  • 271. Data: 2019-01-22 15:56:01
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 22 Jan 2019 15:36:36 +0100, KIKI

    > Nikomu żadne festyny ani inne wygłupy nie są potrzebne.

    Tobie nie są potrzebne.

    > bardziej bym się ucieszył

    Nie jesteś pępkiem świata.

    > gdyby drogę naprawili za te kilkadziesiąt tysięcy.

    Budżet tak nie działa.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 272. Data: 2019-01-22 15:57:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 22 Jan 2019 15:37:50 +0100, KIKI

    > Cyklicznie to niech dziury w drodze łatają, co każdą zimę.

    Przestań jeździć to nie trzeba będzie naprawiać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 273. Data: 2019-01-22 17:56:25
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 15:36 KIKI <h...@u...dl> pisze:

    > Nikomu żadne festyny ani inne wygłupy nie są potrzebne.

    Odważne tezy stawiasz - masz jakieś poparcie w liczbach?
    Frekwencja na festynach i "wygłupach" w mojej okolicy przeczy temu co
    napisałeś.

    TG

  • 274. Data: 2019-01-22 18:11:57
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Budyń wrote:

    > na twierdzenie "pis łamie konstytucję" oczekuję podania konkretów,
    > moze linków do stosownych opinii. Inaczej wiarygodnosc osoby to
    > wygłaszającej spada do zera.

    13 artykułów Konstytucji, które złamala dobra zmiana
    https://www.newsweek.pl/13-artykulow-konstytucji-kto
    re-zlamali-pis-i-andrzej-duda/m3l6823

    --
    Pozdr.
    T.

  • 275. Data: 2019-01-22 20:10:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chodzi o konstytucje napisana przez czerwona bande i stworzona i oplacana przez nia
    "demokratyczna opozycje"? Konstytucje ktora miala za cel chronienie bardzo malej
    grupy przestepcow ktorzy uwlaszczyli sie na majatku narodowym? Kostytucje bardzo
    elastyczna bo oparta w kluczowych punktach na ustawach? Konstytucje tak marna ze
    dopuszcza ustawy niezgodne z soba? Ustawowy wiek emerytalny dla kobiet to 60 lat.
    Dotyczy to rowniez kobiet bedacych sedziami. Ustawa dopuscila mozliwosc warunkowego
    wykonywania zawodu. Warunkowego bo mozliwego po spelnieniu pewnych warunkow i
    uzyskaniu zgody od stosownego organu. Pani prezes miala w czasie sporu 65 lat i nie
    dostarczyla dokumentow wymienionych w ustawie. Rzad odpuscil pod naciskiem chujni a
    nie dlatego ze dzialal niezgodnie z obowiazujacym prawem. To byla zla sytuacja ale
    lepsza niz otwarty spor z chujnia.

  • 276. Data: 2019-01-22 20:47:29
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Przeczytajcie co wdowa po Adamowiczu wygaduje w TVN :-)
    Jak to bała się aresztowania męża i przeszukania :-)

    Po tych gadkach o walizkach ze złotem dziwię się, że nie siedział.
    Przynajmniej by go nie było na swiatełku do nieba.

    https://www.tvn24.pl/magdalena-adamowicz-nie-mam-w-s
    ercu-nienawisci-do-czlowieka-ktory-zabil-pawla,90287
    0,s.html

  • 277. Data: 2019-01-22 20:51:54
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    "Zwróciła uwagę także na "normalnych, zwykłych ludzi, którzy niestety
    mają wąskie horyzonty i oglądając jeden jedyny program, nie
    konfrontując, nie sprawdzając podanych informacji w innych źródłach,
    przyjmują wszystko za pewnik". (http://www.tvn24.pl)"

    Czyli mamy wąskie horyzonty :-) Ona ma za to szerokie :-)

  • 278. Data: 2019-01-22 20:53:32
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 22.01.2019 20:10, Zenek Kapelinder wrote:
    > Chodzi o konstytucje napisana przez czerwona bande i stworzona i oplacana przez nia
    "demokratyczna opozycje"? Konstytucje ktora miala za cel chronienie bardzo malej
    grupy przestepcow

    Dokładnie! Mam takie samo odczucie. Konstytucja to jejst bubel prawny,
    który trzeba natychmiast zmienić.

  • 279. Data: 2019-01-22 20:53:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-20 o 20:20, Pete pisze:

> [...]
    >
    > Gdyby to było na podstawie nowych przepisów to właścicele nie
    > dostaliby prokuratorskich rzarzutów - a mają.
    >
    > Co po zarzutach, jak lasu nie ma.

    > Obok mnie jeden taki podzielił działkę na mniejsze w celu sprzedaży. 2
    > dni po wejściu ustawy, wyciął wszystkie drzewa na całych bodajże 3 -4
    > ha. Pytam się go, czemu robi pustynię, przecież nowy właściciel
    > działki może chcieć mieć już na swojej działce większe drzewo, a jak
    > będzie chciał, to sobie sam wytnie.
    > Na co on - "działki bez drzew łatwiej sprzedać" - to dopiero jest leming.

    Wszystko przez to, że społeczeństwo się nauczyło, że tym co mówi władza
    to sobie można d.... podetrzeć.

    Poza tym dlaczego ktoś ma decydować co ja mogę zrobić ze swoją własnością.

  • 280. Data: 2019-01-22 21:16:11
    Od: l...@g...com

    "Czyli mamy wąskie horyzonty :-) Ona ma za to szerokie :-) "
    Jak ktoś żyje w szklanej bańce, czasem od kilku pokoleń i tzw. Zwykłych ludzi widzi
    tylko w TV,
    to nic dziwnego, że tak o nas myśli. Odrębna, lepsza kasta. Czasem im się prawda
    wypsnie.