  • 681. Data: 2015-01-09 23:29:26
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-09 o 19:40, Maciek pisze:
    > Pan płaci, pani płaci. Ci państwo płacą, przecież sami mówili ;-)

    > Aaaaaaa ... czyli Niemcy w IIWŚ po prostu zabijali w obronie siebie i
    > innych - na to nie wpadłem :->

    Oraz geje i lesbijki. :-)

    Pozdro.. TK

  • 682. Data: 2015-01-09 23:33:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Gdzie tam. Wyjasnil Ci piate przykazanie

    nie wyjaśnił a podał swoją interpretację.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 683. Data: 2015-01-09 23:38:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-09 o 23:33, masti pisze:

    > nie wyjaśnił a podał swoją interpretację.

    Ktora odpuszczasz, mimo ze byl to temat dyskusji i budujesz kolejne
    problemy. Przeciez w ten sposob do niczego sie nie dojdzie. I mam
    wrazenie, ze o to chodzi.

    Pozdro.. TK

  • 684. Data: 2015-01-09 23:46:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Ktora odpuszczasz, mimo ze byl to temat dyskusji i budujesz kolejne
    > problemy. Przeciez w ten sposob do niczego sie nie dojdzie. I mam
    > wrazenie, ze o to chodzi.

    uzgodnijcie najpierw zeznania.

  • 685. Data: 2015-01-10 00:00:24
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 9 stycznia 2015 23:21:28 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ocet w spozywczych i puste polki.

    > Jak pamietam zrodla pisane to za Gierka okres oczekiwania wynosil dlugie
    > lata.

    > Ktore zezarla inflacja.

    > Sprzet AGD byl dla mlodych malzenstw, a dla normalnych malo dostepny.
    > Fundusze socjalne to min. przejedzenie majatku.
    >
    > Pozdro.. TK

    Jak widać za dużo było tego octu bo nie umarłeś z głodu i przeżyłeś. Chyba tylko po
    to żeby powtarzać zasłyszane kłamstwa.

  • 686. Data: 2015-01-10 00:09:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Jak widać za dużo było tego octu bo nie umarłeś z głodu i przeżyłeś. Chyba tylko po
    to żeby powtarzać zasłyszane kłamstwa.

    Nie mają chleba? To niech jedzą ciastka!
    https://pl.wikiquote.org/wiki/Maria_Antonina_Austria
    czka

  • 687. Data: 2015-01-10 00:25:02
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 10 stycznia 2015 00:10:16 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Tobie to ojciec moczył głowę w tym occie. Potem wiązał sznurkiem. Dlatego masz
    szczupłą.

  • 688. Data: 2015-01-10 11:51:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-09 o 23:46, masti pisze:

    > uzgodnijcie najpierw zeznania.

    To znaczy kto ma z kim uzgadniac?

    Pozdro.. TK

  • 689. Data: 2015-01-10 12:01:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-10 o 00:00, k...@g...com pisze:

    > Jak widać za dużo było tego octu bo nie umarłeś z głodu i przeżyłeś. Chyba tylko po
    to żeby powtarzać zasłyszane kłamstwa.

    Deficyt zywnosci w tamtym okresie to fakt, a nie jakies klamstwa. Kartki
    na zywnosc to nie przejaw wysokiej podazy, a zdecydowanie jej niedobor.
    To, ze Ty znasz to tylko z telewizji i uwazasz za przejaw propagandy
    anty PRL'owskiej nie znaczy, ze gdzies indziej tak nie bylo. A ze bylo
    to ja akurat pamietam.

    Pozdro.. TK

  • 690. Data: 2015-01-10 12:40:42
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 10 stycznia 2015 12:01:27 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > To, ze Ty znasz to tylko z telewizji i uwazasz za przejaw propagandy
    > anty PRL'owskiej nie znaczy, ze gdzies indziej tak nie bylo. A ze bylo

    Gwarantowane 7kg ( górnicy) 4 kg( fizyczni i dzieci) i 2,5kg ( umysłowi, renciści)
    mięsa na osobę. Wyroby garmażeryjne i za przeproszeniem drób bez kartek. Dotowana
    sieć tanich barów gdzie nie trzeba było mieć kartek, tak samo w restauracjach.
    Stosunkowo tanie ryby bez kartek. Jak komuś było mało to droższe mięso z legalnego i
    nielegalnego uboju gospodarskiego. Jak jest deficyt żywności to są kartki na chleb i
    kartofle a nie na mięso. Władza bez problemu mogla zrezygnować z kartek podnosząc
    ceny o kilkanaście procent za pierwszym razem a później co roku o inflację, tak jak
    to się teraz na wolnym rynku dzieje. Ale wtedy motłoch dostający 7 kilogramów
    wyszedłby z kilofami na ulicę. To Ty znasz to z dzisiejszej telewizji. Ja wtedy żyłem
    jako dorosły człowiek. Pamiętam tamte czasy. I tego że nie było źle będę bronił jak
    niepodległości.