  • Data: 2019-06-12 11:03:54
    Temat: Re: dom pod miastem, alarm, net, na rpi? - jakie graty
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    To co napisales jest tak samo weryfikowalne jak wczorajsze informacje o kontakcie z
    ufo. Co to za firma kurierska co dostarcza bez pokwitowania odbioru? Za duzo w ten
    sposob nie kupuje ale cos tam w zyciu kurier mi przywiozl. Za kazdym razem chcial
    zeby podpisac. Co do plotu albo bramy. Jak byly rozne dyskusje na temat ktora
    mocniejsza to pisalem ze brama nie chroni przed zlodziejem i ma sie ja zeby pies nie
    uciekl. Mialem alarm. Dyskusja byla o cenach uslugi. Wyszlo ze w miescie za warsztat
    place duzo mniej za ochrone niz ci co mieszkaja za miastem.