  • 31. Data: 2021-12-14 13:43:54
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 14 December 2021 at 13:27:16 UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

    > Drogi debilu. Jeśli ZA licznikiem energetyki podłączę sobie statek
    > kosmiczny, to chuj komu co do tego :]
    >
    > Param, param i pacze jak w podskokach opuszczasz wątek, gwiżdżąc kolędy
    > wspak, po szfecku na zakrętach :)
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPi?>>>
    > PIBAĆ JES
    gupiś jak but i ludzi w błąd wprowadzasz

  • 32. Data: 2021-12-14 13:55:54
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 13:43, a a pisze:

    > gupiś jak but i ludzi w błąd wprowadzasz

    "Modernizacja instalacji elektrycznej - czy potrzebne jest pozwolenie
    lub zgłoszenie.

    Zgodnie z prawem budowlanym remont i przebudowa urządzeń budowlanych nie
    wymagają ani pozwolenia na budowę, ani zgłoszenia. Czyli wszelkie
    przeróbki instalacji elektrycznej mieszczące się w obrębie definicji
    remontu lub przebudowy można wykonać bez dopełniania powyższych
    formalności w urzędzie."

    https://www.tim.pl/strefa-porad/Jakich-formalnosci-w
    ymaga-modernizacja-wewnetrznej-instalacji-elektryczn
    ej

    Teraz wybierz sobie z rozkładu jazdy jakiś pociąg i biegusiem...bo ci
    ucieknie :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 33. Data: 2021-12-14 14:18:40
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 14 December 2021 at 13:56:27 UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    ej

    > Teraz wybierz sobie z rozkładu jazdy jakiś pociąg i biegusiem...bo ci
    nie wprowadzaj ludzi w bład
    zmiana przyłacza elektrycznego w garażu na 35KW to zmiana projektowa
    i wymaga zatwierdzenia i zgody energetyki

    bo to nie jest przyłacze tymczasowe, budowlane, a stałe
    i wymaga zmian w projekcie obiektu

    Zadzwon do Taurona i nie wprowadzaj ludzi w błąd

    https://www.tauron.pl/dla-firm/obsluga-i-pomoc/porad
    y/dla-projektantow/przylacze-energetyczne#

    "Właściciel obiektu, który chce dokonać przyłączenia powinien przygotować, zgodnie z
    otrzymanymi warunkami, miejsce do zainstalowania przez zakład energetyczny szafki z
    układem pomiarowo-rozliczeniowym (licznikiem) i złączem.

    Do właściciela nieruchomości należy również wykonanie odpowiedniej instalacji
    wewnętrznej. Zakończenie prac następuje dopiero po dokonaniu wszystkich odbiorów
    technicznych instalacji i przyłącza.

    Zamknięcie tego etapu jest wymagane do podpisania umowy na sprzedaż energii
    elektrycznej.
    ==
    A zatem instalacje wewnętrzne (WZL) są także instalacjami dozorowymi, wymagającymi
    odbioru technicznego i ich zmiana wymaga zmian w projekcie i ponownego zatwierdzenia,
    odbioru technicznego

    KPW czy nadal nie KPW ?

    I nie wprowadzaj więcej w błąd swoimi deluzjami

  • 34. Data: 2021-12-14 14:48:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 14:18, a a pisze:

> [...]

    z otrzymanymi warunkami, miejsce do zainstalowania przez zakład energetyczny szafki z
    układem pomiarowo-rozliczeniowym (licznikiem) i złączem.

    Ale drogi debilu, Cavallino ma już przyłącze, debilu i nie chce nowego
    przyłącza debilu :]

    Jaki pociąg wybrałeś?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 35. Data: 2021-12-14 14:54:57
    Od: WS <L...@c...pl>

    wtorek, 14 grudnia 2021 o 14:18:42 UTC+1 mant... napisał(a):

    > Zadzwon do Taurona i nie wprowadzaj ludzi w błąd

    Przekombinowujesz ;)

    https://www.tauron.pl/dla-domu/obsluga-i-pomoc/jeste
    m-klientem/zmiany-w-umowie/zmiana-mocy-przylaczeniow
    ej

    Sam robiłem takie coś w bloku, 1F na 3F... tylko papier od elektryka był potrzebny,
    że instalacja spełnia... bla bla bla...
    Zadnych projektów itp...

