  • 341. Data: 2018-06-27 22:04:15
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2018 21:58:27 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Czyli postępowanie według i zgodnie z istniejącym prawem to cwaniakowanie?
    > Ciekawy punkt widzenia :)
    Zgodnie z prawem to chyba zus postąpil bo jakby prawo złamał to zpewne byś se odołała
    i w sązie wygrał
    30tys to byś raczej nie odpuścił gdyby postepowanie ZUsu było bezprawne

  • 342. Data: 2018-06-27 22:05:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2018 22:04:16 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Zgodnie z prawem to chyba zus postąpil bo jakby prawo złamał to zpewne byś se
    odołała i w sązie wygrał
    > 30tys to byś raczej nie odpuścił gdyby postepowanie ZUsu było bezprawne

    Z ZUSem nie wygrasz w żadnym sądzie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 343. Data: 2018-06-27 22:12:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2018 22:02:22 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    reprezentacyjnym miejscu w salonie to jest uczciwe czy nie?

    > Zależy, czy używasz do swojej działalności.

    Do odtwarzania exela i vpna. Taki wypasiony tv najczęściej jest tym samym celu
    kupiony co Twój etat obok działalności

    > Może - wszyscy mamy takie same prawa. Wystarczy, że założy działalność :)
    > Tylko szybko się okaże, że koszty które musi ponosić są znacznie wyższe
    > od tego, co zaoszczędzi na takich odliczeniach ;)

    Biedni ci nasi przedsiebiorcy- nawet odliczenia im sie nie opłacają bo dokładać muszą
    Moze więc dobrze że Morawiecki che zlikwidować wrzucanie w koszty leasingu skoro do
    tego przedsiębiorcy jeszcze dokąłdac musieli;) Dla ich dobra działa jak widac

  • 344. Data: 2018-06-27 22:17:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2018 22:05:25 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Z ZUSem nie wygrasz w żadnym sądzie :)

    Znaczy sie zgodnie z prawem postepuje.
    Ja w takich dyskusjach jeszcze inny argument słysze- "nie warto zaczynać bo kolejne
    kontrole będa i jeszcze czegoś więcej się dokopią"
    A prościej i taniej było uczciwie skałdki płacić zamaist w fikcyjne etaty się bawić
    Ale abyś to zrozumiał ZUS musiał przeczołgać Ciebie

  • 345. Data: 2018-06-27 22:19:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2018 22:12:41 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Do odtwarzania exela i vpna. Taki wypasiony tv najczęściej jest tym samym celu
    kupiony co Twój etat obok działalności

    Nie wiem, nie kupiłem TV na fakturę.
    A etat miałem prawdziwy, a nie udawany :)

    > Biedni ci nasi przedsiebiorcy- nawet odliczenia im sie nie opłacają bo dokładać
    muszą

    Ci biedni przedsiębiorcy dźwigają całą gospodarkę w ryzach. Ale tego
    etatowcy nie zauważają :)

    > Moze więc dobrze że Morawiecki che zlikwidować wrzucanie w koszty leasingu skoro do
    tego przedsiębiorcy jeszcze dokąłdac musieli;) Dla ich dobra działa jak widac

    Maowiecki to jak się okazuje największy socjalista z ostatnich premierów.
    Rozdawnictwo rośnie, dług kraju rośnie - trzeba kogoś obrabować.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 346. Data: 2018-06-27 22:20:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2018 22:17:09 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A prościej i taniej było uczciwie skałdki płacić zamaist w fikcyjne etaty się bawić

    Mój etat nie był fikcyjny.
    Dla mnie EOT, bo dyskusja przedsiębiorcy z etatowcem który nie ma większego
    wyobrażenia jak działa gospodarka nie ma sensu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 347. Data: 2018-06-27 22:48:45
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > To nie masz teraz warunkow na to by kupic projektor. Tez nie mam samochodu ktory
    bym chcial miec.

