  • 261. Data: 2016-03-26 23:19:03
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-26 o 11:00, Uzytkownik pisze:

    > Problemu z homoseksualistami nie istnieją. One się tylko rodzą w Waszych
    > głowach. Was po prostu boli, że nie możecie siłą narzucić wszystkim
    > obywatelom swoich wartości oraz swoich zasad moralnych. Dlatego też
    > doszukujecie się spisków wszędzie tam, gdzie ich nie ma, a byle pierdoła
    > urasta u Was do niewyobrażalnej rangi.

    Twoja zona to tyran jest straszny.

    > Krytykuję ludzką głupotę.

    Ja szukalem madrej zony.

    > Co wg Ciebie znaczy psucie społeczeństw?
    > Ludzie w naturalny sposób podlegają zmianom, a wraz z postępem nauki
    > przestają wierzyć w krasnoludki i skrzaty.

    Twoja zona posiadla juz niezbedna wiedze, czy dalej wierzy w krasnoludki
    i skrzaty.

    > Nie mieszaj do tego fobii seksualnych i religijnych. Te fobie to tylko
    > macie Wy - FANATYCY.

    Oraz Twoja zona.

    > Problem leży gdzieś indziej i jest to problem bardzo złożony i nie jest
    > to problem związany z Muzułmanami, lecz z FANATYKAMI ISLAMSKIMI, którym
    > wyprano mózgi.
    > Problem jest tylko w tym, że nie potrafimy odróżnić FANATYKÓW od dobrych
    > MUZUŁMANÓW.

    > FANATYZM MUSLIMÓW CZY KATOLIKÓW TO JEDEN CH.....
    > Jak pozwolimy, żeby się rozpanoszył fanatyzm katolicki

    Oraz Twoja zona,

    > to będziemy mieli
    > państwo policyjne i prześladowania wszystkich, którzy się nie
    > podporządkowują.

    Tak jak Twoja zona.

    > Czyli jednak masz obawy :)
    > Niestety wielu Katolików je ma lub zaczyna je mieć.

    Co to za pomysl utozsamiania katolikow z pisem?

    Pozdro.. TK

  • 262. Data: 2016-03-26 23:27:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > No moment. O naturze bylo.

    Jeszcze raz: natura nie definiuje rodziny
    Natura definiuje rozmnażanie. Do tego rodzina nie jest potrzebna

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 263. Data: 2016-03-26 23:28:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > ja o rodzinie a ty znowu o homo. Masz wyraźny problem z tym.
    > Zastanów się.

    No moment. O naturze bylo.

    Pozdro.. TK

  • 264. Data: 2016-03-26 23:36:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-26 o 23:27, masti pisze:

    > Jeszcze raz: natura nie definiuje rodziny
    > Natura definiuje rozmnażanie. Do tego rodzina nie jest potrzebna

    OK
    Wiec jakie jeszcze znasz rodziny?

    Pozdro.. TK

  • 265. Data: 2016-03-26 23:45:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Nie mozna postawic zadnej bariery. To sa ludzie i stanowia kilka procent ludzi. Z
    wyjatkiem kilku tanich medialnych ekshibicjonistow sa niewidoczni i nie stanowia dla
    nikogo zadnego zagrozenia.

    Z rok temu w ktoryms europejskim kraju odbyla sie dyskusna na temat
    adoptowania dzieci przez pary homoseksualne. Wprowadzono docelowo taka
    ustawe. Z samego srodowiska bylo wiele glosow przeciwnych adopcji, wiec
    nie mozna uogolniac. Szkoda tylko, ze wiekszosc ustalajaca prawo jest
    tak glupia.

    Pozdro.. TK

  • 266. Data: 2016-03-26 23:47:31
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 23:18:59 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tak jak Twoja zona.

    Zaczynam odnosic wrazenie, ze jego zona ma na imie Zdzisław :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 267. Data: 2016-03-26 23:49:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-26 o 14:07, Uzytkownik pisze:
> [...]
    rodzic-2/

    rodzic-Wkracza-gender/

    zic_nr_2_matka_i_ojciec_znikaja_z_amerykanskich_pasz
    portow_176827.html

    > Po prostu traktuję to jako dobry żart.
    > Nawet gdyby ktoś wprowadził takie prawo to każdy, kto się z tym prawem
    > nie będzie zgadzał może używać określeń mama i tata i jest w stanie
    > wygrać przed każdym sądem swoje racje.

    Guzik prawda. To jest, albo moze byc prawny, sankcjonowany nakaz. Jak
    takie bedzie prawo to nic nie wygra. Za niestosowanie sie dostanie
    jeszcze jakis mandat.

    Pozdro.. TK

  • 268. Data: 2016-03-26 23:49:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > OK
    > Wiec jakie jeszcze znasz rodziny?

    różne od "naszych"?
    całe mnóstwo: matriarchalne, patriarchalne, wielożeństwo, wielomęstwo
    itd...

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 269. Data: 2016-03-26 23:56:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-26 o 23:47, Adam Sz. pisze:

    > Zaczynam odnosic wrazenie, ze jego zona ma na imie Zdzisław :)

    Tego nie wiem, ale podobno jest bardzo wierzaca i praktykujaca
    katoliczka. :-)

    Pozdro.. TK

  • 270. Data: 2016-03-27 00:02:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-26 o 23:49, masti pisze:

    > różne od "naszych"?
    > całe mnóstwo: matriarchalne, patriarchalne, wielożeństwo, wielomęstwo
    > itd...

    Tak luzno rodzine rozumiem jako jakis zwiazek doroslych osob majacych,
    bodz mogacych miec dzieci. Inne formy to raczej zwiazki partnerskie.

    Pozdro.. TK