  • 931. Data: 2021-09-10 20:29:01
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 10 September 2021 at 20:00:54 UTC+2, r...@k...pl wrote:
    > Fri, 10 Sep 2021 05:04:03 -0700 (PDT), w
    > <b...@g...com>, a a

    publikacji nt. covid19 w Nature nie masz, Sauci nie jestes, ministrem zdrowia nie
    jestes ani w Polsce, ani w Europie, szwedzkim epidemiologiem nie jesteś, w Instytucie
    Wirusologii w Wuhan nie pracujesz jako naukowiec, w WHO nie pracujesz,
    > Właśnie dlatego uczę się od mądrzejszych.
    >
    > A ty się uczysz od intelektualnej tępoty. No, ale każdy ma takie towarzystwo na
    > jakie zasługuje.
    > I to robią.
    > A od ciebie mądrzejsze są miliardy, więc nie próżnuj, tylko uważaj na lekcjach.
    Bardzo niemądry komentarz
    Szkoliłem się w Wuhan, szkolili mnie naukowcy z Instytutu Wirusologii w Wuhan,
    szkoliłem sie w WHO w Genewie, kursy zapobiegania covid19, kurs epidemiologii
    Poznałem wszystkich vipów od covid na świecie, od Sauciego po szwedzkiego
    epidemiologia, po ministrów zdrowia w Europie, po profesor Nietoperz z Wuhan, po
    Tedrosa z WHO, producenta szczepionki Pfizera, producenta AstraZeneca z Indii z Serum
    Institute of India, diagnostów coronawirusa ze śliny z Izraela, wykrywanie
    koronawirusó ze ścieków ze Stanów i z Glasgow, Donalda, Johnsona
    Wynalazcy testu PCR, Noblisty, nie zdążyłem bo zmarł w 2019 roku.

    Wymień jakiegoś vipa z branży to go poznam za godzinę.

    Wszystkich najmądrzejszych na świecie poznałem, ale ciebie na liście nie było

  • 932. Data: 2021-09-10 20:37:36
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 10 September 2021 at 19:55:51 UTC+2, r...@k...pl wrote:
> [...]
    wynik jest wolny od false positive.

    eksperymenty, że test PCR wykrywa wirusa w czystym i steryjnym płynie
    fizjologiocznym.

    > Mniejsza liczba cykli to mniejsza szansa na wynik dodatni.
    > Coś w foliarskich kręgach logika szurania nie zabanglała :D
    co za bzdury
    Nalezy się zapoznac z publikacjami wynalazcy PCR, profesora, Noblisty, zanim zacznie
    się kłapać jęzorem po próżnicy.

    To on ostrzegł, że PCR sie nie nadaje do testów populacyjnych bo generuje błedne
    wyniki false-positive,, nawet do 80%

    Miliard wirusów świeci w ultrafiolecie, nie potrzeba generowac biliona
    A to wszystko jest dla 2**30 a 2**45 to jest parodia i wykrywa wirusa w roztworze
    soli fizjologicznej, bo test PCR nie jest testem standaryzowanym

    A wirusów w wymazie powinno być juz nie 1 czy 2, bo tyle nie zaraża, gdyz układ
    oddechowy ma 4 bariery zabezpieczające i chroniące przed zakazeniem .

    W wymazie powinny byc juz tysiące namnożonych wirusów, bo w powietrzu nie ma wirusów
    Było zaledwie 200 wirusów w tolecie mobilnej szpitala zakaźnego w Wuhan w 1 m3
    powietrza

    Najważniejsze jest testowanie każdej serii szczepionek testem PCR, czy nie zawierają
    wirusów

  • 933. Data: 2021-09-10 22:29:38
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 10 September 2021 at 20:37:37 UTC+2, a a wrote:

> [...]
    powietrza

    > Najważniejsze jest testowanie każdej serii szczepionek testem PCR, czy nie
    Nie mam więcej czasu bo idę robić pranie
    Ale kto zainteresowany niech poczyta publikacje wynalazcy testu PCR.