    i znowu jesteś w błędzie!
    :)
    Rolety!
    i z bańki:)

  • 348. Data: 2018-06-27 23:12:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-27 o 21:45, Kris pisze:
    > (...)
    > I tak plus jeszcze jakas dotkliwa kara powinno się kończyć takie cwaniakowanie.
    Zamiast normalnie płacić tyle ile płacić trzeba kombinowałes z jakimiś fikcyjnymi
    etatami i ZUS Tobie za to podziękował;) I w tym kierunku to powinno zmierzać to jest
    szansa na normalność
    > (...)

    Obawiam się, że nie wiesz, co piszesz.
    Ubezpieczenia ZUS są w zasadzie trzy: społeczne, zdrowotne i fundusz pracy.
    Zdrowotne płaci się z każdego tytułu osobno.
    Problem jest, gdy ktoś ma dochody na poziomie 800 zł., a musi płacić ZUS
    ok. 1200 zł. A widziałem małe warsztaty zajmujące się naprawą dupereli
    (żelazka, maszyny do szycia, itp) w których "dogorywał" właściciel, aby
    tylko doczekać emerytury, a miał kilkunastu klientów miesięcznie po ok.
    80 zł. przychodu. Podkreślam: nie dochodu, tylko przychodu.
    Czasem taki człowiek z konieczności jeszcze się gdzieś łapie i niestety,
    też musi drugi ZUS płacić.

    Zupełnie nie rozumiem, dlaczego piszesz "cwaniakowanie" i "fikcyjne
    etaty". Masz dowody?
    Zresztą po co miały by być fikcyjne: aby niepotrzebnie - za nic - płacić
    kolejny ZUS?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 349. Data: 2018-06-28 07:59:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2018 22:20:59 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Mój etat nie był fikcyjny.

    Ok wierze Tobie
    Tylko dziwi mnie że był własnie na taką kwotę żeby optymalizować Twój ZUs a jak
    stawki wzrosły to całkiem przypadkowo pewnie "przyklepałes" umowe zlecenie i zapewne
    całkiem przyapdkowo etet ten stał się zbyteczny po kontroli ZUS

    > Dla mnie EOT,
    I dobrze bo na sliski grunt wkroczyłes. Jak to się czesto Tobie zdarza dwa zdania za
    duzo napisałes

    >bo dyskusja przedsiębiorcy z etatowcem który nie ma większego
    > wyobrażenia jak działa gospodarka nie ma sensu.
    I w zwiazku z tym przedsiębiorcy wolno wszystko? Przymykać oczy powinnismy na
    oszukiwanie zusu, pracowników itp bo to robi przedsiębiorca a on "drzwiga cala
    gospodarkę w ryzach"?

  • 350. Data: 2018-06-28 08:05:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2018 23:12:52 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    > tylko doczekać emerytury, a miał kilkunastu klientów miesięcznie po ok.
    > 80 zł. przychodu. Podkreślam: nie dochodu, tylko przychodu.
    Znam ja a znasz zapewne i Ty przypadki etatowców ktorych u "przedsiębiorcy" zarabiali
    tyle że dogorywali, którzy byli oszukiwani bo nie płacili za nich pełnych skąłdek
    zatrudniając ich na umowe o dzielo itp

    > Czasem taki człowiek z konieczności jeszcze się gdzieś łapie i niestety,
    > też musi drugi ZUS płacić.
    >
    > Zupełnie nie rozumiem, dlaczego piszesz "cwaniakowanie" i "fikcyjne
    > etaty". Masz dowody?
    Dorośli ludzie tu piszą, prosze Ciebie.
    > Zresztą po co miały by być fikcyjne: aby niepotrzebnie - za nic - płacić
    > kolejny ZUS?

    A 30 tys to charytatywnie Adam ZUSowi oddał nie walcząc o Swoje skoro uczciwie
    wszytko robił?