  • 21. Data: 2014-03-15 23:37:30
    Temat: Re: Oświetlenie podtrzymywane UPSem?
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Przyjazny" <p...@n...tld.invalid> napisał w
    wiadomości news:lg2j8l$178$2@mx1.internetia.pl...

    > Ale wiesz, że w wariancie LED jedną minutę kręcisz, tam jest mały
    > akumulatorek i potem świeci pół godziny-godzinę?

    Wiem...
    ... wiem, że to jest życzenie a nie rzeczywistość.
    Wiem, że rano to czas bardzo nagli.
    Nawet i ta rzeczona minuta może być krytyczna. :-)))
    g.

  • 22. Data: 2014-03-16 01:02:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 15.03.2014 23:12, Przyjazny pisze:

    > Ale wiesz, że w wariancie LED jedną minutę kręcisz, tam jest mały
    > akumulatorek i potem świeci pół godziny-godzinę?

    A widziałeś kiedyś to świecenie w praktyce?

  • 23. Data: 2014-03-16 08:05:55
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-15 20:58, Andrzej Lawa pisze:

    > Źródło tych danych?
    >
    > I pamiętaj że tu zdecydowanie nie chodzi o UPS z non-stop chodzącą
    > przetwornicą.

    Z autopsji.

  • 24. Data: 2014-03-16 08:41:04
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-15 22:00, Grzegorz pisze:
    > Najpierw sprawdź ile UPS pobiera mocy w trybie standby

    No wyobraź sobie, że nawet to sprawdziłem, bo mam w domu kilka UPS-ów.
    Tyle, że jak się zorientowałem ile one sobie liczą za swoją gotowość do
    pracy to im złożyłem wymówienie pracy i zatrudniam od czasu do czasu na
    umowę o dzieło :)
    Od czasu do czasu dostają ode mnie nadzwyczajne premie, żeby nie umarły
    z głodu i miały siły popracować, kiedy ich będę potrzebował.
    Nawet tak się składa, że w chwili obecnej mam awarię prądu od ok. piątej
    rano i pisząc tego posta jeden z tych UPS-ów pracuje u mnie na umowę o
    dzieło, podtrzymując pracę routera, :)

    > Twoje obliczenia są tyle warte co i Twoje założenie, że UPS pobiera
    > tyle mocy. Przestrzeliłeś kilkukrotnie. UPSy w trybie AVR standby
    > pobierają nawet i poniżej 4W. Ja taki UPS właśnie mam. Jego
    > temperaturę w miejscu gdzie się niby grzeje określam jako nijaką. Poza
    > tym ten UPS już i tak jest i zabezpiecza kilka urządzeń. Jak się
    > będziesz musiał po ciemku podetrzeć to zmienisz zdanie.

    Nie żartuj. To jesteś aż taki wygimnastykowany, że potrafisz głowę
    obrócić do tyłu i zajrzeć sobie w kakaową dziurkę? :)
    Poza tym do podtarcia to ja nie potrzebuję światła, a tyle światła ile
    mi potrzeba, aby swobodnie móc się poruszać po domu to zapewni mi zwykła
    latarka za 5zł z Tesco, albo jeszcze tańsza świeczka, które czekają
    sobie w ustalonych miejscach, gotowe do pracy :)
    Co do "podcierania" to kultura europejska jest zacofana, bo używa
    papieru toaletowego, a bidetów tylko do mycia nóg. Ja osobiście wolę
    korzystać z dobrodziejstw kultury arabskiej, która w ogóle nie używa
    papieru toaletowego, a do tych spraw używa wody.

  • 25. Data: 2014-03-16 08:48:15
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-15 22:03, Grzegorz pisze:
    > Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > niewielka.

    > godzin
    > Nie wiem po co Ty to piszesz.
    > Tu nie chodzi o oszczędności a o pewną funkcjonalność.
    > Skąd to założenie, że UPS pobiera 50W?

