  • 41. Data: 2023-11-03 18:50:05
    Temat: Re: Pralko-suszarka z pompę ciepła
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 2 Nov 2023 06:22:02 +0100, Cavallino

    > I dlatego na letnisko się nadaje, ale do domu bym nie kupił.
    > Tyle

    No tak, to wiele wyjaśnia. Ja o rybce ty o pipce.

    > Akurat tam kilka razy dziennie się przydaje.
    > Ale zupełnie nie o to chodzi, tylko o to czy jest zbudowana jak zwykła
    > elektryczna, najtańsza.
    > Nie jest.
    > A kilka miałem, mam porównanie.

    Przecież taki mechanizm to grosze. Większość normalnych produktów, a nie
    śmieci co tylko na przecenę się nadają, ma regulację.

    > Oczywiście że nie.

    Oczywiście że tak. Już nawet podawałem, ale ci przypomnę:
    https://allegro.pl/oferta/kosiarka-elektryczna-makit
    a-1400-w-40-l-14274774632
    https://allegro.pl/oferta/makita-dlm432z-kosiarka-ak
    umulatorowa-2x18v-43cm-12636258237

    > Sens wypowiadania się o czymś, o czym się pojęcia nie ma, już można.
    > W każdym razie - możesz sobie pisać bzdury, że kosiarka na drucie i
    > odkurzacz na rurze, to najlepsze opcje jakie istnieją.

    Ty ewidentnie masz problem z czytaniem, a do tego masz uporczliwą tendencję
    do wpychania innym w klawiaturę swoich przekonań. Nigdzie nie twierdziłem,
    że jest to najlepsze możliwe rozwiązanie, tylko że ma swoje niepodważalne
    zalety i dlatego to rozwiązanie, obok innych, posiadam. To ty mi próbujesz
    wmówić że nie ma to ŻADNYCH zalet, bo przecież można mieć samobieżnego
    robota który rzekomo odkurzy tam samo dobrze jak OC i ma "tylko jedną
    wadę", bo trzeba go przenosić między piętrami.

    > Jesteś w tym tak samo wiarygodny, jak master chwalący ICE.

    Póki co to ty jesteś uparty jak te dzbany spalinowe co nie używali, ale
    sięwypowiadają.

    > Osobiście mam gdzieś co to sam sobie uważasz i wypisujesz,

    I dlatego poświęciłeś tyle czasu na udowadnianie swoich racji... tia...

    > co miałem wyprostować, to już zrobiłem.

    Generalnie to uczepiłeś się jak rzep łydki
    i próbowałeś mi narzucić swoje myślenie.

    > Tyle.

    W tyle.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 42. Data: 2023-11-04 07:17:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-11-2023 o 18:50, Myjk pisze:

    > Oczywiście że tak. Już nawet podawałem, ale ci przypomnę:
    > https://allegro.pl/oferta/kosiarka-elektryczna-makit
    a-1400-w-40-l-14274774632

    No czyli potwierdzasz co pisałem, podobne wyposażenie mają DROŻSZE
    kosiarki, a nie badziewia poniżej 400 zł.

    Dokładnie o to mi chodziło - od nich moja jest niewiele droższa.
    Co w sumie sam właśnie udowodniłeś, mimo że wcześniej bardzo zaprzeczałeś.

    > Generalnie to uczepiłeś się jak rzep łydki
    > i próbowałeś mi narzucić swoje myślenie.

    Wisi mi co sobie o tym sądzisz, ważne że sprostowałem bzdury które
    wypisywałeś.
    Wnioski czytacze sobie sami wyciągną.

    EOD

  • 43. Data: 2023-11-04 09:27:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 4 Nov 2023 07:17:52 +0100, Cavallino

    a-1400-w-40-l-14274774632

    > No czyli potwierdzasz co pisałem, podobne wyposażenie mają DROŻSZE
    > kosiarki,

    Może dlatego że makita badziewi, które ty kupujesz aby udowodnić tezę, nie
    produkuje, bo się to nie opłca. Masz tu najtańszy model Makity, też ma
    regulację, a nie ma w ogóle w ofercie bez regulacji:
    https://allegro.pl/oferta/makita-elm3320-kosiarka-el
    ektryczna-1200w-33cm-13464409019

    To że śmiecie które ty kupujesz nie mają, wywodzi się zapewne z tego, że
    liczą na mniej wymagających klientów jak ty i każdy grosik liczą aby tylko
    zjechać z ceną, nawet jeśli muszą oferować gównoprodukt.