    Test PCR nie wykrywa całych koronawirusów, on wykrywa strawione i wydalone z moczem,
    kalem fragmenty koronawirusów jako całego wirusa i do wycinania fragmentu
    koronawirusa z całego używa się primera i teoretycznie powinien zostac wycięty kolec
    i on namnażany, ale on jest w ściekach, w mrożonkach, w owocach morza, w warzywach
    zasilanychy ludzkimi odchodami w zachodniej Europie w szklarniach.

    To dlatego Chińczyk zlikwidował zaraze w 3 miesiące i od 17 miesięcy nie ma zgonów i
    zakażeń, bo zakazał importu skażonego mięsa mrożonego i skażonych mrożonych warzyw z
    Europy.

  • 934. Data: 2021-09-12 18:26:35
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 10 September 2021 at 22:29:39 UTC+2, a a wrote:

> [...]
    i zakażeń, bo zakazał importu skażonego mięsa mrożonego i skażonych mrożonych warzyw
    Tutaj kartoteka pacjenta zmarłego po szczepieniu

    Kto wrażliwy, niech nie czyta

    ----
    =diabetolog.

    każdy się usiłuje pożywić coronawirusem i wymyśla wieści dziwnej treści

    Kto umiera po szczepieniu, można przeczytać z kartotek pacjentów w VAERS
    i jest wiek, choroby, leczenie, objawy
    i to jest jedyna biblioteka medyczna na zywo z kartotekami zmarłych

    Dzięki Chameryce wszelkie medyczne wieści dziwnej treści łatwo zweryfikować

    Found 5,018 cases where Vaccination-to-Onset Delay is 0 to 2 days and Vaccine is
    COVID19 and Patient Died

    https://www.medalerts.org/vaersdb/findfield.php?TABL
    E=ON&GROUP1=AGE&EVENTS=ON&VAX=COVID19&DIED=Yes&V2OCH
    ECKED=ON&V2OLOW=0&V2OHIGH=2

    wrażliwi nie powinni tego czytać

    ===
    VAERS ID: 909095 (history)
    Form: Version 2.0
    Age: 66.0
    Sex: Male
    Location: Colorado
    Vaccinated: 2020-12-23
    Onset: 2020-12-25
    Days after vaccination: 2
    Submitted: 0000-00-00
    Entered: 2020-12-25
    Vaccin­ation / Manu­facturer Lot / Dose Site / Route
    COVID19: COVID19 (COVID19 (MODERNA)) / MODERNA 011J20A / 1 RA / IM

    Administered by: Senior Living Purchased by: ?
    Symptoms: Foaming at mouth, Pain in extremity, Pallor, Pulse absent, Respiratory
    arrest, Somnolence, Unresponsive to stimuli
    SMQs:, Anaphylactic reaction (broad), Hyperglycaemia/new onset diabetes mellitus
    (broad), Neuroleptic malignant syndrome (broad), Anticholinergic syndrome (broad),
    Shock-associated circulatory or cardiac conditions (excl torsade de pointes)
    (narrow), Dementia (broad), Convulsions (broad), Oropharyngeal conditions (excl
    neoplasms, infections and allergies) (narrow), Acute central respiratory depression
    (narrow), Guillain-Barre syndrome (broad), Noninfectious encephalitis (broad),
    Noninfectious encephalopathy/delirium (broad), Noninfectious meningitis (broad),
    Hypotonic-hyporesponsive episode (broad), Generalised convulsive seizures following
    immunisation (broad), Hypersensitivity (broad), Respiratory failure (narrow),
    Tendinopathies and ligament disorders (broad), Hypoglycaemia (broad)

    Life Threatening? No
    Birth Defect? No
    Died? Yes
    Date died: 2020-12-25
    Days after onset: 0
    Permanent Disability? No
    Recovered? No
    Office Visit? No
    ER Visit? No
    ER or Doctor Visit? No
    Hospitalized? No
    Previous Vaccinations:
    Other Medications: Tamsulosin 0.4mg, Lactobacillus tablet, Nephro-vite tablet 0.8mg,
    Allopurinol 100mg, ferrous gluconate 324mg, melatonin 6mg, lisinopril 2.5mg, colace
    100mg, metamucil powder, aspirin 81mg, amidoarone 200mg, hydrooxyzine 25mg,
    cholestyramine
    Current Illness: End stage renal disease with dependence on renal dialysis, COPD,
    cirrhosis of the liver, hypokalemia, gout, heart failure, hyperlipidemia, atrial
    fibrillation.
    Preexisting Conditions: Refused dialysis frequently resulting in episodes of
    hypokalemia and hospitalization, resident dependent on supplemental oxygen. The
    resident refused to go to dialysis on 12/23/2020 and said he was feeling fine.
    Allergies: alprazolam, Lorazepam
    Diagnostic Lab Data: None
    CDC Split Type:

