  • 531. Data: 2017-01-28 21:19:11
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-28 o 20:36, Kris pisze:

    > a takie oczywiste to da Ciebie?
    > A może tamci chcieli Putina?

    Masz na myśli Antka? Tak to wygląda, że przeciera mu szlak.

    --
    Pete

  • 532. Data: 2017-01-29 00:15:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wyglada na to ze ja nie spie a Ty lykasz za duzo pigulek nasennych. Scenariusz wojny
    z niemcami wygladal by mniej wiecej tak. Przez dluzszy czas obserowali by jakie i
    gdzie mamy ciezkie uzbrojenie i magazyny amunicji, o ile mamy jakas zmagazynowana
    amunicje. W pierwszej kolejnosci atakuja rakietami sredniego zasiegu lotniska i
    niszcza na nich chlube naszej armii czyli efy do ktorych i tak nie mamy amunicji.
    Niszcza tez poradzieckie samoloty do ktorych mamy troche uzbrojenia. Od tego momentu
    niebo powyzej pewnego pulapu nalezy do nich. O tym ze rozpierdalaja wszystkie
    dzialajace radary wspominac chyba nie musze. Rownolegle jakis hans wciska guzior i
    wszystkie poniemieckie czolgi przestaja dzialac. Nie wierze zeby sprzedali nam czolgi
    bez takiego zabezpieczenia. Ze smieszna marynarka wojenna rozprawiaja sie przez dwa
    dni. Potem wchodzi 300 tysiecy zolnierzy i prawie wszyscy to arabowie i ukraincy. U
    nas wtedy jest z 10 tysiecy zawodowych zolnierzy bo reszta zginela, jest ranna albo
    uciekla. Oczywiscie sytuacje jest hipotetyczna bo nauczeni przykrym doswiadczeniem
    Rosjanie drugiego dnia informuja ze niemcy maja w przeciagu pol godziny zaprzestac
    dzialan bo do pol godziny Rosja jest w stanie przekierowac lub zniszczyc rakiety
    ktore juz leca lub sa na etapie odpalania. Gdyby jednak tak sie nie stalo a bysmy
    mieli 100 tysiecy ludzi przeszkolonych i wyposazonych do prowadzenia wspolczesnej
    wojny partyzanckiej to wojny nie wygramy ale spowodujemy takie straty u przeciwnika
    ze sam sie wycofa. W przypadku posiadania skutecznej, dobrze wyposazonej i
    przeszkolonej partyzantki agresor zawsze dziala w okrazeniu. Posiadanie przez Polske
    bardzo drogiego i latwego do zniszczenia sprzetu mija sie z celem. W przypadku
    niemieckiej agresji wojna bedzie sie toczyla w miastach, na autostradach, torach
    kolejowych i w okolicach lotnisk.

  • 533. Data: 2017-01-29 09:40:09
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 21:18:13 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    osowania&NrKadencji=8&NrPosiedzenia=14&NrGlosowania=
    3

    dla naszej racji stanu poprą gremialnie wszyscy. Myliłem się.

    zagrozenia. Koszt tych limuzyn przy tym to paciorki...

    > To teraz policz sobie (może być kalkulator) ile kosztuje wypożyczenie na
    > 2 dni auta klasy audi Q7.

    a gdzie wypożyczają auta klasy Q7 które kosztują milion? Czyli z baaardzo nietypowym
    wyposazniem. Nigdzie?
    I zresztą troche o to chodzi ze jezdzenie wypozyczonymi furami byłoby blizej
    jezdzenia autobusami niz powaznym traktowaniem partnera.

    > I dlaczego bardziej opłacało się wywalić 35 baniek na zakup tych aut na
    > 2-dniową imprezę?

    no jesli w zamian mamy amerykanskie wojsko to jasne ze tak

    > Ciemny lud wszystko kupi.

    fakt, jest antypisem niezależnie od sprawy.

    > Nie oszukujmy się. Po to były kupione, żeby misie Antka mogły wozić dupę.

    nie po to - ale jesli juz są to trzeba nimi sie wozić. W jaki sposob to inna bajka -
    ale tam gdzie moznaby podyskutowac to już cie nie ma. Ciemny lud jest na nie :)

    b.

  • 534. Data: 2017-01-29 12:08:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-29 o 09:40, Budyń pisze:

> [...]
    zagrozenia. Koszt tych limuzyn przy tym to paciorki...

