  • 31. Data: 2018-06-13 15:44:56
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jak na co dzień wygląda kwestia głośności?

    Kogutek już ogłuchł więc mu nie przeszkadza ;) ale hałas to jedna ze
    sporych wad. Da się przyzwyczaić, ale na początku może wpieniać.

    Alternatywą mogą być ledowe (Te tanie i ciemne) projektory bo one
    *chyba* nie mają wentylatorów dodatkowych (w każdym razie generują o
    rząd wielkości mniej ciepła).

    Pamiętaj też, że są głośniejsze i cichsze. Jak będziesz miał usyfione
    filtry to będzie głośniejszy. KJak będziesz dbał to będzie ciszej:)))

  • 32. Data: 2018-06-13 18:57:08
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-06-13 o 13:58, Kżyho pisze:
    > Jak na co dzień wygląda kwestia głośności?
    > Bo 32 dB to niby nie jest jakoś dużo, ale jednak przy cichych scenach
    > albo jak jest zupełnie cicho w domu, to może być jednak słyszalne i
    > irytujące, jak mi nad kanapą, nad głową będzie wisiał taki projektor i
    > szumiał wentylatorem...

    Głośność wygląda źle. Często używam drogiego projektora w biurze i hałas
    jest po prostu uciążliwy. Z ulgą przyjmuję ten moment, gdy projektor
    jest wyłączany i nastaje "błoga cisza". Znaczy pozostaje mnóstwo szumów
    biura, ale one wydają się ciszą totalną w porównaniu do projektora.

    --
    MN

  • 33. Data: 2018-06-13 19:00:23
    Temat: Projektor ciag dalszy.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak mnie palila kasa w kieszeni ze epson juz gra. Ja wlaczylem dwa lata temu
    projektor to bylem super zadowolony. Nowy jest z efektem łał. Obraz jest zajebisty.
    Przekatna ekranu 4 metry, jak by sie ktos pytal.

  • 34. Data: 2018-06-13 19:13:37
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Tak mnie palila kasa w kieszeni ze epson juz gra. Ja wlaczylem dwa lata temu
    projektor to bylem super zadowolony. Nowy jest z efektem łał. Obraz jest zajebisty.
    Przekatna ekranu 4 metry, jak by sie ktos pytal.

    Jaki model?
    a przekątna to jak se odsuniesz to taką będziesz miał:)
    chyba, ze short throw - te to z metra dają dziesiątki cali:)

  • 35. Data: 2018-06-13 19:51:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Epson tw650.

  • 36. Data: 2018-06-13 20:04:25
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Epson tw650

    wygląda atrakcyjnie - szczególnie w zestawieniu z ceną.
    Brawo Ty!
    ;)

  • 37. Data: 2018-06-13 20:35:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Epsona tego co mam nie slychac w trybie eco.

  • 38. Data: 2018-06-13 20:38:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W euroagd na raty tanszy o 150 zlotych niz za gotowke. To kupilem na raty i
    zaplacilem 2050.

  • 39. Data: 2018-06-13 21:00:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > na yt testów i filmików z testowania chińskich projektorków po $50-100 z
    > aliexpress.

    ja kupiłem od lokalnego sprzedawcy klasycznego neca svga za około 100usd
    i bardzo sobie chwalę. ale ja, szczególnie podczas filmów mam w dupie
    ilość pikseli. oglądaliśmy gorsze divixy, nikt nie marudził. Svga to
    chyba i tak lepiej niż dvd?
    ToMasz

  • 40. Data: 2018-06-13 21:01:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.06.2018 o 13:46, Myjk pisze:
    > Wed, 13 Jun 2018 00:18:05 +0200, sirapacz

    > Te projektory to już potrafią świecić czarnym czy niewiele się zmieniło?
    (prawie) tak, jeśli ściana na którą rzucasz obraz jest szara. nawet
    ciemno szara. PRzeczy to zdrowemu rozsądkowi - ale działa

    ToMasz