  • 21. Data: 2009-05-17 10:10:36
    Temat: Re: Rury kanalizacyjne na podwyższoną temperaturę
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gunjj2$e4q$1@opal.futuro.pl...

    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    !!!!!!

    RACJA

    > To nie paranoja to rzeczywistość. To akurat jest rzecz nieistotna ale
    > użycie właściwych materiałów lub ich nieużycie z niewiedzy/głupoty może
    > mieć reperkusje w przyszłości.

    Na wszystkich zabawkach jest napis "powyżej 3go roku zycia". I tez tak
    rygorystycznie przestrzegales tego?

    Kris

  • 22. Data: 2009-05-17 11:00:15
    Temat: Re: Rury kanalizacyjne na podwyższoną temperatur
    Od: a...@g...com

    On 16 Maj, 21:14, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:

    > Żaden durszlak, szkoda roboty dodatkowej. Się pokrywkę krzywo
    > zakłada, łapie garnek przez ścierę i garnkiem odcedza. Sposób ma tą
    > zaletę, że makaron można przy tym wytrząsnąć solidnie, co w
    > przypadku durszlaka bywa ryzykowne ;-)

    Wlasnie ryzykowne to jest w garnku - dwa razy mi sie zdarzylo ze
    makaron wyladowal w zlewie bo sie pokrywka omsknela ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2009-05-17 11:05:30
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    Wlasnie ryzykowne to jest w garnku - dwa razy mi sie zdarzylo ze
    makaron wyladowal w zlewie bo sie pokrywka omsknela ;-)
    pozdr.

    Źle ścierę trzymałeś ;->

    J.

  • 24. Data: 2009-05-17 11:55:59
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Każda rura z PE lub PP (a nie z PCW).
    JaC

    -----

  • 25. Data: 2009-05-17 11:58:28
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To prawda niestety.
    Gra nie jest o to "czy", lecz o "ile" spie....li ;-((
    JaC

    -----

  • 26. Data: 2009-05-17 12:16:00
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jackare" <...@s...de.pl> wrote in message
    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    >
    > Te gnoje dają też gwarancję na swoją robotę i w związku z tym ponoszą
    > wszelką odpowiedzialność za wykonane prace, ale jeżeli różne sknerusy,
    > kombinatorzy i cwaniacy biorą kogokolwiek, byle taniej na czarno i bez
    > faktur to potem ponoszą konsekwancje swoich wyborów.

    O jakiej odpowiedzialności i gwarancji ty opowiadasz? Na budowie gwarancja
    od kogokolwiek to fikcja.

  • 27. Data: 2009-05-17 12:58:01
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

> [...]
    > kombinatorzy i cwaniacy biorą kogokolwiek, byle taniej na czarno i bez
    > faktur to potem ponoszą konsekwancje swoich wyborów.

    Taki duzy facet a ciagle wierzy w bajki...

  • 28. Data: 2009-05-17 16:16:52
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > O jakiej odpowiedzialności i gwarancji ty opowiadasz? Na budowie gwarancja
    > od kogokolwiek to fikcja.

    jesli takie ekipy wybierasz to juz tylko i wylacznie twoja wina

    --
    pzdr
    piotrek

  • 29. Data: 2009-05-17 18:40:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Każda rura z PE lub PP (a nie z PCW).
    > JaC
    w normalnytm domui nie ma potrzeby montowania jakiś specjalnych rur na
    wysokie temperatury. W lokalach masowej gastronomi stosuje sie specjalną
    kanalizację bo tam moga występowac długotrwałe przepływy gorącej wody które
    mogłyby uszkodzić zwykłe rury.

    Rurom z PCW (dobrej jakości, nai jakiś syf niewiadomo skąd) przelania kilku
    litrów wrzątku nie zaszkodzi.

  • 30. Data: 2009-05-17 18:41:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    !!!!!!

> [...]
    > Te gnoje jak przymierzają rurki kanalizacyjne to wyjmują uszczelki
    > żeby łatwiej się składało ale później ich nie wsadzą - bo zginęły!

    w sumie to ciężko inaczej spasować podejście :)

    brak uszczelki w pionie to nie jest straszny problem, gorzej na odcinku
    poziomym.