    > a gdzie wypożyczają auta klasy Q7 które kosztują milion? Czyli z baaardzo

    No tak, zapomniałem, że elektorat prezesa nie wie co to google.

    > I zresztą troche o to chodzi ze jezdzenie wypozyczonymi furami byłoby blizej
    jezdzenia autobusami niz powaznym traktowaniem partnera.

    Bo amerykański generał będzie oglądał DR żeby sprawdzić kto jest
    właścicielem. ROTFL.

    > no jesli w zamian mamy amerykanskie wojsko to jasne ze tak

    ROTFL^2

    > fakt, jest antypisem niezależnie od sprawy.

    Wrogowie są wszędzie, nieprawdaż???

    > nie po to - ale jesli juz są to trzeba nimi sie wozić. W jaki sposob to inna bajka
    - ale tam gdzie moznaby podyskutowac to już cie nie ma. Ciemny lud jest na nie :)

    Powtórzę, zakup 1 auta to 25ton ośmiorniczek. Wożenie dupy przez
    przydupasów Antka kosztuje jakieś 10kg ośmiorniczek za km.

    No po prostu dobra zmiana w pełnej krasie. TKM tylko przybrane w
    pompatyczne piórka, które słuchacze RM oraz widzowie TV Kurskiego łykają
    jak pelikan ryby.
    Przypomnę tylko 1. przykazanie, żeby może choć trochę ochłonęli.

    --
    Pete

  • 535. Data: 2017-01-29 14:32:52
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 stycznia 2017 12:08:24 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    jezdzenia autobusami niz powaznym traktowaniem partnera.

    > Bo amerykański generał będzie oglądał DR żeby sprawdzić kto jest
    > właścicielem. ROTFL.

    spodziewasz sie ze sluzby oficjeli nie opukiwały tych fur? Wiedzieli raczej czym
    jezdzą...

    > ROTFL^2

    na taki argument nie poradze

    > Powtórzę, zakup 1 auta to 25ton ośmiorniczek. Wożenie dupy przez
    > przydupasów Antka kosztuje jakieś 10kg ośmiorniczek za km.

    nie musisz powtarzac, zrozumialem co powiedziales. Wg ciebie nie istnieje korelacja
    bezpieczenstwo kraju-wspolpraca miedzynarodowa-powazne traktowanie sie przez
    partnerow, a wg. mnie istnieje.

    b.

  • 536. Data: 2017-01-29 14:57:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szkoda ze nie napisales ze poprzednicy jezdzili w Warszawie komunikacja miejska a
    gdzies dalej PKSem. I ze godzina ich jazdy kosztowala bilet a nie 8 kilo
    osmiorniczek.

  • 537. Data: 2017-01-29 19:36:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-29 o 12:08, Pete pisze:

> [...]
    > łykają jak pelikan ryby.
    > Przypomnę tylko 1. przykazanie, żeby może choć trochę ochłonęli.

    Ponadto trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że wyjazdy do Torunia to nie
    były wyjazdy służbowe, związane z wykonywaną funkcją ministerialną.

  • 538. Data: 2017-01-29 20:18:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 stycznia 2017 19:36:57 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Ponadto trzeba jeszcze wziąć pod uwagrę, że wyjazdy do Torunia to nie
    > były wyjazdy służbowe, związane z wykonywaną funkcją ministerialną.
    Trudno racji Tobie nie przyznać jednak z drugiej strony w Toruniu minister z poważnym
    inwestorem się spotykał;)

    A to akby nie patrzeć ministerialny obowiązek

  • 539. Data: 2017-01-29 20:36:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Szkoda ze nie napisales ze poprzednicy jezdzili w Warszawie komunikacja miejska a
    gdzies dalej PKSem. I ze godzina ich jazdy kosztowala bilet a nie 8 kilo
    osmiorniczek.

    Teraz są nowe standardy, że każdy przydupas ma swoją furę. Antek osobno,
    misiu osobno, kierowca osobno :P

    --
    Pete

  • 540. Data: 2017-01-29 20:42:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-29 o 20:18, Kris pisze:

    > Trudno racji Tobie nie przyznać jednak z drugiej strony w Toruniu minister z
    poważnym inwestorem się spotykał;)

    Inwestorem? Raczej beneficjentem.

    > A to akby nie patrzeć ministerialny obowiązek

    No tak utrzymanie armii bezmyślnych klakierów to kosztowana i ciężka
    praca. Tylko quwa dlaczego za nasze pieniądze?