  • 41. Data: 2018-06-13 21:23:34
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przypierdalasz sie bo nie masz projektora i zazdroscisz. Za glosno zle za cicho tez
    zle. Za maly kontrast albo za duzy tez zle. Za slaby czarny zle. Zaraz napiszesz ze
    bialy tez chujowy. Chlodzenie wodne itp. Mnie to nie rusza. Znajdz sobie dobrze
    platna robote to kupisz sobie duzo fajnych rzeczy.

  • 42. Data: 2018-06-13 21:24:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Idz do okulisty bo masz kurza slepote.

  • 43. Data: 2018-06-13 21:50:52
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.06.2018 20:04, sirapacz pisze:

    > wygląda atrakcyjnie - szczególnie w zestawieniu z ceną.
    > Brawo Ty!

    Wygląda jeszcze bardziej atrakcyjnie w zestawieniu z poborem
    prądu. Pobiera bowiem tyle watów, ile pierwszy kolorowy telewizor
    radziecki, czyli Rubin 401 z 1970 roku, grzany równo przez 21
    lamp - to jest circa about 0,3 kW. Brawo Wy!

  • 44. Data: 2018-06-13 22:05:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W trybie eco pobiera 183 waty. Pierwsze co zrobilem to zmierzylem pobor mocy. W
    trybie normalnej jasnosci 260W. Nie wiesz nie pisz albo spytaj.

  • 45. Data: 2018-06-13 22:29:34
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.06.2018 22:05, Zenek Kapelinder pisze:

    > W trybie eco pobiera 183 waty. Pierwsze co zrobilem to zmierzylem pobor mocy. W
    trybie normalnej jasnosci 260W. Nie wiesz nie pisz albo spytaj.

    Co tam eco, trzeba było napisać, że trybie stand-by pobiera 0,2 W.
    Fabrycznym inżynierom Epsona wyszło, że projektor żre 298 watów
    https://www.epson.pl/products/projectors/home-cinema
    /eh-tw650#specifications
    Napisz do nich, że się pomylili, albo moją kiepskie mierniki. Nie to co Ty.
    Wiesz więcej niż inżyniery - pisz do wykształciuchów. Niech się Ciebie pytają.

  • 46. Data: 2018-06-13 22:51:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I pewno tyle pobierze jak zrobic ekran 7 metrow i ustawic jasnosc na maksa w trybie
    pelnej mocy. Przy czterech metrach i przekatnej cztery metry nie jest potrzebna
    maksymalna jasnosc. Jak bys chodzil do szkoly to moze bys sie nauczyl, a moze nie
    nauczyl, ze jak odleglosc rosnie dwa razy to ilosc swiatla spada cztery razy. Ale cos
    czuje ze dla Ciebie wieksze pierdolenstwo takie cos przyswoic i zrozumiec. To moze
    prosciej. On ma sciemniacz zarowki. Jak slabiej swieci to mniej pradu pobiera.

  • 47. Data: 2018-06-13 23:16:08
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.06.2018 22:51, Zenek Kapelinder pisze:

    > Jak slabiej swieci to mniej pradu pobiera.

    Sparafrazuję Wałęsę: wyłącz go, a wcale nie będzie pobierał prądu.
    Specyfikacje techniczne produktów producent podaje po to, by klient
    nie musiał pytać różnych Zenków, co poeta z Epsona miał na myśli
    pisząc: "Zużycie energii - 298 W".

  • 48. Data: 2018-06-13 23:31:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znajdz sobie lepiej platna prace to kupisz sobie projektor i bedzie cie stac na prad
    i zarowki do niego.

  • 49. Data: 2018-06-14 06:54:29
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 21:50 collie <c...@v...pl> pisze:

> [...]
    > radziecki, czyli Rubin 401 z 1970 roku, grzany równo przez 21
    > lamp - to jest circa about 0,3 kW. Brawo Wy!

    Poprzedniej generacji projektory aby osiągnąć taką jasność miały często 2
    lampy po 300W-500W każda.
    Ten Epson ma bardzo przyzwoite parametry.
    Miesięcznie za prąd do tego projektora Kogutek zapłaci niecałe 40 dychy -
    to dużo wg Ciebie? Jedno wyjście do kina w dwie osoby i już jest się
    lżejszym o 50-60 zł.

    TG

  • 50. Data: 2018-06-14 08:34:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Jun 2018 12:23:34 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder

    > Przypierdalasz sie bo nie masz projektora i zazdroscisz.

    Nie mam projektora, bo ma swoje wady. Pewnie do nowego domu sobie kupię, a
    w każdym razie zaplanowane są kable pod niego, ale nie będzie jedynym
    źródłem obrazu, a tylko na specjalne warunki, tj. film, w ciemnicy,
    względnie właśnie jakiś mecz piłkarski/siatkarski gdzie nie będzie widać
    jego wad -- które mnie w codziennym użytkowaniu zwyczajnie drażnią.

    > Za glosno zle za cicho tez zle.

    Nigdy nie jest za cicho, no chyba że ktoś ma demencję starczą, jest głuchy
    i wszystko mu jedno czy mu wiatrak wyje nad głową czy nie, bo i tak
    głośnikami wszystko zagłuszy.

    > Za maly kontrast albo za duzy tez zle.
    > Za slaby czarny zle.
    > Zaraz napiszesz ze bialy tez chujowy.

    Jak taki będzie, to napiszę zgodnie z prawdą -- bo nie mam w zwyczaju, tak
    jak niektórzy, kłamać sobie i innym tylko po to żeby wykazać że mam coś
    najlepszego tylko dlatego że ja to mam.

    > Chlodzenie wodne itp. Mnie to
    > nie rusza. Znajdz sobie dobrze platna robote to kupisz sobie duzo
    > fajnych rzeczy.

    Idź leczyć swoje kompleksy w innym miejscu, prostaku. A wcześniej naucz się
    pisać na newsy, bo jest z tym coraz gorzej.

    --
    Pozdor
    Myjk