  • 271. Data: 2016-03-27 00:12:24
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Tak luzno rodzine rozumiem jako jakis zwiazek doroslych osob majacych,
    > bodz mogacych miec dzieci. Inne formy to raczej zwiazki partnerskie.

    nie mieszaj słownika i biologii

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 272. Data: 2016-03-27 08:04:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-26 o 23:19, Maniek4 pisze:

    > Twoja zona to tyran jest straszny.

    > Ja szukalem madrej zony.

    > Twoja zona posiadla juz niezbedna wiedze, czy dalej wierzy w
    > krasnoludki i skrzaty.

    > Oraz Twoja zona.

    > Oraz Twoja zona,

    > Tak jak Twoja zona.

    > Co to za pomysl utozsamiania katolikow z pisem?
    >
    > Pozdro.. TK

    Widzę, ze skończyły Ci się argumenty i zaczyna się jazda po rodzinie. :)

  • 273. Data: 2016-03-27 08:06:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-26 o 23:47, Adam Sz. pisze:

    > Zaczynam odnosic wrazenie, ze jego zona ma na imie Zdzisław :)
    > pozdr.

    A ja zaczynam odnosić wrażenie, że jesteś tym księdzem, co to go
    wyrzucili za molestowanie dzieci :)

  • 274. Data: 2016-03-27 08:17:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-26 o 22:53, Maniek4 pisze:

    > Jak kolwiek podobalby sie facet facetowi to dzieci w naturalny sposob
    > nie beda mieli. Nigdy nie beda rodzina. Nic na to nie poradze, ze
    > statystycznie nie sa normalni. Nie moja wina i nie ich. Skoro tak jest
    > to nie zaklinajmy rzeczywistosci.

    Twój problem polega na tym, że zakładasz każdy związek ma na celu
    prokreację.

    > Twierdze, ze w zaciszu domowym bez osob trzecich zona wszystko moze Ci
    > wytlumaczyc. Zdaje sie, ze nie pytasz zbyt czesto skoro takie fantazje
    > przelewasz przez klawiature. I pamietaj, ze jak probujesz dopiec mi
    > czarnuchami to tak samo traktujesz wybranke zycia. Czyli slabiutko nieco.

    Po pierwsze nie walczę z wiarą, lecz z głupotą.
    Po drugie coś się tak czepił mojej żony?
    Ciężko Ci zrozumieć, że może być ktoś wierzący i nie mieć tak "nasrane w
    główce" by na siłę narzucać swoją wiarę?

  • 275. Data: 2016-03-27 13:47:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 18:52:23 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Nie istnieje pojecie interpretowania slow boga Boga.

    nie istnieje z powodu...?

    >Z ciekawosci sprawdzilem co pan Internet mowi w kwesti przykazan. I jak drut stoi na
    stankwisku ze jest nie zabijaj lub nie bedziesz zabijal. I to wedlug mnie jest jedyna
    mozliwa forma tego samego przykazania. Epidiaskop w katechizmie dla dzieci umiescil
    nie zabijaj. W Wikipedii nie bedziesz zabijal. I jeszcze w wielu innych miejscach to
    samo czyli nie zabijaj.

    czepiliscie sie z mastim tego przykazania - no ale dochodzicie do konkluzji zadnej.
    Powiedzmy ze kosciół katolicki pomyslił sie w rozumieniu tego fragmentu pisma
    swietego, które zresztą dla was świete nie jest. No i co z tego wynika?

    b.

  • 276. Data: 2016-03-27 14:17:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 marca 2016 08:06:47 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > A ja zaczynam odnosić wrażenie, że jesteś tym księdzem, co to go
    > wyrzucili za molestowanie dzieci :)

    Pudlo - nie mam z kosciolem za wiele wspolnego :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 277. Data: 2016-03-27 15:14:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z prostego powodu. Glupszy nie moze interpretowac nakazow wydanych przez
    madrzejszego. Realigie to nie demokracja a dyktatura.

  • 278. Data: 2016-03-27 15:15:39
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-26 11:42, Budyń wrote:
    [...]
    > jestes tak nastawiony negatywnie do katoli ze prawie jestem pewien
    > jak bys zareagowal. Ja zresztą mam podobnie jak slucham papieza
    > -zamiast sluchac, mam w tyle glowy "co on dzis niezrecznego powie"
    No fakt, obecny papież jakiś taki niekoszerny jest, bo nie tylko mówi o
    chrześcijańskiej miłości, to, o zgrozo, nawołuje jeszcze do wcielania
    tej miłości w życie, np. poprzez pomoc islamskim migrantom i uchodźcom.
    No i do tego podobno w brudnych butach chodzi. :-D

  • 279. Data: 2016-03-27 15:30:08
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-26 15:02, Budyń wrote:
    [...]
    > nie zmuszamy do chodzenia do kosciola ani nic podobnego
    Hmmm, to dlaczego w budynkach administracji (samo)rządowej czy też
    Poczty Polskiej obok herbu RP bardzo często wisi krzyż?

    > to jest impreza religijna dla wierzących, nie rozumiesz i spoko. Z
    > twojego punktu widzenia cokolwiek robimy w kosciele jest głupie. A
    > jajeczka byłes dzis poświecic? :-)
    Np. ja to wczoraj grzebałem się w gównie. Dosłownie. Sytuacja awaryjna,
    szambonurek opróżnił szambo, ale trzeba było jeszcze ,,spręzynować" rurę
    prowadzącą z domu do szamba. :-D

  • 280. Data: 2016-03-27 15:36:18
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-26 15:05, Budyń wrote:
    [...]
    > Tak jak ten cukiernik który tortu nie chcial gejowskiej parze zrobic
    > - z torbami poszedł...
    Jak był na tyle głupi, że zamiast sprzedawać swoje produkty komu się
    tylko da bawił się w politykę to i poszedł. :-D