    > a nie badziewia poniżej 400 zł.

    Masz z regulacją poniżej 400 zł i przestań w końcu truć.
    https://allegro.pl/oferta/kosiarka-elektryczna-cedru
    s-ke34-1400-w-35l-34cm-13390360917
    W promocji 50% będzie za 198 zł

    > Dokładnie o to mi chodziło - od nich moja jest niewiele droższa.
    > Co w sumie sam właśnie udowodniłeś, mimo że wcześniej bardzo zaprzeczałeś.

    Udowodniłem, że bierzesz sobie wygodny ci przykład
    i myślisz że to jest globalna teza.

    > Wisi mi co sobie o tym sądzisz,

    Właśnie widzę, gdy po raz kolejny po rzekomym zakończeniu dyskusji nadal
    odpisujesz.

    > ważne że sprostowałem bzdury które wypisywałeś.

    Strasznie ważne. Świat (głównie twój) stanie się lepszy,
    bo po raz kolejny wyleczyłeś swoje kompleksy.

    > Wnioski czytacze sobie sami wyciągną.

    Z pewnością. Ja mam system sprzątania który mam pod ręką przez większość
    czasu, który nie podbija kurzu przy sprzątaniu, nie śmierdzi, ma moc której
    nie da żaden inny system, jest cichy, komfortowy w czyszczeniu, dodatkowo
    może być uzupełniony o inne systemy autonomiczne, ale rzekomo to twoje
    rozwiązanie z noszeniem robota między piętrami jest lepsze. hehe

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2023-11-11 13:42:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Szukam i szukam.
    > Tylko Elektrolux i AEG mają to w ofercie?
    >

    > Robert

    Jest wiele modeli i firm na rynku, ale polecam Elektroluxa, bo są
    ekologiczne i szybkobiodegradowalne. Mam właśnie pralkę z suszarką
    Elektroluxa. Nawet wcześniejsza pralka Amica nie była tak zgnita po
    kilkunastu latach ciągłego użytkowania jak ten Elektrolux po niecałych 3
    latach.
    Cały spód obudowy to jedna wielka korozja. Patrzeć tylko jak się
    przewróci :)
    O ile do działania nie mam najmniejszych zastrzeżeń to jakość blachy i
    lakierowania to poniżej jakichkolwiek standardów. Miałem już trochę
    pralek różnych firm. Jedynie pralka Ardo gniła w podobnym tempie jak ten
    Elektrolux.

  • 45. Data: 2023-11-11 13:47:43
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 11.11.2023 o 13:42, Uzytkownik pisze:
    > Jedynie pralka Ardo gniła w podobnym tempie jak ten Elektrolux.

    Pamiętam slogan reklamowy "Włoski styl na dziś".

    Robert

  • 46. Data: 2023-11-12 09:10:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 29.10.2023 o 10:15, Cavallino pisze:

    > Trzeba się interesować, sprzątać, coś rozwijać i zwijać.
    > Robot interesuje się sam sobą i sprząta sam.
    > Do tego można go zabrać na wycieczkę na daczę.
    > Nieporównywalne.
    >
    > Różnica jak między telefonem na kabel, a komórką.

    Te robociki to zabawki, a nie kosiarki. Aby cokolwiek nimi zrobić to
    najpierw trzeba idealnie wyrównać teren i pousuwać wszelkie kamienie,
    progi, korzenie itd., a zanim się wpuści taką zabawkę na teren to trzeba
    skosić trawę normalną kosiarką no i zamontować przewód ograniczający
    obszar pracy robocika. Poza tym na tym terenie nie może być żadnych
    spadających gałązek z drzew.
    Tak więc trochę to zabieranie na wycieczkę to takie bajanie. Tym
    bardziej, że zaburza się robocikowi harmonogram prac (jeżeli jest to
    sprzęt bardziej inteligentny).

