  • 151. Data: 2016-03-25 11:02:51
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 10:47:50 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Skąd masz takie domysły?
    > Poczytaj co napisałem w innych miejscach tego wątku, bo tam dość
    > jednoznacznie określiłem swoje stanowisko, które jak myślę mamy bardzo
    > podobne.

    Owszem - doczytalem - mam jednak inne zdanie na temat ewolucji kultury,
    bo czepiles sie, ze ta sie zmienia i wynikalo z tego, ze mamy swobodnie
    akceptowac to, co lewactwo nam teraz serwuje (czyli gender srender i
    pedalstwo).`
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 152. Data: 2016-03-25 11:03:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 10:44, Uzytkownik pisze:

    > I to jest złe.
    > Moim zdaniem zanim się im da prawa wyborcze to muszą zdobyć
    > obywatelstwo, a żeby je zdobyć powinni się asymilować i zasłużyć na to
    > obywatelstwo.

    Ponoc jest spory problem z asymilacja. Mowi sie, ze kolejne pokolenia w
    ogole sie nie asymiluja.

    > Mamy prawo traktować wszystkich tych, którzy nie szanują naszych zasad
    > moralnych i prawnych jako wrogich najeźdźców i mamy prawo z nimi walczyć
    > wszelkimi, dostępnymi środkami.

    Ja jestem za, ale gdzies w dyskusji Masti zarzuca, ze Adam chce
    wyznaczac granice.

    Pozdro.. TK

  • 153. Data: 2016-03-25 11:31:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > jak dla mnie ok. Masti -co ty na to?

    dla mnie też pod warunkiem, że tak będzie naprawdę. bo najczęściej to
    są tylko słowa, które rozmijają się z rzeczywistością.
    >"Dać ochronę kobietom i dzieciom pod warunkiem, że ich "zdrowe byki"
    >walczą o wolność i pokój."
    tu się nie do końca zgdzoę bo ochron należy się każdemu. a ocenianie
    "zdrowych byków" na oko nie jest specjalnie skuteczne

    Ale ja zawsze mówię, że każdy ma prawo robić i wierzyć w co chce byle
    nie próbował tego i skutków tego narzuca innym na siłę.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 154. Data: 2016-03-25 11:40:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-03-24 o 21:40, masti pisze:

    > https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/ba/
    Srebrenica2007.jpg

    Pudło,
    to nie byli katolicy.

    --
    Pete

  • 155. Data: 2016-03-25 11:52:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 11:40, Pete pisze:

    Srebrenica2007.jpg

    > Pudło,
    > to nie byli katolicy.

    No i zepsules...

    Pozdro.. TK

  • 156. Data: 2016-03-25 11:54:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pete wrote:

    Srebrenica2007.jpg

    > Pudło,
    > to nie byli katolicy.

    chrześcijanie

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 157. Data: 2016-03-25 12:08:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 11:54, masti pisze:

    Srebrenica2007.jpg

    > chrześcijanie

    A dokladniej prawoslawni.
    Tacy sami prawoslawni wyrzneli w czasie drugiej wojny katolickich
    polakow. Dzis maja swoje panstwo Ukraine.
    Doprawdy trudno tu sie doszukac pobudek religijnych sensu stricte.

    Pozdro.. TK

  • 158. Data: 2016-03-25 12:27:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    Srebrenica2007.jpg

    > A dokladniej prawoslawni.
    > Tacy sami prawoslawni wyrzneli w czasie drugiej wojny katolickich
    > polakow. Dzis maja swoje panstwo Ukraine.

    a polscy katolicy wyrzynali ukraińskich prawosławnych i polskich żydów
    jak już tak odróżniasz chrześcijan to może zacznij rozróżniać
    muzułmanów. To w belgii byli szyici, sunnici czy może jeszcz inni?

    > Doprawdy trudno tu sie doszukac pobudek religijnych sensu stricte.

    ciekawe jak bardzo chrześcijanie usiłują zawsze wykazywać, że to nie
    religia jest powoedem a jak tylko muzułmanie to na pewno religia jest
    powodem

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 159. Data: 2016-03-25 13:01:24
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 11:02, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > bo czepiles sie, ze ta sie zmienia i wynikalo z tego, ze mamy swobodnie
    > akceptowac to, co lewactwo nam teraz serwuje (czyli gender srender i

    Pisząc to niczym się nie różnisz od tych islamistów, bo przejawiasz
    dokładnie taki sam fanatyzm i brak tolerancji jak oni.
    Po pierwsze nie rozumiesz co oznacza pojęcie gender. Gender to jest
    pojęcie określające zróżnicowanie płci oraz ich odmiennych ról w
    społeczności oraz odmiennego wychowania, zgodnego z płcią, czyli
    dokładnie to czego się domaga KK i Ty także. Najśmieszniejsze w tym jest
    to, że Ty i KK potępiacie gender, przypisując mu bliżej niezrozumiałe i
    wydumane cechy.
    Po drugie atakując pedalstwo wpier....sz się do cudzych łóżek z
    buciorami. Co Cię interesuje, że jakiś facet chce "posuwać" innego
    faceta, czy jedna baba chce lizać drugą babę?
    To są tylko i wyłącznie ich sprawy i nic Tobie do tego. Czy czujesz się
    pokrzywdzony, bo jakiś facet Ciebie posuwał? :)

  • 160. Data: 2016-03-25 13:03:57
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 12:30:47 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > a polscy katolicy wyrzynali ukraińskich prawosławnych i polskich żydów

    znaj proporcje mocium panie - nak generalizując to własciwie mozna napisac ze to
    nieprawda, choc rzeczywiscie jakis pojedyncze zdarzenia były.
    polacy jakis zydów moze i zabili ale ratowali i ginęli za to milion razy wiecej.

    Co do ukrainców - to oni napadli i barbarzynsko mordowali ludnosc cywilną, trudno do
    tego porównywac akcje odwetowe.

    > ciekawe jak bardzo chrześcijanie usiłują zawsze wykazywać, że to nie
    > religia jest powoedem a jak tylko muzułmanie to na pewno religia jest
    > powodem

    bo chrzescijanin gdy morduje to wie ze robi źle, nie robi tego w imę religii tylko
    wbrew niej. A islamista morduje własnie w imę allacha. Spora różnica.

    b.