    Jeśli tylko maja zapas mocy w okolicy to nie ma problemu, jak trafo idzie ma maks, to
    lipa...
    Po to wniosek o warunki przyłącza... jak odpiszą, że na św. nigdy to....

  • 36. Data: 2021-12-14 14:58:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    On znów nie rozumie o czym pisze :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 37. Data: 2021-12-14 15:02:08
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 14 December 2021 at 14:54:58 UTC+1, WS wrote:

> [...]
    to lipa...
    > Po to wniosek o warunki przyłącza... jak odpiszą, że na św. nigdy to....
    To nie jest tak.
    Projekt obiektu podlega zatwierdzeniu i odbiorowi i wszystkie przyłącza również.

    Jak się elektryk zgodzi i przyłaczy 35KW w garażu i przejmie na siebie ryzyko szkód
    po pożarze, gdy ubezpieczalnia odmówi wypłaty odszkodowania z ubezpieczenia
    pożarowego , to szukaj takiego kolejne 5 lat

    Obiekt zostal wybudowany, odebrany i oddany do użytku z istniejącą instalacja
    elektryc zna, która zawarta została opisana w projekcie i tam nie było przyłącza 35
    KW w garażu.

    A tutaj jest istotna zmiana przeznaczenia garażu na warsztat,
    czyli nowy obiekt o nowych funkcjach, z nowych przyłączem elektrycznym,
    nieuwzględnionym w projekcie obiektu i zgodzie Taurona

  • 38. Data: 2021-12-14 15:21:11
    Od: WS <L...@c...pl>

    wtorek, 14 grudnia 2021 o 15:02:10 UTC+1 mant... napisał(a):

    > Projekt obiektu podlega zatwierdzeniu i odbiorowi i wszystkie przyłącza również.
    prze kogo? jakis paragraf obowiązujących przepisów?

    > Jak się elektryk zgodzi i przyłaczy 35KW w garażu i przejmie na siebie ryzyko szkód
    po pożarze, gdy ubezpieczalnia odmówi wypłaty odszkodowania z ubezpieczenia
    pożarowego , to szukaj takiego kolejne 5 lat
    Elektryk podpisuje, ze w momencie pomiarow np. uziemienie spelnia warunki, przekroje
    przewodów zgodne z normami itp... tyle go to interesuje - jak przy przeglądzie...

    U mnie spóldzielnia tylko chciała jednokreskowy schemat nowej instalacji, pewnie zeby
    ktos nie uwalił mi przewodu, bo licznik na klatce... ;)

    > A tutaj jest istotna zmiana przeznaczenia garażu na warsztat,
    > czyli nowy obiekt o nowych funkcjach, z nowych przyłączem elektrycznym,
    nieuwzględnionym w projekcie obiektu i zgodzie Taurona

    ze niby co? z garazu na garaz, dla elektryków ;)

  • 39. Data: 2021-12-14 15:27:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-12-14 o 10:49, LordBluzg(R) pisze:
    > Za 1400zł chcesz przyczepić kable zasilajacy i wieszać to na ścianie?
    A ja tą cenę wymyśliłem? Myślałem że myśli o kompletnej skrzynce z
    zawartością i połączeniem,. nie pisał że już coś ma.

    --
    Janusz

  • 40. Data: 2021-12-14 15:29:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-12-14 o 10:41, Cavallino pisze:
    > Gniazdka mam,
    No ale nie podałeś że masz, podałeś co chcesz mieć.

    więc nie o nie pytam, tylko o samą szafkę z jej wnętrzem.
    > Na montaż kabli też mi cenę podał - była ok.
    No to w czym problem?

    > Tylko DODATKOWO 1500 zł za rozdzielnię - w tym miejscu mnie zmroziło.....
    A co w tej rozdzielni?

    --
    Janusz