  • Data: 2019-06-09 21:03:11
    Temat: Re: Podłogówka - jak sterowanie ?
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wręcz przeciwnie. Do zwykłego kotła, pogodówka to nieporozumienie,
    > ponieważ kocioł taki nie może grzać niższą temperaturą jak 57-58'C,
    > ponieważ korozja szybko zeżre ten kocioł, a wyższej temperatury nie
    > potrzeba w przypadku docieplonego domu.

    Yyy...trójdrożny? Ja mam u siebie 40C i jakoś kocioł kilka lat
    wytrzymuje. Faktem natomiast jest, że ruda przy takich parametrach wyłazi.

    > W przypadku podłogówek, podstawą dobrej regulacji jest regulacja
    > pogodowa. Przy dobrze dobranej regulacji pogodowej i podłogówce, żadne
    > inne regulacje nie są potrzebne. Ale dodanie regulacji pokojowej pozwoli
    > zmniejszyć taktowanie kotła.

    Zgoda. Ja mam w każdym pokoju regulator i po kilku latach
    stwierdzam...że to bez sensu. Wystarczył by jeden na kondygnację.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. ja też w pogodowy nie bardzo wierzę, nie miałem się jak przekonać