  • 31. Data: 2021-10-19 19:54:33
    Temat: Re: Rzutnik mam i ja :-)
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Tue, 19 Oct 2021 19:11:23 +0200, Mateusz Bogusz pisze:
    > Haha! 5 tygodni! Dzisiaj...już nie działa :-(
    > Diody oznajmiły "problem z lampą".

    O kurczę, to słabo. :(

    > Ale żeby niektórzy już się nie zsikali ze szczęścia, to poczekajmy co
    > powie serwis. Zadzwoniłem na infolinie Epsona, miły pan o wszystko
    > wypytał, poprosił o zapakowanie do pudełka i jutro ma zjawić się kurier
    > po paczkę.
    > Jak znam życie, to nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Zobaczymy.

    Miejmy nadzieję, że naprawią bez szemrania. Ja w sumie z serwisu jestem
    zadowolony, lampę wymienili, wyczyścili filtr, wszystko w miarę sprawnie
    (aczkolwiek ja swój odwiozłem do sklepu - trochę bałem się wysyłać). A,
    jeszcze napisali na karteczce, żeby zwracać szczególną uwagę na czystość
    filtra, bo projektor może się przegrzać. Nie wiem czy to taki standard,
    czy może mój filtr wzbudził u nich jakąś szczególną odrazę. :)

    k.

  • 32. Data: 2021-10-19 20:41:07
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-10-19 o 19:11 +0200, Mateusz Bogusz napisał:
    > Haha! 5 tygodni! Dzisiaj...już nie działa :-(

    5 tygodni to całkowity czas życia, ale przegrzewany był zdaje się tylko
    od kilku dni.

    > Ale żeby niektórzy już się nie zsikali ze szczęścia, to poczekajmy co
    > powie serwis.

    Przecież nie o to chodzi... Ostrzegałem szanownego imiennika zupełnie
    szczerze, tłumacząc co i dlaczego. Kilkakrotnie. Ale kolega wiedział
    lepiej ("Panowie przesadzacie, przecież jest wentylator").

    > Jak znam życie, to nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

    Jest nadzieja, że użytkownik wyniesie z tego doświadczenia jakieś
    budujące wnioski.

    Mateusz

  • 33. Data: 2021-10-20 00:10:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 października 2021 o 14:53:00 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):
    > Jeśli ten termistor jest umiejscowiony w najcieplejszej, górnej części
    > projektora, to po obróceniu urządzenia znajdzie się nagle w
    > najchłodniejszym miejscu i będzie mu ledwie letnio kiedy elektronika
    > kilka cm nad nim będzie się gotowała.
    > Nie daje wyboru, tylko po prostu nie ma skąd się dowiedzieć, że jest na
    > takiej a nie innej wysokości.
    >
    > Mateusz
    Pierdolisz bzdury jak rzadko który. Mam projektor w tej samej obudowie inny model. Od
    pierwszej minuty pracuje do góry nogami w trybie Eco. Nic się nie przegrzewa.
    Oryginalna lampa wytrzymała 11 tysięcy godzin i jeszcze świeciła jak ja wymieniałem
    na chińska podróbe. Podróba już wyswiecila 662 godziny w trybie Eco. Miałem ten model
    co się popsuł. Po krótkim czasie wysiadła w nim lampa. Pojechał do naprawy
    gwarancyjnej. Wrócił ze świecącą i zaraz się znowu popsuła lampa. Jak zaniosłem to
    zaproponowali zwrot kasy albo za drobną dopłatą wymianę na ten co teraz mam bo market
    wycofywał wszystkie egzemplarze tego modelu bo wysiadały nich bardzo szybko lampy.
    Tak powiedzieli w sklepie.

  • 34. Data: 2021-10-20 00:12:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 19 października 2021 o 20:41:09 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):
> [...]
    > lepiej ("Panowie przesadzacie, przecież jest wentylator").
    > Jest nadzieja, że użytkownik wyniesie z tego doświadczenia jakieś

    Żadnych wniosków nie powinien wyciągać z głupot jakie napisałeś.

  • 35. Data: 2021-10-21 15:18:16
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 13.10.2021 o 15:09, Collie pisze:
    > To jest przykład jak zafiksowani (by nie powiedzieć - fiśnięci)
    > użytkownicy "kina domowego" w gomułkowskim bloku bohatersko pokonują
    > problemy, które sami stworzyli. Kupując projektor miast 75-calowego
    > telewizora.

    Jak ktoś mieszka w domu jednorodzinnym to cokolwiek zmienia?

