  • 481. Data: 2017-01-20 08:35:57
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Nie wiem czy Kaczynscy byli. Ale Walesa byl i bylo wielu poslow z pierwszego
    podobno demokratycznego sejmu. Na dodatek w lawach demokratycznej opozycji siedzialo
    wielu dzialaczy PZPR.

    Kogutek Ty sobie kpisz czy co? Może będziesz tworzył nową historię?

    Obydwaj Kaczyńscy byli działaczami, a Lech nawet uczestniczył w obradach
    w Magdalence i to właśnie Lech Kaczyński zapewniał, że nie było żadnego
    spisku, który tak się przypisuje Wałęsie. Lech z resztą cały czas był
    przy Wałęsie.

    Dla mnie ktoś, kto sugeruje, że Solidarność powstała na "zlecenie
    czerwonej bandy" jest po prostu idiotą.

  • 482. Data: 2017-01-20 10:32:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-19 o 22:41, Maniek4 pisze:
> [...]
    om>, Kris

    > Narazie trzeba zachowac spokoj. PiS rozliczy PO a jak juz rozliczy, to
    > pogoni sie i PiS. Za pare lat jest szansa, ze zacznie byc normalnie.

    W takim tempie, i biorąc pod uwagę kompletne olewanie konstytucji, to
    przed następnymi wyborami zostanie zmieniona ordynacja wyborcza tak,
    żeby PiS ponował po wsze czasy.

    --
    Pete

  • 483. Data: 2017-01-20 11:59:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-19 o 22:32, Maniek4 pisze:

> [...]
    > odwolanie. Firma odpowiedziala mniej wiecej "pocaluj sie jak sie tak
    > zegniesz". Wynajalem wiec dreczyciela za 20% ugranej wartosci. Koles
    > napisal jedno pismo i na koncie w ciagu tygodnia pojawilo sie mniej
    > wiecej dwa razy tyle co zaproponowala firma na poczatku.
    > Ostania szkoda zalatwiona na telefon i na podstawie jednego zdjecia,
    > praktycznie bez zastrzerzen co do kwoty. Taka jest roznica, ze szkoda
    > dzis liczona jest realnie a nie jak wczesniej z prowizji prezesa. Jak
    > przypisac to pisowi to tak wlasnie powinno byc. A ze ubezpieczenie

    Ale to co załatwiłeś to Ci się należało jak "psu buda". Ty nie płaciłeś
    składek ze świadomością, ze Cię wydymają, ale ze świadomością uczciwego
    wypłacenia należności, kiedy nastąpi określone zdarzenie, objęte umową
    ubezpieczeniową.

    To, że Ty dochodziłeś swojego nie uprawnia TU do podnoszenia składek, bo
    jeżeli tak by było to znaczy, że TU szacowało ryzyko zakładając z góry,
    że Cię wydymają, a takim towarzystwem powinien się wtedy zająć nadzór
    ubezpieczeń.

  • 484. Data: 2017-01-20 12:55:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 11:59:51 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > jeżeli tak by było to znaczy, że TU szacowało ryzyko zakładając z góry,
    > że Cię wydymają, a takim towarzystwem powinien się wtedy zająć nadzór

    Jakby TU tak uczciwie jak w Twoim matrixie wypłacały szkody to nie byłoby w ostatnim
    roku/dwóch latach takiego wysypu "kancelarii" które specjalizują się w
    odszkodowaniach

  • 485. Data: 2017-01-20 13:20:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 12:55, Kris pisze:

    > Jakby TU tak uczciwie jak w Twoim matrixie wypłacały szkody to nie byłoby w
    ostatnim roku/dwóch latach takiego wysypu "kancelarii" które specjalizują się w
    odszkodowaniach

    Ale o czym to świadczy?

    Czy o tym, że nieuczciwy Maniek wynajął firmę prawniczą i wydymał TU,
    które teraz sobie musi zrekompensować straty?

