  • 61. Data: 2009-06-29 18:46:18
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "kiki" napisał:
    > A co było złego za komuny ? No powiedz mi? Było lepiej, szczególnie jak
    > byłeś obrotny

    no tak, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, no przecież że zomowcy,
    SBecy, donosiciele i lizodupcy władzy ludowej mieli lepiej, dobrze wiedzieć
    z kim się rozmawia:O)

  • 62. Data: 2009-06-29 18:55:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rrr. wrote:

    > Proszę nie rób tego, bo jedni nie znoszą przekleństw, a mnie wkurwia
    > niemiłosiernie taka bylejakość, która się właśnie w ten sposób
    > objawia: krutko, przyłącz, czy zasówka, aż oczy bolą.
    > Nie rozumiem. Dlaczego miało mi nie być wolno ? To nie ZSRR w latach
    > 70. Choć faktem jest, że potrzeba by na to ze 2 lata :)

    to spróbój jechac na treking po chinach z kamerą i aparatem szybko się
    przekonasz jakam tam jest wolność.

  • 63. Data: 2009-06-29 18:56:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > A co było złego za komuny ? No powiedz mi? Było lepiej, szczególnie
    > jak byłeś obrotny, miałeś zakład rzemieślniczy i żyłeś jak pączek w
    > maśle. Domów i działek miałbyś 50.
    > Co , że jeden Gierek i PZPR była u władzy? Teraz mamy wybory, a i tak
    > stale ci sami u władzy?
    > Jedyna różnica, że konkurencja na rynku większa i trudniej zarobić :-)

    pozostawie te brednie bez komentarza.

    bo co tu komentować, każdy mądry sobie sam dopisze.

  • 64. Data: 2009-06-29 18:57:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Papa Smerf wrote:

    > no tak, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, no przecież że
    > zomowcy, SBecy, donosiciele i lizodupcy władzy ludowej mieli lepiej,
    > dobrze wiedzieć z kim się rozmawia:O)

    wolność była mogłeś bez problemu mówić, że jest dobrze.

  • 65. Data: 2009-06-29 19:07:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie rozumiem. Dlaczego miało mi nie być wolno ? To nie ZSRR w latach 70.
    > Choć faktem jest, że potrzeba by na to ze 2 lata :)

    A do Tybetu wolno czy nie bałdzo?

  • 66. Data: 2009-06-29 21:07:32
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości

    > A do Tybetu wolno czy nie bałdzo?

    I tu wychodzi jak jesteśmy zmanipulowani mediami. Oczywiście, że wolno.
    Ja po pierwsze przekroczyłem budżet, a po drugie skończył mi się czas
    urlopu, w przeciwnym wypadku może bym i odwiedził. A jedyna trudność to
    musisz zdecydowanie wcześniej zaplanować/zarezerwować taką wycieczkę.
    Pierwsza z brzegu oferta.

    http://www.experttravel24.com/offer_305_1719.html
    choć tak serio bardziej się opłaca korzystać z niemieckich biur podrózy.

    Nikt nie twierdzi, że Chiny to oaza wolności. Oczywiście jest to państwo
    komunistyczne, totalitarne i głupotą jest twierdzić inaczej. Istnieje
    tam bardzo duże rozwarstwienie społeczne i to też jest fakt, ale kraje z
    demokracją na sztandarach również nie są święte, a przez to dla mnie
    gorsze przez zakłamanie. Poza tym odwiedzałem całkiem niedawno słoneczną
    Kalifornię, gdzie do głowy by mi nie przyszło że są takie różnice, taka
    nędza i patologia. A jak Papa Smerf prosił o wrażenia to napiszę tyle,
    że przed wyjazdem myślałem, że jestem miłośnikiem chińskiej
    kuchni,knajpki, jedzenie na ulicach itp. Jednakże muszę oddać
    Amerykanom, że KFC i McDonalds potrafią czasem uratować życie :)

    Ale zrobiło się OT, więc raczej EOT

    pozdrawiam serdecznie
    rafał

  • 67. Data: 2009-06-30 06:58:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > I tu wychodzi jak jesteśmy zmanipulowani mediami.

    Jestescie? Co za zal...

    > Oczywiście, że wolno.

    Byles?

    > Ja po pierwsze przekroczyłem budżet, a po drugie skończył mi się czas
    > urlopu, w przeciwnym wypadku może bym i odwiedził. A jedyna trudność to
    > musisz zdecydowanie wcześniej zaplanować/zarezerwować taką wycieczkę.

    A, nie byles.

    > Pierwsza z brzegu oferta.
    >
    > http://www.experttravel24.com/offer_305_1719.html
    > choć tak serio bardziej się opłaca korzystać z niemieckich biur podrózy.

    No i co z tego, ze jest oferta? Do wielu miejsc sa oferty, gdzie nirmalnie
    nie wejdziesz.

    > Nikt nie twierdzi, że Chiny to oaza wolności.

    Nie?

> [...]
    > też jest fakt, ale kraje z demokracją na sztandarach również nie są
    > święte, a przez to dla mnie gorsze przez zakłamanie.

    No wlasnie - przeciez u nas to murzynow bija.

  • 68. Data: 2009-06-30 07:42:05
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Ghost napisał:

> [...]
    > nirmalnie nie wejdziesz.

    > Nie?

    > No wlasnie - przeciez u nas to murzynow bija.

    Jak rozumiem, Ciebie wrócili z granicy prawda ? Nie wpuścili ? bo w
    innym przypadku nie wiesz o czym piszesz.

    pzdr.
    rafał

  • 69. Data: 2009-06-30 09:13:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jak rozumiem, Ciebie wrócili z granicy prawda ? Nie wpuścili ? bo w innym
    > przypadku nie wiesz o czym piszesz.

    Ale kto, murzyni?

  • 70. Data: 2009-06-30 09:45:00
    Od: "Boban" <b...@g...pl>

    Papa Smerf <P...@z...zalasami.trala.la> napisał(a):

    > żartujesz sobie czy jak?:O)
    > ja (pewnie i ty?) nigdy w chinach nie byłem i się do tej komuny nie
    > wybieram, wystarczy mi jak widzę jakość ich bubli kturymi nas zalewają i mi
    > wystarczy, a jak chcesz informacji to pogadaj z chinolami handlującymi w
    > polsce to ci powiedzą jak tam się buduje domy i autostrady i dlaczego
    > wyjechali na takie zadupie jak polska:O)

    Dziwne poczucie wyższości jak dla osoby piszącej z kraju gdzie podróż koleją
    na trasie 440 km trwa ponad 7 godzin (Poznań-Kraków). Spróbuj Chińczykowi
    wytłumaczyć dlaczego to tyle trwa i w dodatku trudno o miejsca do leżenia na
    wieczorny pociąg...
    Mają węzły autostradowe jakich próżno szukać w Europie, mają w dużych
    miastach rozbudowaną sieć metra, mają magleva rozwijającego standardowo
    prędkość 430 km/h...
    Wysokich budynków mają od groma, jeden co prawda się zawalił ale inne
    wytrzymują podmuchy tajfunów.
    My za to mamy jedną linię metra, trochę autostrad (głównie w budowie lub
    remontowanych w parę lat po oddaniu do użytku) i budynki z wielkiej płyty,
    które już się walą a opinie na temat Chin wydajemy na podstawie chińskich
    zabawek zrobionych w recyklingowanego plastiku.