyjne turystycznie: Tunezja, Egipt, Turcja

  • 404. Data: 2017-01-18 11:16:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-18 o 09:45, Maniek4 pisze:

    > Glosujesz na Zdzicha a wchodzi Krycha. Taki mniej wiecej masz wplyw
    > poprzez wybory.
    >
    > Pozdro.. TK

    I to trzeba zmienić, a zmienić chce Kukiz.

  • 405. Data: 2017-01-18 11:18:29
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 stycznia 2017 22:04:06 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Póki co wszystko idzie w dobrym kierunku. Albo w tym , albo w przyszłym
    > roku zaczną się problemy w samym pisie i może dojść do rozłamów.
    >
    > Problem jest tylko w tym, że naród znów się może zwrócić w kierunku PeŁo
    > zamiast wybrać tych, którzy mogliby coś zmienić i wprowadzić normalność.

    Mianowicie na kogo ma naród pogłosowac zeby było lepiej? Rzucisz jakąś nazwe?
    Oczywiscie do wyborów moze pojawic sie jakas nowa partia wzięta z kapelusza jak
    nowoczesna, ale to nadal bedzie zwykły "antypis" kótry nie zmieni jakosci władzy.

    b.

  • 406. Data: 2017-01-18 11:35:13
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Wiesz czym sie roznimy? Ja jestem obywatelem a ty szmaciarzem.

    Dziadek ty se z mordy dupy nie rób, bo ja nie byłem peerelowskim
    kapusiem tak jak ty.

    > Dla mnie istotne jest zeby moje panstwo bylo przede wszystkim bezpieczne i jak
    najmniej zalezne politycznie od innych panstwa a zwlasca od przywodcow innych panstw
    i roznego zagranicznego smiecia okradajacego moje panstwo. Kto rzadzi moim panstwem
    ma drugorzedne znaczenia jesli spelnia dwa poprzednie warunki. PIS na razie spelnia
    obydwa warunki. Nie pozwolili na dzika arabska imigracje. Jako pierwsi postawili sie
    w UE i nie pozwolili za bardzo ingerowac w nasze sprawy. Nie musze kochac pis,
    Kaczynskiego zeby moj bilans zyskow i strat dowodzil zeby ich popierac. Nie musze ze
    wszystkim sie z nimi zgadzac, mnie wystarczy punkt o bezpieczenstwie. Bo w zyciu
    najwazniejsze jest ze sie zyje. I lepiej zyc na kleczkach niz umrzec na stojaco, bo z
    kleczek mozna wstac a niezywi nigdy nie wstaja.

    Kolego, tobie się coś w główce pozajączkowało i przypisujesz mi swoje
    wyimaginowane cechy.
    Po pierwsze głosowałem na PiS i mam prawo krytykować to, co mi się nie
    podoba w tym ugrupowaniu.
    Są rzeczy, które oni robią i z którymi się zgadzam, ale jednak wiele
    rzeczy, które robi PiS uważam za wyjątkowe skurwysyństwo i za to będę
    ich gnoił, bo mam do tego prawo zarówno jako obywatel tego kraju jak i
    elektorat PiS-u.
    Gdyby nie zrobili tych złych rzeczy i nie kłamali to bym ich wychwalał.
    Ale prawda jest inna, bo PiS jest tylko takim samym ugrupowaniem jak
    PeŁo. Po prostu kolejni, którzy chcą się dobrać do koryta.

    Niestety takie tumany jak ty uważają, że należy pisowi włazić w dupę i
    to bezwzględnie co będą robić.

  • 407. Data: 2017-01-18 11:47:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > no i co z tego? i zdzich i krych podniosą reke na rozkaz prezesa.

    to, żę tak jest w Twojej ulubionej partii to nie znaczy, zę wszyscy tak
    mają

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 408. Data: 2017-01-18 11:52:09
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-18 o 11:18, Budyń pisze:

> [...]
    nowoczesna, ale to nadal bedzie zwykły "antypis" kótry nie zmieni jakosci władzy.

    Oczywiście w ostatnich wyborach nie było alternatywy, bo ugrupowania,
    które mogłyby wprowadzić dużo dobrego np. Kukiz czy Korwin były zbyt
    słabe. Dlatego też co mądrzejsi zwolennicy tych ugrupowań zagłosowali
    na PiS, bo wiedzieli, że jak zagłosują na swoje ugrupowanie to wejdzie
    PeŁo. Oddając głos na PiS, priorytetem było wywalenie PeŁo, a następnie
    oddanie PiS-owi władzy absolutnej, bo dzięki temu albo zrobią coś
    dobrego dla kraju, albo stracą zaufanie wśród swojego, żelaznego
    elektoratu. Za 3 lata nie będą mogli powiedzieć, że koalicjant im nie
    pozwolił na czynienie dobra, tak jak mówili za Lecha. Mają teraz swoje 5
    minut i niech się wykażą, ale kur.... nie takimi metodami jak obecnie
    czynią czyli zawłaszczaniem całkowitym wszystkich stanowisk
    administracji, głoszeniem nieprawdy, łamaniem prawa i zmienianiem go na
    własne potrzeby z naruszeniem konstytucji, zawłaszczaniem telewizji
    publicznej, która powinna być apolityczna i niezależna i stosowaniem
    propagandy rodem z peerelu. Nawet kwestia WOSP czy wymazywanie serduszek
    to też skurwysyństwo z ich strony, nie mówiąc już o kwestii szerzenia
    nienawiści.

    W rzeczywistości nie są ani prawni, ani sprawiedliwi.

  • 409. Data: 2017-01-18 12:32:24
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 11:52:09 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > propagandy rodem z peerelu. Nawet kwestia WOSP czy wymazywanie serduszek
    > to też skurwysyństwo z ich strony, nie mówiąc już o kwestii szerzenia

    no swietnie, czesciowo sie zgadzam np jesli chodzi o tvp. Tyle ze to nam nie daje
    ŻADNEJ alternatywy na przyszłe wybory. Licze na to ze kukizowi podroscie jako premia
    za normalnosc.

    b.

  • 410. Data: 2017-01-18 12:34:17
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 11:48:42 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > to, żę tak jest w Twojej ulubionej partii to nie znaczy, zę wszyscy tak
    > mają

    a która partia w waznych glosowaniach nie glosuje prawie jednoglosnie?
    Ot, taki mamy system.

    b.