  • 41. Data: 2016-03-23 15:34:04
    Temat: Re: chory dom - grzyb, wentylacja itp..
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 23:09:52 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Stawiam dolary przeciw orzechom, ze plesn to po prostu grzyb :-)
    > Wygralem ;)

    Racja, dzięki za zwrócenie uwagi.

    Z jakiegoś powodu byłem przekonany, że w "potocznym budowlanym" pleśń to coś takiego,
    co na wierzchu, a grzyb "na wskroś" ściany/tynku.

    Chodziło mi też o taki aspekt, że po zmyciu nalotu (pleśni - powierzchniowej)
    środkiem z dodatkiem chloru problem wracał regularnie.

    Natomiast po usunięciu przyczyny (wilgotność 65%+) - grzybopleśniak zniknął.

    --
    pozdr
    AA