  • 521. Data: 2017-01-28 11:50:19
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-28 o 10:02, Budyń pisze:
    > Tam byl taki znaczek ":-)"

    To, co wyrabia PIS, już dawno nie jest śmieszne.

    > Ale antek powoduje zdaje sie reakcje alergiczne wykluczajace poczucie humoru.
    >
    > Ale zeby nie bylo - za rozwiazaniami umozliwiajacymi taki zakup glosowal rowniez
    oboz platformiany

    PiS prawda.
    1 (słownie jeden) poseł PO za.
    http://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/agent.xsp?symbol=gl
    osowania&NrKadencji=8&NrPosiedzenia=14&NrGlosowania=
    3

    --
    Pete

  • 522. Data: 2017-01-28 11:55:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-28 o 10:02, Budyń pisze:
    > Tam byl taki znaczek ":-)"
    > Ale antek powoduje zdaje sie reakcje alergiczne wykluczajace poczucie humoru.

    Minister Rozbrojenia Narodowego.

    zdaje się, że wkrótce zostanie nam dowództwo kaprali i główne siły
    zbrojne - partyzantka z OT.
    I PAD, który jest figurantem jako zwierzchnik sił zbrojnych.

    http://wyborcza.pl/magazyn/7,124059,21302385,antoni-
    macierewicz-minister-rozbrojenia-narodowego.html

    --
    Pete

  • 523. Data: 2017-01-28 11:59:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-28 o 11:08, Maniek4 pisze:

    > Bo uwieze, ze Ty przykladnie zloty trzydziesci na autostradzie jezdzisz.

    A widziałeś światła na autostradzie?

    --
    Pete

  • 524. Data: 2017-01-28 13:02:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Teraz masz raptem z 10 tysiecy zolnierzy mogacych nas bronic bo reszta to wolni
    opierdalacze. I od partyzantki sie odstosunkuj bo historia pokazala ze po broni
    jadrowej to najskuteczniejsza formacja. Rowniez jako formacja ofensywna, partyzantka
    panstwa islamskiego to potwierdza. I jak by nas niemcy znowu napadli to partzanci
    maja u wroga podkladac bomby pod zlobki i przedszkola. Ale zeby mogli to robic ktos
    musi ich nauczyc. Kazdy Polak powinien miec w zakresie obowiazkow przejscie szkolenia
    umozliwiajacego mu skuteczna obrone siebie i swoich bliskich. Kraju w ktorym kazdy
    facet jest potencjalnym zagrozeniem dla agresora nikt nie napadnie.

  • 525. Data: 2017-01-28 19:43:52
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 11:50:20 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    > 1 (słownie jeden) poseł PO za.
    > http://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/agent.xsp?symbol=gl
    osowania&NrKadencji=8&NrPosiedzenia=14&NrGlosowania=

    qurcze masz racje - ja bez sprawdzenia naiwnie sadziłem ze tak istotną sprawę dla
    naszej racji stanu poprą gremialnie wszyscy. Myliłem się.

    b.

  • 526. Data: 2017-01-28 20:12:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-28 o 19:43, Budyń pisze:

> [...]
    >

    > qurcze masz racje - ja bez sprawdzenia naiwnie sadziłem ze tak istotną sprawę dla
    naszej racji stanu poprą gremialnie wszyscy. Myliłem się.

    Jak widać, Polska racja stanu wymagała zakup 35 luksusowych aut bez
    przetargu.
    Po to była ta ustawa.

    --
    Pete

  • 527. Data: 2017-01-28 20:15:09
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > siebie i swoich bliskich. Kraju w ktorym kazdy facet jest
    > potencjalnym zagrozeniem dla agresora nikt nie napadnie.

    Tak tak, obudź się Kogutek. II wojna skończyła się 70 lat temu a świat
    się trochę zmienił od tego czasu. Zobacz co Putin zrobił z Krymem i
    Donbasem. Zielonymi ludzikami zagarnął to co chciał. Tym się kończy brak
    armii z prawdziwego zdarzenia.

    --
    Pete

  • 528. Data: 2017-01-28 20:36:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 20:15:10 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    > się trochę zmienił od tego czasu. Zobacz co Putin zrobił z Krymem i
    > Donbasem. Zielonymi ludzikami zagarnął to co chciał. Tym się kończy brak

    a takie oczywiste to da Ciebie?
    A może tamci chcieli Putina?

  • 529. Data: 2017-01-28 20:50:33
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 20:12:47 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    naszej racji stanu poprą gremialnie wszyscy. Myliłem się.

    > Jak widać, Polska racja stanu wymagała zakup 35 luksusowych aut bez

    a służby to czym maja wozic oficjeli z calego natowskiego swiata? Autobusem?
    Chcesz by cie powaznie potraktowano wyglądaj powaznie.
    Zatem mamy amerykanskie czołgi na naszym terytorium w obliczu rosyjskiego zagrozenia.
    Koszt tych limuzyn przy tym to paciorki...

    Wykorzystanie ich przez antka teraz to inna para kaloszy - o tym mozna podyskutowac.

    > Po to była ta ustawa.

    tak, oczywiscie - tylko po to.

    b.

  • 530. Data: 2017-01-28 21:18:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-28 o 20:50, Budyń pisze:

> [...]
    > Zatem mamy amerykanskie czołgi na naszym terytorium w obliczu rosyjskiego
    zagrozenia. Koszt tych limuzyn przy tym to paciorki...

    To teraz policz sobie (może być kalkulator) ile kosztuje wypożyczenie na
    2 dni auta klasy audi Q7.
    I dlaczego bardziej opłacało się wywalić 35 baniek na zakup tych aut na
    2-dniową imprezę?

    Ciemny lud wszystko kupi.

    > Wykorzystanie ich przez antka teraz to inna para kaloszy - o tym mozna
    podyskutowac.

    Nie oszukujmy się. Po to były kupione, żeby misie Antka mogły wozić dupę.

    > tak, oczywiscie - tylko po to.

    Dobra zmiana.

    --
    Pete