  • 41. Data: 2019-01-17 03:00:44
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 16.01.2019 18:18, Czarek wrote:

    > Gdzie się "mówi" W kościele, na mszy? Poczytaj też rzetelne sprawozdania
    > i raporty firmy robiącej co roku w Fundacji audyt.
    >
    > https://www.wosp.org.pl/fundacja/wazne

    To są prawdziwe dane posłuchaj i wyciągnij wnioski:

    https://www.youtube.com/watch?v=vNKqYecaU2s

  • 42. Data: 2019-01-17 06:49:39
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 02:56 KIKI <h...@u...dl> pisze:

    > On 16.01.2019 18:37, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    >

    > https://www.youtube.com/watch?v=vNKqYecaU2s

    Szkoda mi czasu na filmy - wolę czytać. Napisz mi proszę które
    sprawozdanie jest sfałszowane i dlaczego.

    TG

  • 43. Data: 2019-01-17 10:07:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 06:49:39 +0100, Tomasz Gorbaczuk

    > Szkoda mi czasu na filmy - wolę czytać. Napisz mi proszę
    > które sprawozdanie jest sfałszowane i dlaczego.

    Szczególnie że to film o kiblowym blogerze "matka kurka".

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2019-01-17 10:09:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 03:00:44 +0100, KIKI

    > To są prawdziwe dane posłuchaj i wyciągnij wnioski:

    Gdyby to były prawdziwe "dane", to by WOŚP od dawna miał na karku
    prokuratora, z dobrej zmiany naturalnie. A Nie ma. Mało tego, gra kolejne
    edycje. Ergo, elementarna logika ci szwankuje.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 45. Data: 2019-01-17 10:31:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 06:49:40 UTC+1 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Szkoda mi czasu na filmy - wolę czytać. Napisz mi proszę które
    > sprawozdanie jest sfałszowane i dlaczego.

    Odchodząc od tematu- jakas masakra z tymi filmikami
    Ostatnio szukałem porady jak cos tam zrobić
    Ostatecznie okazało się że wystarczy:
    -Odepnij element ten
    -Wyjmie element tamten
    -Przekręć w lewo i wyciągnij element sramten
    Ale pierwsze kilkanaście wyników w google to linki do kilkuminutowych filmików gdzie
    ktoś tam sfilmował jak to zrobić
    Ja nie cierpię instrukcji filmowych dla mnie wystarczy prosta tekstowa instrukcja
    która w tym przypadku znalazłem dopiero po dłuzszym przeglądaniu google
    Czy ja jakiś dziwny jestem czy społeczeństwo ogłupiało ze na dość proste rzeczy
    potrzebuje filmiku zamiast przeczytać kilka zdań instrukcji?

  • 46. Data: 2019-01-17 10:49:53
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 10:10:01 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > prokuratora, z dobrej zmiany naturalnie. A Nie ma. Mało tego, gra kolejne
    > edycje. Ergo, elementarna logika ci szwankuje.

    ale za co prokurator? Toć to wszystko legalne 100%. Legalne nie oznacza moralne
    (jesli wałki są, tu nie mam zdania - chociaz wsparcie przez gminy jest niebagatelne a
    niewykazywane w sprawozdaniach)

    b.

  • 47. Data: 2019-01-17 10:59:27
    Od: ń <k...@t...sie>

    Mało co przebije masowe filmy "jak rozpakowywałem swój nowy tv z kartonu".

    -----

  • 48. Data: 2019-01-17 11:11:49
    Od: l...@g...com

    "Gdyby to były prawdziwe "dane", to by WOŚP od dawna miał na karku
    prokuratora, z dobrej zmiany naturalnie. A Nie ma. Mało tego, gra kolejne
    edycje. Ergo, elementarna logika ci szwankuje."

    Gdyby to było takie proste i logiczne to mordercy P. Brzeskiej i wszyscy czyściciele
    kamienic siedzieliby w anclu.
    Ale to i tak chodzi o gonienie króliczka i sensację dla mas.

  • 49. Data: 2019-01-17 12:59:51
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.01.2019 10:49, Budyń wrote:

    > ale za co prokurator? Toć to wszystko legalne 100%. Legalne nie oznacza moralne
    (jesli wałki są, tu nie mam zdania - chociaz wsparcie przez gminy jest niebagatelne a
    niewykazywane w sprawozdaniach)

    Bo nawet taki wolontariusz żeby zbierać do puszki musi dojechać autem
    lub komunikacją miejską i to też kosztuje. Setki tysięcy osób muszą
    wydać własne pieniądze żeby chociażby dojechać i zjeść w mieście.

    Przecież te festyny organizują gminy i miasta, instytucje, wojsko i
    inni, to oni płacą za to. Jak to zliczysz plus dodatkowe siły policji,
    ich paliwo i dniówki to się może okazać, że ta impreza kosztuje więcej
    niż zbierane jest do puszek.

    Oczywiście wszystko pro publico bono ale za tym idą realne wydatki. I
    nie ma tutaj mowy, że Owsiak oszukuje. No bo nie oszukuje. Jego
    sprawozdania są prawdziwe. Tylko cała otoczka festiwalu żebractwa
    kosztuje. Cały naród się do tego nieświadomie dokłada.

  • 50. Data: 2019-01-17 13:01:07
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.01.2019 06:49, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Szkoda mi czasu na filmy - wolę czytać. Napisz mi proszę które
    > sprawozdanie jest sfałszowane i dlaczego.
    >
    > TG

    Nikt sprawozdań nie fałszuje. Włącz filmik...