  • 541. Data: 2017-01-29 20:42:57
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-29 o 14:32, Budyń pisze:
> [...]
    jezdzenia autobusami niz powaznym traktowaniem partnera.

    > spodziewasz sie ze sluzby oficjeli nie opukiwały tych fur? Wiedzieli raczej czym
    jezdzą...

    Jakie ma znaczenie fura własna czy z wypożyczalni? Obie sprawdziliby
    identycznie.

    > na taki argument nie poradze

    Wytłumaczę jak pisowskiej krowie na rowie. Przez auto z wypożyczalni
    amerykanie zwinęliby swoje zabawki. Ale dzięki bohaterskiej postawie
    antka, zakupiono 30 nowych limuzyn i udało się uniknąć międzynarodowemu
    skandalowi.

    > nie musisz powtarzac, zrozumialem co powiedziales. Wg ciebie nie istnieje korelacja
    bezpieczenstwo kraju-wspolpraca miedzynarodowa-powazne traktowanie sie przez
    partnerow, a wg. mnie istnieje.

    Straszne co opowiadasz. Czyli każda firma, która nie ma własnego
    biurowca na biura i własnych aut a nie leasingowanej floty to niepoważna
    popierdółka.

    Nie pierwsi i nie ostatni, którym najłatwiej wydaje się cudze pieniądze.
    Niczym nie różnią się od POprzedników.

    --
    Pete

  • 542. Data: 2017-01-29 20:45:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-29 o 20:18, Kris pisze:

    > Trudno racji Tobie nie przyznać jednak z drugiej strony w Toruniu minister z
    poważnym inwestorem się spotykał;)

    > A to akby nie patrzeć ministerialny obowiązek

    TR w militaria zaczął inwestowac?

    --
    Pete

  • 543. Data: 2017-01-30 13:50:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 28 Jan 2017 11:50:33 -0800 (PST), w
    <0...@g...c
    om>, Budyń
    <b...@g...com> napisał(-a):

    > a służby to czym maja wozic oficjeli z calego natowskiego swiata? Autobusem?
    > Chcesz by cie powaznie potraktowano wyglądaj powaznie.
    > Zatem mamy amerykanskie czołgi na naszym terytorium w obliczu rosyjskiego
    zagrozenia. Koszt tych limuzyn przy tym to paciorki...

    Koszt tych limuzyn z cennika to 20mln, z 10% powinien urwać najgorszy
    negocjator.
    Pytanie gdzie się podziało drugie 17,5mln zł z 35mln wydanych na nie?

  • 544. Data: 2017-01-30 13:50:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <b...@g...com> napisał(-a):

    > tak, oczywiscie - tylko po to.

    Oczywiście, że tylko po to. Dokładnie tuż przed zakupem ją przepychano.

  • 545. Data: 2017-01-30 13:52:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 28 Jan 2017 11:08:01 +0100, w <o6hqi0$nl9$1@node2.news.atman.pl>, Maniek4
    <r...@s...won> napisał(-a):

> [...]
    wrakami, ale nie kupią bo zawsze bieżąca opozycja bedzie krzyczec ile to obiadow
    dzieciom mozna było za to kupic wiec PRowo nie teges :)

    > Bo uwieze, ze Ty przykladnie zloty trzydziesci na autostradzie jezdzisz.

    Na autostradzie jeżdżę zazwyczaj równo ok. 120km/h wg GPS, takoż na S-kach.

  • 546. Data: 2017-01-30 14:23:45
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 stycznia 2017 13:51:58 UTC+1 użytkownik r...@k...pl
    napisał:
    > Sat, 28 Jan 2017 11:50:33 -0800 (PST), w
    > <0...@g...c
    om>, Budyń

> [...]
    > negocjator.
    > Pytanie gdzie się podziało drugie 17,5mln zł z 35mln wydanych na nie?

    przeciez wiadomo ze ukradli :-)

    W komunikacie przesłanym PAP w nocy z niedzieli na poniedziałek MON podało, że
    nieprawdą jest, że na zakup samochodów wydano blisko 35 mln zł. "Wszystkie koszty
    związane z pozyskaniem niezbędnych środków do przewozu i ochrony gości wyniosły 13,2
    mln zł. W tej sumie mieści się pozyskanie: 3 BMW 7, 12 samochodów klasy średniej i 22
    samochodów zabezpieczających i pomocniczych" - napisano w komunikacie.

    b.
    b.

  • 547. Data: 2017-01-30 16:49:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-30 o 13:52, r...@k...pl pisze:

    wrakami, ale nie kupią bo zawsze bieżąca opozycja bedzie krzyczec ile to obiadow
    dzieciom mozna było za to kupic wiec PRowo nie teges :)

    > Na autostradzie jeżdżę zazwyczaj równo ok. 120km/h wg GPS, takoż na S-kach.

    I to sie chwali prawde mowiac. Mi zdarza sie ustawic tempomat wyzej jak
    do przejechania jest pare setek kilometrow a i ruch znikomy. Nie robie z
    siebie swietego jak dzisiejsi krytykanci, jezdzacy tyle samo kiedy sie
    da. Tym bardziej, ze na niektorych trasach to predkosc jakby standardowa.

    Pozdro.. TK

  • 548. Data: 2017-01-31 21:14:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 29 Jan 2017 00:40:09 -0800 (PST), w
    <c...@g...c
    om>, Budyń
    <b...@g...com> napisał(-a):

    > a gdzie wypożyczają auta klasy Q7 które kosztują milion? Czyli z baaardzo
    nietypowym wyposazniem. Nigdzie?

    Jakie to nietypowe wyposażenie i dlaczego jest potrzebnych AŻ 35 takich
    samochodów?

  • 549. Data: 2017-01-31 21:15:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 29 Jan 2017 11:18:53 -0800 (PST), w
    <d...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Trudno racji Tobie nie przyznać jednak z drugiej strony w Toruniu minister z
    poważnym inwestorem się spotykał;)

    W moim świecie inwestor wykłada kasę, a nie zabiera.

  • 550. Data: 2017-01-31 22:01:30
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 stycznia 2017 21:16:50 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Sun, 29 Jan 2017 00:40:09 -0800 (PST), w
    om>, Budyń

    nietypowym wyposazniem. Nigdzie?

    > Jakie to nietypowe wyposażenie i dlaczego jest potrzebnych AŻ 35 takich
    > samochodów?

    lemingoza cie zaslepia? napisalem ile i jakich było fur i ile kosztowały, nie pasuje
    do linii partyjnej rodem z newsweeka?

    b.