  • 21. Data: 2020-06-09 09:58:56
    Temat: Re: Zasobnik warstwowy CWU
    Od: uciu <a...@g...com>

    U mnie brak cyrkulacji (choć zrobiłem drugą rurkę i miejsce na pompkę).
    Ale nie jest to upierdliwe.
    W łazience ciepła woda jest po 4-5sek, kuchnia dłużej ale tam to zmywarka głównie
    działa.

    Jak kupowałem zbiornik to fajnie wychodził FISH S15.
    Bardzo duża powierzchnia wężownicy i dużo możlwości podpięcia.
    Wtedy (2 lata temu) wychodził tanio...coś koło 1700.

    uciu

  • 22. Data: 2020-06-09 13:35:34
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Kiedyś sprawdziłem (w lato) ile trzeci obieg wychładza wodę. Po umyciu
    > się wszystkich ~22.00, zagrzałem zbiornik - na górze 48C, na środku 45C.
    > Rano przed 07.00 na górze było 45C, na środku ~39C.
    > Wychładzać wychładza, ale różnica temperatur wzrosła a nie zmalała jak
    > dla mnie.

    To już chyba poza wątkiem. Do tej pory uważałem, że jak coś miało 48 a tera ma 45 to
    się nazywa spadek. Zwłaszcza jeśli mówimy o temperaturach. Mogłem też coś pomylić.
    K.