eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 588

  • 71. Data: 2021-05-16 09:28:48
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 16 maja 2021 o 09:11:40 UTC+2 Jacek napisał(a):
    > W dniu 15.05.2021 o 13:03, Marcin N pisze:
    > > Ciekawy pomysł.
    > >
    > > 70 m2 to już dość sporo i da się mieszkać.
    > Czy wiadomo o jakie 70 mkw chodzi?
    > Powierzchni użytkowej, czy może zabudowy?
    > Jacek
    Powierzchni działki.


  • 72. Data: 2021-05-16 10:31:17
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 16.05.2021 o 09:28, Zenek Kapelinder pisze:
    > niedziela, 16 maja 2021 o 09:11:40 UTC+2 Jacek napisał(a):
    >> W dniu 15.05.2021 o 13:03, Marcin N pisze:
    >>> Ciekawy pomysł.
    >>>
    >>> 70 m2 to już dość sporo i da się mieszkać.
    >> Czy wiadomo o jakie 70 mkw chodzi?
    >> Powierzchni użytkowej, czy może zabudowy?
    >> Jacek
    > Powierzchni działki.
    >
    No tak. To możliwe. Jeszcze nie nauczyłem się nadążać za tokiem myśli
    naszych Umiłowanych Przywódców.
    Jacek


  • 73. Data: 2021-05-16 10:46:17
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 15 May 2021 16:07:30 +0200, heby

    > Myślisz że jak domki Kaczyńskiego pociągną kilka GW to dalej bedzie za
    > pół darmo? A co jak przyjdzie nam kupować od złego niemca?

    Po raz kolejny, ja nie dyskutuję o domkach kaczyńskiego, to ty się
    notorycznie nad tym spuszczasz. Ponadto gdybyś miał pojęcie o zużyciu
    energii przez nowoczesne domy oraz wiedział jaka dziura w zapotrzebowaniu
    jst wtedy gdy ten prąd jest rozdawany to byś takich bzdurek nie wypisywał.

    > Ponadto miałbym poważną wątpliwość, czy 100 patoli styknie na stropian.

    Boś ignorant. Mnie 380m2 elewacji (dom 240m2 powierzchni), w tym robocizna,
    styropian 25cm, kleje, siatki, tynki, okapniki, kosztowały 55 "patoli".

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 74. Data: 2021-05-16 11:17:59
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 15 May 2021 19:20:23 +0200, heby

    >>> Nie za 100 tyś.
    >>> 100tyś mieszkań.
    >>> mieszkanie za 100tyś.
    >> Nic się nie uczysz...
    > Teraz to tylko przynęta, jak zwykle skuteczna.

    Raczej twoja ignorancja. ;P

    > Zgoda. Ja i PiS. Myjk nie.
    > Od polityki nie uciekniesz.

    Jak będziesz ciągle ją mieszać do zwykłej dyskusji o budownictwie, którą
    staram się prowadzić, to z pewnością nie. Jak chcesz o polityce dyskutować,
    to jest od tego należyta grupa.

    > Pomysł na budowanie nor w ziemi za 100ty*s*
    > pochodzi od polityka. Ja tylko mogę robić sobie beke z ludzi, którzy od
    > kilku godzin w pocie czoła starają się wyprostować urojenia prezesa.

    Czyli kogo, bo jakoś nie widzę? Widzę za to jak ty się miotasz.

    > Jestem przekonany że za kilka dni nadęte przygłupy z Wiejskiej dostaną w
    > końcu SMSa co maja mówić jak ich ktoś zapyta co prezesina miał na myśli,
    > mówiąc o domach w cenie taniej ziemianki.

    Fajnie że masz kryształową kulę odnośnie polityki, ale tu jest grupa
    budowlana.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 75. Data: 2021-05-16 11:19:06
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 15 May 2021 19:02:40 +0200, Marcin N

    > Nie, nie. Jest jeszcze warunek (prawie) płaski dach.

