  • 1. Data: 2013-11-30 16:07:58
    Temat: Złodzieje - prosze o pomoc
    Od: "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Witam
    W zeszlym roku na dzialce mialem wlamanie, powyrywane przewody ze scian,
    skradzione tez silnik od hydrofory.
    Straty naprawione, ale ubieglej nocy znow ktos zrobil mi rozpierduche.
    Szkoda wymieniac.

    Jak sie bronic? Doradzicie? Jakis alarm, halogen z czujką ruchu, kamera,
    imitacja kamery, sam nie wiem.
    Najchetniej to bym klamke od drzwi podłączył pod wysokie napięcie.

    Troche NTG ale nie mam pomyslu kogo sie doradzic.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-11-30 18:34:48
    Temat: Re: Złodzieje - prosze o pomoc
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 30 Nov 2013 16:07:58 +0100, "Tomaszek"
    <w...@b...o_n_e.t.pl> wrote:

> [...]
    >Najchetniej to bym klamke od drzwi podłączył pod wysokie napięcie.
    >
    >Troche NTG ale nie mam pomyslu kogo sie doradzic.

    a co to jest za dzialka? Budujesz sie czy to dzialka ogrodnicza?
    Jezeli budowlana to najszybciej skonczyc budowe i zamieszkac.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2013-11-30 19:24:56
    Od: "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a co to jest za dzialka? Budujesz sie czy to dzialka ogrodnicza?
    > Jezeli budowlana to najszybciej skonczyc budowe i zamieszkac.

    Starego typu dom po rodzicach. Nikt tam nie mieszka, latem tam spedzamy czas
    bo jest na uboczu.
    Najblizszy sasiad okolo 100-150m

  • 4. Data: 2013-11-30 20:12:19
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 30 listopada 2013 19:24:56 UTC+1 użytkownik Tomaszek napisał:

    > Starego typu dom po rodzicach. Nikt tam nie mieszka, latem tam spedzamy czas
    > bo jest na uboczu.
    > Najblizszy sasiad okolo 100-150m

    No to nie ma wyjścia jak tylko montaż najprostszego alarmu z powiadomieniem
    i opłacenie abonamentu za ochronę :/

    L.

  • 5. Data: 2013-11-30 21:00:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.11.2013 20:12, Lisciasty pisze:

    > No to nie ma wyjścia jak tylko montaż najprostszego alarmu z powiadomieniem
    > i opłacenie abonamentu za ochronę :/

    I dlatego bywa, że takie włamania to metoda promocji takich firm
    ochroniarskich :-(

    Inne rozwiązanie to monitoring z nagraniami tworzonymi gdzieś na
    serwerze - ale przyzwoite do tych celów łącze plus koszta energii mogą
    przekroczyć kosz haraczu na ochronę.

  • 6. Data: 2013-11-30 21:12:46
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 30 listopada 2013 21:00:13 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > I dlatego bywa, że takie włamania to metoda promocji takich firm
    > ochroniarskich :-(

    Mi się wydaje że najprostsze przypadki są najczęstsze. Okoliczne
    żuliki wiedzą, który dom jest niezamieszkany i gdzie łatwo się
    obłowić...

    L.

  • 7. Data: 2013-12-01 22:56:23
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 30 Nov 2013 19:24:56 +0100, "Tomaszek"
    <w...@b...o_n_e.t.pl> wrote:

    >Starego typu dom po rodzicach. Nikt tam nie mieszka, latem tam spedzamy czas
    >bo jest na uboczu.
    >Najblizszy sasiad okolo 100-150m

    wynajac aby byli mieszkancy ale z opcja wakacji (jeden pokoj do
    dyspozycji wlascicieli w czasie urlopu/wakacji).

    Inna opcja to przywiez fachowca od kamer (z duzego miasta aby nie byl
    miejscowy) i zaloz ukryte kamery. Jak cos zginie to zglos na policje
    i udostepnij nagrania jako materila dowodowy.

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2013-12-02 11:27:11
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 16:07:58 +0100, Tomaszek napisał(a):

> [...]
    > Najchetniej to bym klamke od drzwi podłączył pod wysokie napięcie.
    >
    > Troche NTG ale nie mam pomyslu kogo sie doradzic.

    Atrapy kamer,syrenka alarmowa może być z antenką że niby powiadomienie,
    tablice na płot "obiekt monitorowany, może jeszcze halopak z czujnikiem
    ruchu, choć ja nie praktykuję bo wyłączam prąd. U mnie działa, działka w
    kompleksie domów letnich, zimą tam żywego ducha.
    Trzeba mieć świadomość kto przychodzi na takie włamy. Zaden zawodowiec,
    zwłaszcza, że koszt fantów w takim domu w dzisiejszych czasach jest
    znikomy. U mnie najcennieszy chyba zestaw zamków jakby zniszczyli :-). No
    bo bańkowy telewizor 50zł, dekoder satelity też tyle, stara konsola Ps2
    100zł, kosiarka stówka, to samo piła elektryczna, hydrofor.. No może
    lodówka i mikrofala trochę więcej. Przecież talerzy,ciuchów, butów
    działkowych nie wezmą bo się nie da sprzedać na złomie. Grosze. Więc na
    takiego żulika takie środki powinny wystarczyć.. Do tego jeszcze raz na
    jakiś czas podłączyć syrenkę alarmu którego nie ma pod akumulator
    samochodowy niech powyje że niby testy i sprawa załatwiona, "ty patrz
    Maniek, alarmy se pozakładali monitoryngi jakieś nie wchodzimy".
    Powodzenia.

  • 9. Data: 2013-12-05 08:56:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.11.2013 21:12, Lisciasty pisze:

    > Mi się wydaje że najprostsze przypadki są najczęstsze. Okoliczne
    > żuliki wiedzą, który dom jest niezamieszkany i gdzie łatwo się
    > obłowić...

    Też możliwe.

  • 10. Data: 2013-12-05 13:08:35
    Od: Rom MIUI HTC <m...@g...com>

    W dniu sobota, 30 listopada 2013 16:07:58 UTC+1 użytkownik Tomaszek napisał:
> [...]
    >
    > Najchetniej to bym klamke od drzwi pod??czy? pod wysokie napi?cie.
    >

    > Troche NTG ale nie mam pomyslu kogo sie doradzic.

    Kup sobie czujkę ruchu za 10zł, do tego jakiś bardzo głośny sygnalizator, schowaj to
    tak aby nie było dostępu, załączanie na pilota, gniazdko zdalnie sterowane ok 30zł w
    lidlu biedronce były na allegro znajdziesz, czas wycia maksymalny usatw, wszystko
    zamontuj wysoko aby nie było dostępu, najlepiej daj sygnalizatorów kilka mega
    głośnych, ja tak miałem u siebie :) skuteczne,
    możesz pokusić się jeszcze o kamerę IP za 300-400zł podłączenie do internetu jak
    szkoda ci kasy to jak masz zasięg darmowego neta aero2 do tego router i kamera fotki
    ci prześle na smartfona, na kótrym masz internet, po wykryciu ruchu,

    to takie najtańsze sposoby, które ja wykorzystałem bardzo skuteczne