  • Data: 2019-06-12 09:07:09
    Temat: Re: dom pod miastem, alarm, net, na rpi? - jakie graty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 11 czerwca 2019 20:09:58 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Zaczynam widziec przez sciane. Wszyscy tutaj pisza ze we wlasnym domu >spokoj,
    cisza, blogostan grillowy z sasiadem itp. I nagle chcesz sie >zabezpieczac przez
    jakimis wrogimi silami. W zeszlym tygodniu sasiad spytal >co robie w nastepnym
    tygodniu. Zgodnie z prawda odpowiedzialem ze bede robil >nic, jak zawsze zreszta. To
    dal mi klucze od swojego mieszkania zebym mu >rybki karmil. Jak bym jednak cos mial
    robic to dalby klucze od mieszkania >sasiadce z pierwszego pietra. Bursztynowa
    komnate masz czy co?

    Kwestia miejsca zapewne oraz stopnia paranoi.
    Obok domu mam wiatę, zabudowana z 3 stron, żadnych drzwi zamków, alarmów.
    Od kilku lat trzymam tam elektronarzędzia i inne graty których uzbierało się tyle że
    na dzisiaj są więcej warte jak Twoja hulajnoga i dwa projektory.
    Jak do tej pory nic nie zginęło.
    Samochody to nie pamiętam kiedy ostatni raz na klucz zamykałem ja czy żona
    Nieważne czy stoją przed domem czy na parkingu przed pracą.
    Przed domem często zdarza się że kluczyki w stacyjce zostaną
    Brama przesuwna na posesje nie ma napędu póki co więc można ją ręka odsunąć jak ktoś
    chce wejść
    Na podjeździe trochę z boku stoją całe lato 3 rowery(w tym mój który kosztował więcej
    jak Twoja hulajnoga) i tez nie zmieniają właściciela
    Fakt faktem ze mam zamontowane na zewnątrz 4 kamery ale montowałem je z nudów i
    ciekawości gdyż swego czasu kilka kamer cctv + rejestrator dostałem gratis z
    demontażu w firmie kolegi .
    Ze dwa lata temu sprzedałem ten zestaw na OLX i z czystej ciekawości kupiłem od
    chińczyków kamery ip fhd + rejestrator nvr
    Praktycznie ten mój monitoring to wykorzystuję tylko do podglądania kto kotu przed
    domem żarło z miski wyjada. Najczęściej są to jeże, przyłazi tez lis. Czasami jak
    nikogo w domu nie ma a dzwoni jakiś kurier to proszę go aby przesyłkę za płot
    wrzucił/za bramę wstawił i zdarza mi się że zdalnie podejrzę czy faktycznie wrzuca.
    Listonosz to już nawet nie dzwoni jak ma przesyłki które nie mieszczą się do
    skrzynki tylko bramę odsuwa, włazi na posesję i kładzie paczkę na ławce obok drzwi.
    Ps
    Czy źle pamiętam czy jednak tez kiedyś pytałeś o jakiś alarm do warsztaciku który
    gdzieś tam miałeś?