    Faktem natomiast jest, że kosiarki spalinowe to przeżytek. Sam używam
    kosiarki akumulatorowej Stiga z akumulatorami 5Ah 80V i nie zamieniłbym
    już jej na spalinową. Na jednym naładowaniu akumulatora jestem w stanie
    skosić ok. 500m2 Łącznie jednorazowo koszę ok. 2000m2 Zaś cała działka
    ma prawie pół hektara. Dwa akumulatory pozwalają mi praktycznie na
    nieprzerwane koszenie. Czasami trzeba poczekać ok. 15min na dokończenie
    doładowania kolejnej baterii. Gdybym miał 3 baterie i 2 ładowarki to w
    ogóle nie trzeba by było czekać.

    Dlaczego kosiarka, a nie traktorek przy tak dużym terenie? Ano dlatego,
    ze mam sporą ilość drzewek owocowych i krzewów. Traktorek w tym
    przypadku by nie wjechał.

    Ale jeżeli miałbym coś polecić to zdecydowanie kosiarkę marki Worx
    WG761E zasilaną 4 bateriami po 20V. Dostępne są baterie nawet 8Ah.
    Ten Worx choć tańszy od mojej Stigi to przewyższa Stigę pod każdym
    względem: jakości, funkcjonalności, obsługi itd.
    W przyszłym roku zamierzam właśnie kupić tego Worxa, a trochę narzędzi
    tej firmy już mam i akumulatorów także. Cenię sobie tę markę za
    funkcjonalność, ergonomię i jakość, a przede wszystkim jakość baterii.
    Posiadam kilka kompletów wkrętarek i zakrętarek, które są eksploatowane
    prawie codziennie z oryginalnymi bateriami już od 10 lat. Celowo
    napisałem "eksploatowane", a nie "używane", bo sprzęt używam do
    ciężkich, ekstremalnych prac, a nie amatorsko.
    Akumulatory Makity czy Boscha wytrzymywały mi po 2-4 lata. Dokupienie
    akumulatorów tych marek było porównywalne cenowo z zakupem kompletnego
    narzędzia z akumulatorami. Poza tym Makita i Bosch co trochę zmieniali
    standard akumulatorów i system jednego akumulatora szedł się je...ć.

  • 47. Data: 2023-11-13 09:35:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 11 Nov 2023 13:47:43 +0100, Robert Wańkowski

    > Pamiętam slogan reklamowy "Włoski styl na dziś".

    Widać sprzęt mają taki sam jak piłkarzy. ;P
    Pozorny. ;>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 48. Data: 2024-01-15 20:52:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 02.11.2023 18:00, Mateusz Bogusz wrote:

    > Światełka w odkurzaczu mogą nie zbierać kurzu, ale przynajmniej wiem że
    > jestem na właściwej drodze.

    Specjalnie dla Myjka - film "Wiem że jestem na dobrej drodze" :-)

    https://streamable.com/594cnd

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 49. Data: 2024-01-16 16:46:46
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday 22 October 2023 at 19:12:35 UTC+2, Robert Wańkowski wrote:
    > Szukam i szukam.
    > Tylko Elektrolux i AEG mają to w ofercie?
    >

    > Robert
    Pompa ciepła w pralce to oczywiście bełkot i fake marketingowy, aby sprzedać
    niehandlowy złom

    Ale juz 30 lat temu zbudowałem wymiennik ciepła i ciepła woda wyrzucana po praniu,
    zagrzewała wodę do płukania
    i tylko to ma sens i nic nie kosztuje

    Bo płukanie prania w ciepłej wodzie jest 300% skuteczniejsze i usuwa cała proszkową
    chemię

  • 50. Data: 2024-01-16 17:02:58
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday 22 October 2023 at 19:12:35 UTC+2, Robert Wańkowski wrote:
    > Szukam i szukam.
    > Tylko Elektrolux i AEG mają to w ofercie?
    >

    > Robert
    Ile kasujesz za ten codzienny spam reklamowy

    wszyscy kupują sprzęt AGD z Chin bo nowoczesny i 50% tanszy