    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Date: Wed, 16 Aug 2017 22:59:17 +0100

    W dniu 16.08.2017 o 20:44, Kris pisze:

    > Bardzo specyficzne podejście

    może i specyficzne, ale wiem co mówię, bo jeden biznes mi nie wypalił
    (nie mam z tego powodu problemów z opłacaniem rachunków, ale często
    myślę 'co by było gdyby')
    20.000zł które mógłbym zostawić na koncie to IMO bardzo mało i tak -
    jakbym miał taki dylemat to jest dość prawdopodobne, że wydałbym
    dodatkowe pieniądze po to, by później mieć niższe rachunki. Szczególnie
    że prowadząc działalność możesz mieć dzisiaj strzał żeby kupić pompę
    ciepła, nowy dom czy mercedesa AMG, a jutro możesz nie mieć nic (a wtedy
    za grosze sprzedasz tego mercedesa, a pompa ciepła zostanie :)

    Łukasz