    Czy raczej o tym, że TU próbuje bezprawnie dymać Mańka?

    Przecież to nie jest powód do podnoszenia składek przez TU, tylko
    dlatego, że wcześniej mogli dymać Mańka to proponowali mu niższe
    składki, a teraz już nie mogą go dymać, bo Maniek umie się upomnieć o swoje.

    Każde TU kalkuluje swoje produkty zakładając, że ubezpieczenia będą
    wypłacane uczciwie. Wyobrażasz sobie, że dział zajmujący się ryzykiem
    dostarcza do swojego prezesa analizy ryzyk, a w nich pisze: "Szanowny
    Panie Prezesie TU. Proponujemy obniżyć składki ubezpieczeń, bo mamy
    sposób jak wydymać Mańka"?

    Litości! Zacznijcie myśleć, a nie tylko posługiwać się demagogią tylko
    po to, żeby wybielić Jarka, próbując przekonać innych, że on nie ma nic
    wspólnego z podwyżkami ubezpieczeń.

  • 486. Data: 2017-01-20 13:23:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A dla mnie idiota jest ktos kto uwaza ze solidarnosc nie powstala na zlecenie
    czerwonej bandy. Mamy 1:1.

  • 487. Data: 2017-01-20 13:25:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 13:20, Uzytkownik pisze:

> [...]
    >
    > Litości! Zacznijcie myśleć, a nie tylko posługiwać się demagogią tylko
    > po to, żeby wybielić Jarka, próbując przekonać innych, że on nie ma

    P.S.

    Powtarzam jeszcze raz!

    Jeżeli jakikolwiek prezes jakiegokolwiek TU zacznie usprawiedliwiać
    podwyżki tym, że ludzie zaczęli z prawnikami dochodzić swoich roszczeń
    to natychmiast w takim TU powinna się pojawić kontrola nadzoru
    ubezpieczeń, a TU powinno być natychmiast pozbawione koncesji.

  • 488. Data: 2017-01-20 14:25:50
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 13:25:49 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > to natychmiast w takim TU powinna się pojawić kontrola nadzoru
    > ubezpieczeń, a TU powinno być natychmiast pozbawione koncesji.

    zdaje sie ze chodzi o to ze pojawila sie interpretacja o zadoscuczynieniach, których
    kiedys sie nie wyplacało ,a teraz trzeba. A poszkodowani mogą występowac o sprawy
    wiele lat wstecz gdy nie palcilo sie tego ale i nie pobieralo na to skladek, a jescze
    toczono cenowe wojny. A tu nagle z biezących skladek trzeba placic stare sprawy.

    Tyle ze to z pisem nie ma nic wspolnego.

    b.

  • 489. Data: 2017-01-20 14:41:09
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 14:25, Budyń pisze:

> [...]
    sprawy.

    > Tyle ze to z pisem nie ma nic wspolnego.

    Piszesz bo znasz te przypadki? Czy też słyszałeś, że jedna pani drugiej
    pani opowiadała, że jedna pani innej pani mówiła o pani, która słyszała
    od jeszcze innej pani ....?

    A jeżeli już nawet to ile takich przypadków mogłoby być w skali ogólnie
    wypłaconych ubezpieczeń?

    Moim zdaniem to są tylko jakieś plotki puszczone w celu
    usprawiedliwiania poczynań PiS-u :)

    "Lex retro non agit"

  • 490. Data: 2017-01-20 14:46:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-20 o 11:59, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > jeżeli tak by było to znaczy, że TU szacowało ryzyko zakładając z góry,
    > że Cię wydymają, a takim towarzystwem powinien się wtedy zająć nadzór

    A Twoim zdaniem dlaczego nie wyplacili odrazu tyle ile trzeba, tylko
    przyjmowali sobie jakies wspolczynniki do wyceny a w tym roku juz nie?

    Pozdro.. TK