  • 271. Data: 2018-06-23 20:17:25
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ziewwww kundlu, ziewwww.

  • 272. Data: 2018-06-23 23:26:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 czerwca 2018 13:45:16 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Liczy się więc wielkość kątowa - a tę da się ustawić optymalnie
    > zmieniając po prostu odległość od ekranu. I ekran wcale nie musi mieć 2
    > metry przekątnej. Obecny standard TV to 55 cali, czyli 140 cm
    > przekątnej. Usiądź 2 metry od takiego ekranu i masz "efekt kina".

    Nie wiem skąd te dane wziełes ale wg moich obserwacji nijak sie mają do
    re=zeczywistości
    Mam od kilku miesięcy 58 cali, wczesniej kilka lat było 50 cali w tym miejscu,
    ogladam z 2,5-3 metra(bo troche z boku mam kanapę) i żaden to efekt kina. Żona
    centralnie naprzeciw telewizora siedzi tak ze 3,5 metra i tez uwaza że sporo większy
    obraz też byłby ok
    Projektora nie mam ale podświadomie czuję że większy obraz żadnych tez byłby ok
    Zreszta w kinie pierwsze rzędy foteli sa pewnie ze 4- metry od ekranu a ekran ile ma
    cali?
    Tak więc te dane które podałes to jakies teoretyczne niewiele mające wspólnego z
    rzeczywistosci wg mnie sa

  • 273. Data: 2018-06-23 23:31:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 czerwca 2018 19:42:35 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Nie bój nic, nie jesteś sam. Takich zniechęconych do dyskusji
    > z onym jest tu więcej, jeśli nie wszyscy.

    Pisz za siebie
    Można mieć uwagi do Zenk języka i kultury ale jednak w większosci pisze z sensem i o
    rzeczach o których ma pojęcie.
    Ty na tej grupie pojawiłeś uaktywniłes się w tym miesiącu i żadnego sensowneg postu
    nie spłodziłeś póki co
    Tyko czepialstwo uprawiasz

  • 274. Data: 2018-06-24 00:42:05
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-06-23 o 23:26, Kris pisze:

> [...]
    ma cali?
    > Tak więc te dane które podałes to jakies teoretyczne niewiele mające wspólnego z

    Sam piszesz, że nie usiadłeś 2 metry od swojego telewizora i masz
    pretensje, że obraz za mały. Usiądź o te 2 metry, zgaś światła i sam się
    przekonasz.

    Nie wiem, w jakim kinie pierwsze rzędy są o 4 metry od ekranu, ale na
    pewno nie w żadnym multipleksie, w którym bywam. Ponadto miejsce w
    pierwszym rzędzie nie bez powodu jest/było zawsze najtańsze.

    --
    MN

  • 275. Data: 2018-06-24 02:29:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ile osob moze usiasc dwa metry od telewizora zeby w strefie najlepszego obrazu byly?
    Jedna w srodku i dwie po bokach. Z tym ze te po bokach juz nie beda mialy takiego
    obrazu jak po srodku jest. U mnie mozna zrobic dwa rzedy po szesc foteli i w kazdym
    miejscu bedzie tak samo dobrze widac.

  • 276. Data: 2018-06-24 08:46:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Napisz dlaczego chcesz to wiedziec.

    Bo ściemniasz

    --
    Pete

  • 277. Data: 2018-06-24 10:36:34
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Bo ściemniasz

    Myślałem, że żartowałeś z pytaniem...
    lol

    A o tunerach wolnostojących z hdmi słyszałeś? :)))))))))
    za 90pln przebierasz jak w ulęgałkach i jeszcze filmy da się na tym
    odtwarzać bez zacięć

  • 278. Data: 2018-06-24 10:38:38
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    takiego obrazu jak po srodku jest. U mnie mozna zrobic dwa rzedy po szesc foteli i w
    kazdym miejscu bedzie tak samo dobrze widac.

    będziesz biletować? :P

  • 279. Data: 2018-06-24 10:50:08
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.06.2018 23:31, Kris pisze:

    > Pisz za siebie
    > Można mieć uwagi do Zenk języka i kultury

    No to piszę, co do języka i kultury nie tylko Zenkowej:
    kto napisał: "psą collię"? Przeproś. Swoją panią od
    polskiego, nawet jeśli już jest na wakacjach. A dopiero
    potem próbuj dyskutować tu z wykształciuchami.

  • 280. Data: 2018-06-24 11:59:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    takiego obrazu jak po srodku jest. U mnie mozna zrobic dwa rzedy po szesc foteli i w
    kazdym miejscu bedzie tak samo dobrze widac.

    Co Ty się tak ciągle upierasz, że projektor to jedynie słuszne
    rozwiązanie do domu?
    Ma swoje zalety, a w zasadzie jedną - potrafi TANIO wygenerować dużą
    przekątną.
    Jednak poza tą zaletą - ma same wady.

    Ludzie nie dlatego nie kupują projektorów, bo ich nie stać - sam
    piszesz, że są 2x tańsze od telewizora. Nie kupują ich ze względu na te
    liczne wady. Tobie one nie doskwierają - ok. Mi przeszkadzają.

    Mam w domu poprowadzoną całą instalację pod projektor, jednak projektor,
    który spełnia moje wymagania kosztuje ponad 10 tys a i tak niektóre wady
    pozostają.

    Pozostaje mi więc "męczyć się" z telewizorem. A tak naprawdę - to
    wyłączyć go i nie marnować czasu na ruchome obrazki.

    --
    MN