  • Data: 2019-06-12 15:34:15
    Temat: Re: dom pod miastem, alarm, net, na rpi? - jakie graty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 czerwca 2019 11:03:55 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > To co napisales jest tak samo weryfikowalne jak wczorajsze informacje o >kontakcie
    z ufo.
    Dokładnie tak samo weryfikowalny jest fakt posiadania przez Ciebie hulajnogi.
    > Co to za firma kurierska co dostarcza bez pokwitowania
    >odbioru? Za duzo w ten sposob nie kupuje ale cos tam w zyciu kurier mi >przywiozl.
    Za kazdym razem chcial zeby podpisac.

    Widocznie kwestia miejsca wybranego do życia.
    Ty mieszkasz w takim miejscu że hulajnogę czy worki z pelletem musisz w mieszkaniu
    trzymać żeby tego nie zajumali. Ja sporo bardziej wartościowych rzeczy nie muszę
    nawet za zamkniętymi drzwiami trzymać.
    Kurierzy i listonosz co tam trzeba to sobie podpiszą jak nie ma akurat nikogo co by
    paczkę odebrał a paczkę położą tam gdzie ich poproszę.

    >Co do plotu albo bramy. Jak byly rozne dyskusje na temat ktora mocniejsza >to
    pisalem ze brama nie chroni przed zlodziejem i ma sie ja zeby pies nie >uciekl.

    Też tak uważam i sam nie wiem dlaczego w obecnym domu robiłem ogrodzenie przed
    podjazdem pod dom. W kolejnym domu podjazd pod dom nie będzie odgrodzony od ulicy
    tylko normalnie otwarty na świat. Odgrodzę tylko tył domu. Żeby psy nie uciekały

    >Mialem alarm.

    To nie rozumiem czemu dziwią się Twoje zabalsamowane oczy że ktoś inny chce tez mieć
    alarm.

    >Dyskusja byla o cenach uslugi. Wyszlo ze w miescie za warsztat place duzo >mniej za
    ochrone niz ci co mieszkaja za miastem.

    Aktualnie z cenami nie jestem na bieżąco ale jeszcze ze dwa lata temu podstawowy
    abonament dla agencji ochrony(w tym oczywiście podjazdy patrolu jak się alarm
    uruchomił) to było grubo poniżej 100zł.
    więc opłata dość symboliczna biorąc pod uwagę że w tym swój nadajnik dawali.