    A ja nie wiem po kiedy ty się produkujesz?
    Coś ci się kolego w główce "pozajączkowało" i mylisz ogólnie dostępną
    dla wszystkich grupę dyskusyjną ze swoim, prywatnym blogiem.
    Naucz się trochę kultury i szacunku do osób, z którymi dyskutujesz.

  • 26. Data: 2014-03-16 09:20:49
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

> [...]
    > dla wszystkich grupę dyskusyjną ze swoim, prywatnym blogiem.
    > Naucz się trochę kultury i szacunku do osób, z którymi dyskutujesz.

    Tak traktujesz każdego który pyta się o przyczyny wylewów Twoich
    mądrości.
    Obraziłem Ciebie takim pytaniem?
    g.

  • 27. Data: 2014-03-16 09:46:34
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-16 09:20, Grzegorz pisze:

    > Tak traktujesz każdego który pyta się o przyczyny wylewów Twoich
    > mądrości.

    Nie. Tylko tych, którzy nie potrafią prowadzić dyskusji w sposób
    kulturalny z poszanowaniem innych.

    > Obraziłem Ciebie takim pytaniem?
    > g.

    A czy ja ciebie czymś uraziłem?
    Wobec tego wytłumacz mi o jakie traktowanie ci chodziło?
    Wszak przecież z kulturą stwierdziłeś w podtekście, że mam g... do
    powiedzenia, a ja dokładnie z taką samą kulturą i z takim samym
    podtekstem ci odpisałem, że ty też masz g... do powiedzenia. Więc
    wytłumacz o co ci teraz chodzi?

  • 28. Data: 2014-03-16 10:16:37
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

> [...]
    > powiedzenia, a ja dokładnie z taką samą kulturą i z takim samym
    > podtekstem ci odpisałem, że ty też masz g... do powiedzenia. Więc

    Nie jest moim problemem dociekać jakimi meandrami Twoje myślenie
    przebiega.

    Ja się zapytałem:

    A Ty mi na to:

  • 29. Data: 2014-03-16 10:22:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-03-15 22:51, nadir wrote:
    > Coś tam robi, bo jest nawet wyraźnie cieplejszy jak się go dotknie ręką.

    Dziwne. Nie powinno tak być. Być może ma mierną elektronikę.

    > Nie wiem czy podtrzymuje akumulator, czy monitoruje jego napięcie i
    > napięcie sieci?

    Ani jedno ani drugie nie powodują że wyczuwałbyś ciepło na obudowie.

    Ide o zakład ze twój UPS bezustannie przetwarza AC->DC->AC bo jest z
    "tych lepszych". Kup najtańszy złom, bedzie lepiej, a jeszcze lepiej
    wyszarp ze złomu.

  • 30. Data: 2014-03-16 11:35:13
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-16 10:16, Grzegorz pisze:
    > Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jest moim problemem dociekać jakimi meandrami Twoje myślenie
> [...]

    Nie wiem po co dalej prowadzisz tą "czczą dyskusję"?
    Wszak dobrze wiesz, że ww moja wypowiedź nie odnosiła się do twojego
    pytania "skąd te założenia", bo na to pytanie ci odpowiedziałem 7 minut
    wcześniej o godzinie 8:41 pod inną twoją wypowiedzią, ale moje pytanie
    odnosiło się do twojej sarkastycznej wypowiedzi, w formie pytania
    retorycznego "Nie wiem po co Ty to piszesz.".
    Skoro nie dostrzegasz nic niestosownego w swojej wypowiedzi "Nie wiem po
    co Ty to piszesz" to ja także nie mam nic sobie do zarzucenia, bo moja
    wypowiedź mieściła się w narzuconych przez ciebie ramach
    etyczno-kulturowych.

    Proponuję więc skończyć tą dyskusję.
    Uważasz, że napisałeś z kulturą, ja ci odpisałem mieszcząc się w
    narzuconych przez ciebie ramach kultury. Wobec czego nasza dyskusja jest
    kulturalna i nie mamy się o co dochodzić, a na pozostałe pytania już
    odpowiedziałem. Jak dla mnie EOT.