    Write-up: on 12/24/2020 the resident was sleepy and stayed in bed most of the shift.
    He stated he was doing okay but requested pain medication for his legs at 250PM. At
    255AM on 12/25/2020 the resident was observed in bed lying still, pale, eyes half
    open and foam coming from mouth and unresponsive. He was not breathing and with no
    pulse

    ---

  • 935. Data: 2021-09-13 10:49:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 12 Sep 2021 09:26:35 -0700 (PDT), w
    <e7225597-1dbe-411d-ad5a-04218c796d89n@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Found 5,018 cases where Vaccination-to-Onset Delay is 0 to 2 days and Vaccine is

    Brawo. Odkrywasz powoli, że szczepionka nie daje nieśmiertleności.

    I nieładnie kłamać, że to kartoteka -- gdzie report koronera z przyczyną zgonu?

  • 936. Data: 2021-09-13 10:54:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <m...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    resident refused to go to dialysis on 12/23/2020 and said he was feeling fine.

    Serio? Facet ze schyłkową niewydolnością nerek, odmawiający dializy co
    skutkowało częstą hipokaliemią i hospitalizacją. Na dodatek żył tylko dzięki
    podawaniu tlenu.

    Trollujesz dla jaj czy na serio?

  • 937. Data: 2021-09-13 13:14:39
    Od: WS <L...@c...pl>

    Bedzie pierwszy proces o odszkodowanie za powiklania, a obiecany fundusz jeszcze nie
    istnieje...
    https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly
    /8242090,pozew-za-powiklania-po-szczepieniu-covid-19
    .html

  • 938. Data: 2021-09-13 14:00:16
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 13 September 2021 at 10:50:18 UTC+2, r...@k...pl wrote:
> [...]
    >
    > I nieładnie kłamać, że to kartoteka -- gdzie report koronera z przyczyną zgonu?
    Sam nie kłam.
    To jest urzędowa kartoteka zmarłego pacjenta zgodnie z amerykańskim standardem CDC
    i ma status (history)

    Raport koronera jest dołączony do aktu zgonu w celu rejestracji

    Jeżeli uważasz, że jesteś uprawniony do wglądu w raporty koronera zmarlych pacjentów
    to się kontaktuj z CDC

    Ale więcej nie marudź.

  • 939. Data: 2021-09-13 14:03:36
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 13 September 2021 at 10:55:38 UTC+2, r...@k...pl wrote:
> [...]
    > skutkowało częstą hipokaliemią i hospitalizacją. Na dodatek żył tylko dzięki

    Nie marudź
    Pacjent w domu opieki, a dializa w szpitalu.
    Miał lekarza i z nim uzgadniał strategię terapii.

    Nie ma notatki, że dzwonił do ciebie po poradę.

  • 940. Data: 2021-09-13 14:11:32
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 13 September 2021 at 14:03:37 UTC+2, a a wrote:
> [...]
    > Pacjent w domu opieki, a dializa w szpitalu.
    > Miał lekarza i z nim uzgadniał strategię terapii.
    >
    > Nie ma notatki, że dzwonił do ciebie po poradę.
    "
    Zapis: w dniu 24.12.2020 r. mieszkaniec był śpiący i pozostał w łóżku przez większość
    zmiany. Stwierdził, że ma się dobrze, ale poprosił o leki przeciwbólowe na nogi o
    2.50 wieczorem. O godzinie 2,55 rano w dniu 25.12.2020 r. zaobserwowano rezydenta
    leżącego nieruchomo, bladego, oczy na wpół otwarte i pianę wydobywającą się z ust i
    niereagującego. Nie oddychał i nie miał pulsu