  • 21. Data: 2021-12-14 12:05:12
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: WS <L...@c...pl>

    wtorek, 14 grudnia 2021 o 11:46:23 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):

> [...]

    To też trzeba przemyslec, bo 4 x 16A na gniazdo najprawdopodobniej wywali przy
    obciążeniu na full główne zabezpieczenie, pewnie ze 32A?
    Zależy co ma być podpinane... lub trzeba uważać ;) Chyba, że jest dostęp do skrzynki
    energetyki...
    BTW ja w garażu nie mam dostępu - jak wywali to mail do spółdzielni i za 1-2 dni
    wlączą...

  • 22. Data: 2021-12-14 12:19:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 12:05, WS pisze:

> [...]
    skrzynki energetyki...
    > BTW ja w garażu nie mam dostępu - jak wywali to mail do spółdzielni i za 1-2 dni

    Ja rzucam ceny bo Cavallino o to pyta :) Jakiej wielkości
    zabezpieczenia, to można się domyślać. Generalnie nie mam pojęcia co on
    chce robić na gniazdach z 16A :D może jakieś farelki/grzejniki?

    On chce zapewne podłączyć garaż do swojej skrzynki, gdzie na pewno ma
    dostęp za licznikiem do bezpieczników.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 23. Data: 2021-12-14 12:30:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2021 o 13:05, WS pisze:

    > To też trzeba przemyslec, bo 4 x 16A na gniazdo najprawdopodobniej wywali przy
    obciążeniu na full główne zabezpieczenie, pewnie ze 32A?

    Na razie mam przyłącze 11 kW.
    Ale pewnie trzeba zwiększyć.

    > Zależy co ma być podpinane... lub trzeba uważać ;)

    No właśnie cała zabawa jest po to, że rzeczywiście 16A i to chętnie 3*naraz.
    Samochody el. i jacuzzi.....

    >Chyba, że jest dostęp do skrzynki energetyki...

    Jest.

  • 24. Data: 2021-12-14 12:35:26
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 14 December 2021 at 12:30:33 UTC+1, Cavallino wrote:

> [...]
    > Ale pewnie trzeba zwiększyć.
    > No właśnie cała zabawa jest po to, że rzeczywiście 16A i to chętnie 3*naraz.
    gniazdo siłowe, powiedzmy że 22 kW.

    dla 400V to daje 55A

    Takiego przyłącza nie dostaniesz do garażu, bo to nie fabryka

  • 25. Data: 2021-12-14 12:47:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2021 o 13:35, a a pisze:

    > gniazdo siłowe, powiedzmy że 22 kW.
    >
    > dla 400V to daje 55A
    >
    > Takiego przyłącza nie dostaniesz do garażu, bo to nie fabryka

    Zniknąłeś właśnie całą masę wallboxów o takiej mocy na prywatnych
    posesjach....

  • 26. Data: 2021-12-14 12:53:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 12:47, Cavallino pisze:

    > Zniknąłeś właśnie całą masę wallboxów o takiej mocy na prywatnych
    > posesjach....

    On się za na wszystkim...jak wilk na gwiazdach :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 27. Data: 2021-12-14 12:58:22
    Od: WS <L...@c...pl>

    wtorek, 14 grudnia 2021 o 12:30:33 UTC+1 Cavallino napisał(a):

    > No właśnie cała zabawa jest po to, że rzeczywiście 16A i to chętnie 3*naraz.
    > Samochody el. i jacuzzi.....

    3 naraz to jeszcze sopoko, każde z innej fazy, 4 to juz 2 muszą byc z tej samej...
    ~32A

    no i warto sprawdzić tabelę zabezpieczeń u siebie i wystąpic o najniższą moc z danym
    zabezpieczeniem...
    np. wg https://obrazki.elektroda.pl/8147967500_1355894623.j
    pg
    bezp. 3x40A jest dla mocy od 21do 26kW, chyba, że nowe elektroniczne liczniki będą
    rejestrować przekroczenie i jakies kary się pojawią ;) , aktualnie chyba tylko firmy
    muszą uważać...

  • 28. Data: 2021-12-14 13:06:30
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 14 December 2021 at 12:53:40 UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

    > On się za na wszystkim...jak wilk na gwiazdach :)
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPi?>>>
    > PIBAĆ JES
    dadada
    to zrób projekt takiego przyłącza 55A w prywatnym garażu i dostaj zatwierdzenie z
    energetyki

    Co na posesji to nie w garażu

  • 29. Data: 2021-12-14 13:08:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2021 o 13:58, WS pisze:

    > 3 naraz to jeszcze sopoko, każde z innej fazy, 4 to juz 2 muszą byc z tej samej...
    ~32A

    No wiem.
    Ale 4 naraz włączyć nie planuję.
    3 to tylko sporadycznie - ale 2 naraz już w nocy może się zdarzyć.

    Gorzej że bez zwiększenia mocy, na obecnych 11 kW, już piekarnika czy
    płyty nie włączę w tym samym czasie w którym 3 powyższe będą używane...

    > no i warto sprawdzić tabelę zabezpieczeń u siebie i wystąpic o najniższą moc z
> [...]

    I to chyba będzie mój wybór.

  • 30. Data: 2021-12-14 13:25:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 13:06, a a pisze:

    > dadada
    > to zrób projekt takiego przyłącza 55A w prywatnym garażu i dostaj zatwierdzenie z
    energetyki

    > Co na posesji to nie w garażu

    Drogi debilu. Jeśli ZA licznikiem energetyki podłączę sobie statek
    kosmiczny, to chuj komu co do tego :]

    Param, param i pacze jak w podskokach opuszczasz wątek, gwiżdżąc kolędy
    wspak, po szfecku na zakrętach :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>