    ZTCW nie ma jeszcze żadnych konkretnych warunków. Zaś płaski dach, wynika
    zapewne z mniejszej pow. zabudowy, a większej powierzchni na piętrze.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 76. Data: 2021-05-16 11:37:42
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 16.05.2021 o 11:19, Myjk pisze:
    > Sat, 15 May 2021 19:02:40 +0200, Marcin N
    >
    >> Nie, nie. Jest jeszcze warunek (prawie) płaski dach.
    >
    > ZTCW nie ma jeszcze żadnych konkretnych warunków. Zaś płaski dach, wynika
    > zapewne z mniejszej pow. zabudowy, a większej powierzchni na piętrze.

    Może być, że masz rację. Zwłaszcza, że Kaczyński coś wspomniał o
    poddaszu, które może dać dodatkowe 20 m2.


    --
    MN


  • 77. Data: 2021-05-16 11:59:44
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kubuś Puchatek k...@k...org ...

    >>>> Z czego miałoby wynikac ze nagle 70 metrów postawi sie za 100
    >>>> tysiecy? Oczywiście pomijajac mokre sny...
    >>>
    >>> Kaczyński nie mówi o żadnym limicie 100 tys zł, tylko "to można
    >>> osiągnąć nawet za cenę 100 tys albo mniej".
    >>>
    >> No to pytam: jak?

    > Dzień dobry, nazywam się Obajtek...

    Panie, za 100tysiecy to my tu wille z basenem postawimy! ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,
    ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!"


  • 78. Data: 2021-05-16 11:59:45
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia ikierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > >>> Kaczyński nie mówi o żadnym limicie 100 tys zł, tylko "to
    > >>> można osiągnąć nawet za cenę 100 tys albo mniej".
    > >> No to pytam: jak?
    > > Zacząć od zlecenia projektu. Najlepiej jakiemuś Austrikowi --
    > > Austriacy są tani, bo można im w ogóle nie płacić. A do tego
    > > przynoszą pieniądze w kopercie -- i już jest za co budować.
    > > Chłop zna się na deweloperce jak mało kto.
    >
    > Nie każdy Austriak się nada. To chyba musi być Austriak z rodziny.
    > Inni nie przynoszą kopert.

    Poza tym rodzine sie oszukuje z wieksza satysfakcja ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie
    swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia."
    Frank Herbert


  • 79. Data: 2021-05-16 12:03:09
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/05/2021 07:37, Pete wrote:
    > >> Ciekawe zagadnienie. A co jeśli MPZP wymaga dachów kopertowych 45°?
    > >> Będzie można stawiać płaskacza?
    > > Można. Prawo naturalne ma pierszeństwo.
    > [...] > Nikt się nie przyczepi?

    Jak się przyczepi, to się zrobi synowi przeszukanie prewencyjne.


  • 80. Data: 2021-05-16 12:09:00
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/05/2021 11:17, Myjk wrote:
    >> Pomysł na budowanie nor w ziemi za 100ty*s*
    >> pochodzi od polityka. Ja tylko mogę robić sobie beke z ludzi, którzy od
    >> kilku godzin w pocie czoła starają się wyprostować urojenia prezesa.
    > Czyli kogo, bo jakoś nie widzę? Widzę za to jak ty się miotasz.

    Obejrzyj "prawicowe" środku musowego przykazu, komentarze na facebooku
    itd itp. Od wczoraj ludziom rozpliły się na nowo marzenia.

    Ponadto na tej grupie rozmawia się tradycyjnie o dupie Maryni, nie szeryfuj.

    > Fajnie że masz kryształową kulę odnośnie polityki, ale tu jest grupa
    > budowlana.

    I liczę nma to że albo ustalimy że to wykonalne masowo, albo ustalimy że
    najważniejszy polityk w kraju ma urojenia budowlane.

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 ... 20 ... 59


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1