  • 261. Data: 2019-01-22 09:39:24
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: ń <k...@t...sie>

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 262. Data: 2019-01-22 09:49:14
    Od: quent <x...@x...com>

    On 21.01.2019 15:08, Myjk wrote:
    > Mon, 21 Jan 2019 14:56:31 +0100, quent

    > Tak też myślałem, że jedyna słuszna partia to korwiniątko.

    Ja nic takiego nie napisałem a zwykłem pisać wprost, nie jak infantylny
    Myjk "wiem ale nie powiem".
    Uwiarygodnij swoje kategoryczne sądy i oświeć nas, w przeciwnym razie
    nie powodu aby traktować Myjka poważnie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 263. Data: 2019-01-22 09:54:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 22 Jan 2019 09:49:14 +0100, quent

    > Ja nic takiego nie napisałem a zwykłem pisać wprost, nie jak infantylny
    > Myjk "wiem ale nie powiem".
    > Uwiarygodnij swoje kategoryczne sądy i oświeć nas, w przeciwnym razie
    > nie powodu aby traktować Myjka poważnie.

    Ty piszesz do mnie czy do kogo?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 264. Data: 2019-01-22 10:31:35
    Od: l...@g...com

    "czemu nie rozumiesz że to się dzieje CYKLICZNIE? Czemu nie rozumiesz że
    z tego korzystają LUDZIE którzy przychodza na dany występ a nie
    bezpośrednio WOŚP (a tak twierdzisz, nie tylko ty)? Co za różnica czy gminy
    zorganizują jakiś występ dla ludzi, czy dla ludzi gdzie będzie zbierać kasę
    WOŚP? Żadna, ale ignoranci wiedzą swoje. "

    Pod sceną więcej ludzi z puszkami, tupiących na mrozie.Może "gwiazda" za słaba. To
    widziałem.

  • 265. Data: 2019-01-22 11:03:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 22 Jan 2019 01:31:35 -0800 (PST), l...@g...com

    > Pod sceną więcej ludzi z puszkami, tupiących na mrozie.
    > Może "gwiazda" za słaba. To widziałem.

    Może byłeś na rozgrzewce.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 266. Data: 2019-01-22 11:49:33
    Od: Budyń <b...@g...com>

    takie trafiłem
    https://twitter.com/MSmolanska/status/10874320370306
    00704

    nawet ciekawe

    b.

  • 267. Data: 2019-01-22 13:48:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Cały czas ten sam -- konstytucja na temat szczegółów dotyczących
    > prawa łaski mówi bardzo niewiele, co jest dla mnie zrozumiałe.
    > Jest tylko o tym, że prezydent nie musi w tym przypadku o nic
    > pytać premiera (jak przy innych aktach prawnych), oraz że nijak
    > nie da ułaskawić się skazanych przez Trybunał Stanu.
    Nie ma zapisu, bo nikomu do głowy nie przyszło, że można ułaskawiać
    niewinnego?

    Tak samo w KK nie ma kary za zamordowanie nieboszczyka.
    (co najwyżej można podciągnąć pod profanację zwłok - ale to inny wymiar
    kary)

    --
    Pete

  • 268. Data: 2019-01-22 14:03:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pete pisze:

    > Nie ma zapisu, bo nikomu do głowy nie przyszło, że można ułaskawiać
    > niewinnego?

    O, właśnie, dokładnie tak!

    > Tak samo w KK nie ma kary za zamordowanie nieboszczyka.
    > (co najwyżej można podciągnąć pod profanację zwłok - ale to inny
    > wymiar kary)

    Niektórzy w ogóle zaczęli poruszać się w innym wymiarze.

    Jarek

    --
    Są rzeczy na niebie i ziemi, o których się filozofom nie śniło.

  • 269. Data: 2019-01-22 15:36:36
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 22.01.2019 09:20, Myjk wrote:
> [...]
    > zorganizują jakiś występ dla ludzi, czy dla ludzi gdzie będzie zbierać kasę
    > WOŚP? Żadna, ale ignoranci wiedzą swoje.

    Nikomu żadne festyny ani inne wygłupy nie są potrzebne. bardziej bym się
    ucieszył gdyby drogę naprawili za te kilkadziesiąt tysięcy.

  • 270. Data: 2019-01-22 15:37:50
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 22.01.2019 10:31, l...@g...com wrote:
    > "czemu nie rozumiesz że to się dzieje CYKLICZNIE? Czemu nie rozumiesz że
    > z tego korzystają LUDZIE którzy przychodza na dany występ a nie

    Cyklicznie to niech dziury w drodze łatają, co każdą zimę.