  • 36. Data: 2021-10-21 15:21:19
    Od: quent <x...@x...com>

    > Cholera! Właśnie coś odkryłem! Projektor mam zamontowany pod sufitem i
    > mam w ustawieniach włączony tryb "sufit/przód" żeby obraz był odwrócony.
    > Zmiana ustawienia na "Przód" tak jakby projektor był na stole położony,
    > DRASTYCZNIE ZMNIEJSZA JEGO HAŁAS!
    >
    > Włączenie trybu sufitowego żeby odwrócić obraz, powoduje zwiększenie
    > prędkości wentylatora. WTF?

    Pod sufitem zbiera się ciepło ogólnie, jeśli generuje je projektor
    wiszący pod sufitem to ono tam zostaje a jeśli projektor jest na stole
    to ciepłe pow. leci do góry

  • 37. Data: 2021-10-21 16:09:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 21 października 2021 o 15:21:21 UTC+2 quent napisał(a):

    > Pod sufitem zbiera się ciepło ogólnie, jeśli generuje je projektor
    > wiszący pod sufitem to ono tam zostaje a jeśli projektor jest na stole
    > to ciepłe pow. leci do góry
    I jakoś mojemu projektorowi nie przeszkadza że jest pod sufitem w cieplejszym
    powietrzu. Model z pytania ma wadę fabryczną. Miałem ten sam model i wada się ujawnił
    tylko później. Ma nowy na gwarancji to niech walczy a nie słucha rad głupków że
    projektorowi powietrze spod sufitu szkodzi. Jak widać programy kolejnych rządów
    doprowadzenia do spożywania coraz większych ilości alkoholu przynosi efekt. Widać to
    na grupach. Tak głupich ludzi nigdy wcześniej tutaj nie było jak są teraz. Smutne
    jest to że to ci sami ludzie co byli wcześniej.

  • 38. Data: 2021-10-21 21:29:49
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > obrazu) jest generowanie ciepła z lampy. Producent byłby chyba szaleńcem
    > jakby nie uwzględnił chociażby awarii wentylatora, a taka zdarzyć się
    > może przecież niezależnie od położenia.

    i na tę okoliczność używa wentylatorów z tacho :) jak obroty za niskie
    albo zero to się wyłączy (powinien)

    > "With Epson's Instant Off technology, there is no cool-downperiod so you
    > can pack up the projector for transport right away." - potwierdzam, że
    > projektor wyłącza się właściwie tak samo jak telewizor - naciskam dwa
    > razy przycisk off i gaśnie po sekundzie.

    Mój epson się chłodzi przez chwilę zanim całkowicie wyłączy. Dopracowali
    już technologię robienia lamp odpornych na nierówne stygnięcie

    Avast.

  • 39. Data: 2021-10-26 19:28:15
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.10.2021 19:11, Mateusz Bogusz wrote:
    > poczekajmy co powie serwis

    We wtorek zgłosiłem, w czwartek kurier zabrał, w piątek serwis odebrał.
    W poniedziałek zgłoszenie miało status "Przyjęte na serwis". Dzisiaj
    rano zmieniło na "W trakcie naprawy", a przed obiadem na "Oczekuje na
    zamówione części".

    cdn.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 40. Data: 2021-11-03 19:54:44
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 26.10.2021 19:28, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    > W poniedziałek zgłoszenie miało status "Przyjęte na serwis". Dzisiaj
    > rano zmieniło na "W trakcie naprawy", a przed obiadem na "Oczekuje na

    Dzisiaj projektor wrócił. Młody chory, to zamontowałem i od razu wziął
    się za testowanie.

    Co do projektora - przyszła z nim karta serwisowa, a tam że stwierdzono
    usterkę lampy i została ona wymieniona. Moje spostrzeżenia - wyjąłem
    projektor z pudła i gdy się go obraca to "coś lata w środku" a tak nie
    było. Lata ze strony lampy, to zdejmuje wieczko no i lampa faktycznie
    inna. Wygląda na nową, choć w porównaniu do dostarczonej oryginalnie z
    urządzeniem ma w trzech miejscach napisane "China"...A to co "lata" to
    okazało się że to jakaś blaszana klapka na lampie która przy obracaniu
    projektora opada na jeden styk lub drugi - lampa ma wykrywanie pozycji? x-D

    To co od razu zauważyłem po włączeniu to:

    1. Obraz i focus faktycznie drastycznie szybciej nabrały jasności i
    ostrości - wcześniej zwracałem uwagę pytając czy to normalne że przez
    ~30s po włączeniu obraz się rozjaśnia. Teraz trwało to mniej jak 10s.

    2. Z wylotu ciepłego powietrza od lampy, czuć taki smrodek wygrzewanej
    elektroniki...trzymam kciuki że to atrakcja tymczasowa.

    Jeżeli to faktycznie (jak niektórzy pisali) trefny model projektora i
    padnie kolejny raz, to dam znać. Mam to na uwadze i planuje go na razie
    ponownie nie oszczędzać.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz