  • Data: 2019-07-12 15:33:19
    Temat: Re: "Ogrzewanie" wody w basenie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 12 Jul 2019 14:46:08 +0200, Jarosław Sokołowski

    > Bo nie wszystkim wiadomo. Więc niektórzy wciąż próbują.

    Wiadomo że abstrahujesz od układu odniesienia.

    > Może jeszcze raz: dobrą inwestycję tetryka dla tetryka znam.

    Tylko nie o tym jest dyskusja i w tym jest problem.

    > W którym miejscu nie przyjmuję? Jeden przykład chociaż.

    Tam gdzie używasz kwantyfikatorów.

    > Wciąż słyszę o tzw. "bąbelkach". Że niby ludzie grupują się i dobierają
    > znajomych na zasadzie podobieństw. Moje obserwacje temu przeczą. Mam wielu
    > znajomych, a każdy inny. Co więcej, nie sądzę, bym ta grupa była wyjątkowa.
    > Róznica tylko taka, że ja różnice dostrzegam, a ci od bąbelków myślą, że
    > wszyscy wokół nich jednacy, bo sądzą wedle siebie.

    Nie dostrzegasz, co widać choćby po tym że pomysły innych uważasz za
    głupotę, w najlepszym wypadku brak sensu, bo dla ciebie i twoich znajomych
    nie ma to sensu.

    > Ja rozumiem. Wiem jakimi drogami potrafią chadzać ludzkie myśli.

    Tylko nie bardzo to akceptujesz.

    > Znam dość domów, które w zimie grzeją, choć basenu nie mają. Zatem nie musi.

    Znowu patrzysz na temat od dupy storny, bo tak ci wygodnie do twojej
    teorii. Ja nie montuję pompy do grzania basenu a przy okazji grzania domu i
    CWU, tylko odwrotnie. Podobnie z dmuchaniem chłodem na tarasie.

    > W sensie, że jak się człowiek narąbie, to mu już brak energii na niemądre
    > pomysły. Możliwe.

    Pomijajac że rąbanie samo w sobie nie jest mądre, bo to już nawet nie PRL
    tylko średniowiecze.

    --
    Pozdor
    Myjk